Dankjewel!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed even de bezem er door heen gehaald, on topic blijven a.u.b.
Ik heb de zwarte versie van dat model, zat in eerste instantie 1 GB RAM in en een 160 GB harde schijf. Deze mogen door de consument vervangen worden, gewoon standaard DDR2 SO-DIMMS en een 2,5" SATA schijf. Batterij eruit halen, drie schroefjes losdraaien en je kan erbijquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Macbooks zijn tof maar dit ding lijkt me gewoon te oud. De processor is misschien nog leuk maar 1GB geheugen en 80GB harde schijf, daar zou je op zijn minst wat aan moeten doen (kan dat uberhaupt met een mac?).
Dan heb je gewoon 2x domme pech gehad. Kun je met een mac ook hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:24 schreef YouTech het volgende:
Heb zelf een 13.3 inch macbook (unibody) zomer 2009 na binnen een half jaar zowel een dell als een Toshiba te hebben gehad met beide problemen.... wat uiteindelijk resulteerde in 2x geld terug...
Dat zou inderdaad heel goed kunnen... maargoed aluminium is toch normaal gesproken wel wat degelijker dan plasticquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon 2x domme pech gehad. Kun je met een mac ook hebben.
't Is fijn dat je er tevreden mee bent enzo, maar een productiefout kun je overal tegenkomen dus dat is geen argument in een discussie voor/tegen apple.
Zeker weten, en dat is best wat waard. Maar heeft absoluut niets te maken met wel- of geen productiefouten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:44 schreef YouTech het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel goed kunnen... maargoed aluminium is toch normaal gesproken wel wat degelijker dan plastic...
Ja, duidelijk twee gevalletjes bad luck dus. Als je 3e laptop een Acer was geweest had'ie het 99,9% zeker ook perfect gedaan.quote:bij de dell was het een bolstaand toetsenbord en geen toetsenbord verlichting waar dat wel besteld was.
Bij de toshiba 2x een harde schijf fail.
Voor hetzelfde geld heb je ook een Asus met Corei3 en dedicated videokaart zie mijn eerdere post.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef Consoller het volgende:
Zoiets:
klik
Dell met core i3 en windows 7
Acer rommel van goedkopere serie nooit aanschaffen. Vrijwel altijd na korte tijd problemen met voeding/ventilator of toetsenbord. Acer,Compaq,Packard Bell zijn gewoon B-merken. NIET doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja, duidelijk twee gevalletjes bad luck dus. Als je 3e laptop een Acer was geweest had'ie het 99,9% zeker ook perfect gedaan.
Maar dat is het punt nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed OS X op een windows laptop zetten, ben je in ieder geval goedkoper uit.
Beetje jammer dat je nou allemaal slijtagedingen aanhaalt, maar dan tóch het apparaat van 3 jaar oud aanraadtquote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef nickmeijerink het volgende:
Ik zou 100% voor de macbook gaan. Het is even kort wennen aan het besturingssysteem maar al gauw kom je erachter dat Mac in veel fronten windows verslaat. Ten eerste al de snelheid. De snelheid van een windows laptop (ongeacht of hij geformatteerd wordt of niet) gaat meestal achteruit. De onderdelen lijken sneller versleten te zijn. De accu's van MAC zijn ook beter opgebouwd dat een windows laptop. Natuurlijk worden deze accu's ook wel lui maar een stuk minder dan bij windows. Ik weet dat veel windows 'experts' het niet met mij eens zullen zijn maar heb deze informatie uit eigen ervaring opgedaan en studeer daarnaast informatica en heb zowel MAC als windows al enkele keren onder de loep genomen en ALTIJD tot de conclusie gekomen dat windows zich in veel flanken laat falen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef nickmeijerink het volgende:
Ik zou 100% voor de macbook gaan.
gast welk deel van refurbsihed heb je niet gelezen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:11 schreef robr0 het volgende:
600e voor een zwaar verouderde apple die gozer doet zeker goede zaken
Maar Refurbished is, komt eigenlijk toch ook op tweedehands neer?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
[..]
gast welk deel van refurbsihed heb je niet gelezen...Elke mac beats an windows bak...
Eigenlijk wel, maar niet in de zin van "gebruikt". Het zijn producten die bijvoorbeeld zijn teruggebracht omdat de koper zich bedacht heeft, of omdat er iets kapot was bij aankomst waarna dit weer gerepareerd en volledig getest is en weer opnieuw verpakt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Maar Refurbished is, komt eigenlijk toch ook op tweedehands neer?
ik zou niet snel een acer kopen, die dingen gaan erg snel kapot. is een beetje een budgetmerk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:38 schreef Jetfly het volgende:
Een maatje van me heeft deze naar me toegelinkt: http://www.bol.com/nl/p/c(...)009799723/index.html
Hij vind het een goed laptop.. Kan Office zonder vertraging of wat dan ook draaien.. wat vinden jullie ervan?
Cheers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |