quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef mschol het volgende:
Powned is zowiezo iets waar je ver vanaf wilt blijven en vooral niks mee te maken wilt hebben...
Paars.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al dat paars
Aandacht voor social media vind ik goed, al ben ik huiverig voor de manier waarop dit gebruikt gaat worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef j95 het volgende:
Powned heeft vandaag zijn nieuwe website gelanceerd, met actueel nieuws en programma informatie. Ook is er uitgebreid aandacht voor social media als twitter. Wat vinden we ervan?
Ik weet ook niet of het slims is dat ze er ook nieuws op gaan doen? want als ik het goed geloof wordt dit gedaan door de redacteuren van spitsnieuws. Gaat dat dan weg? Of is het gewoon concurrentie voor een eigen site..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef errrbek het volgende:
[..]
Aandacht voor social media vind ik goed, al ben ik huiverig voor de manier waarop dit gebruikt gaat worden.
Daarnaast stoor ik me nu al aan de toonzetting van PowNews:
Toonzetting: rauw, provocerend, dwars, intelligent en ongecensureerd.
Gewoon puberaal dus. CQC heeft het om die reden ook niet gered.
Verder moest ik erg lachen toen ik dit las bij RobRadio:
Op verschillende manieren zijn we bereikbaar (SMS, mail, fax, twitter, telefoon) en wat er uiteindelijk op de zender wordt gegooid is vrijwel niet onderhevig aan censuur.
Dus gewoon wel onderhevig aan censuur, ik vraag me alleen af waarom ze het zo erg op de censuurtoer gooien
Al met al lijken me de radio-uitzendingen leuker dan de TV-uitzendingen. Ik krijg een beetje het gevoel dat alles zo vrij is dat er nauwelijks over de inhoud nagedacht is en dat het allemaal erg chaotisch gaat worden. Laten we over een jaar eens kijken hoe het ervoor staat, ik heb iig mijn twijfels
Idd, ik haat het in de breedte scrollenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:19 schreef mstx het volgende:
Mooie site, zit technisch goed in elkaar en de Twitter-integratie is mooi gedaan.Alleen jammer dat hij te groot is voor een venster van 1024px breed.
yeah rightquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht ik doe het in de stijl van Powned
wat we ervan vinden? Dat Powned een vroege dood zal sterven vrees ik en zijn internet faam niet zal ontstijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef j95 het volgende:
Powned heeft vandaag zijn nieuwe website gelanceerd, met actueel nieuws en programma informatie. Ook is er uitgebreid aandacht voor social media als twitter. Wat vinden we ervan?
Dat PowNed eens mijn onterecht afgeschreven lidmaatschapsgeld terugbetaalt ondanks al 4 eerdere beloftes, dat vind ik ervanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef j95 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |