quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef JDude het volgende:
Koop een HTC als je zo nodig zo'n schrale klapklok moet hebben.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:01 schreef JDude het volgende:
Koop een HTC als je zo nodig zo'n schrale klapklok moet hebben.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:00 schreef Skv het volgende:
Je kan die balk weghalen met LockInfo.
SSH is mij ook al eens mis gegaan. Per ongeluk de /etc/ folder verwijderd.
Settings->Lockinfo->Lockscreen->MediaControls->Show while playing aanzetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar dat lockinfo tijdens het muziekluisteren ook te zien is. Als ik muziek luister komt het albumhoesje altijd ervoor ipv erachter.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Skv het volgende:
Instellingen > Lockscreen > plugins. Daar selecteren welke je wil en hier kan je ook extra opties downloaden. Onder general kan je algemene instellingen veranderen. Werkt doodsimpel.. Gewoon wat mee spelen en tussendoor de effecten op je lockscreen bekijken (gewoon tussendoor op de lockknop duwen om te kijken of het is wat je wilde.
Dat heb ik ook maar toch geeft hij het niet weer. :S.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Settings->Lockinfo->Lockscreen->MediaControls->Show while playing aanzetten.
Als je muziek album art heeft wekt het idd niet goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar toch geeft hij het niet weer. :S.
Hoe heb je dat slotje onderin gekregen? Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Guus_Geluk het volgende:
Ik heb nu dit, ben wel tevreden:
[ afbeelding ]
Winterboard theme: Padlock Tap to unlock, gewoon te vinden bij search in Cydiaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe heb je dat slotje onderin gekregen? Die wil ik ook!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef n8n het volgende:
Waarom continue willen weten wat de weersverwachting is?
zijn er alternatieven dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:07 schreef Skv het volgende:
Ah, Winterboard. Die wil ik niet (mijn batterij is er tot nu toe altijd hard op achteruit gegaan)
geen ideequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:32 schreef TigOleBitties het volgende:
Best vette achtergrond trouwens, is die normaal te krijgen ook? Oftewel zonder gejailbraik etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |