Aha, ok, thanks!! Ik ga het in de gaten houdenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Oke, de site van colorclub.eu is down omdat er een probleem is met de server! Ze hopen het zsm opgelost te hebben.![]()
Haha oke thnxquote:Op woensdag 7 april 2010 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
@ mehehenogwat (mobiel reageren en slecht zijn in namen...) - Troost je, dat ding zit niet in het centrum, dus waarschijnlijk had je 'm niet gezien.
oh echtquote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja vorige topic ook al, maar dan met een onbekendere blogger/swatcher..
Bijna alle foto's uit het vorige topic, tenzij mensen er twee keer in stonden of de foto's van iemand anders waren. Ik word altijd heel blij van al die mooie nagels op een rijtje.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef Loqi het volgende:
Ooh die magneet lak is zo leuk he! Die wil ik al zo lang hebben
Wat een lekker volle OP ook![]()
Oh ja? Die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:17 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Haha oke thnxIk kom als ik lopend ben alleen in het centrum idd
![]()
OPI wordt trouwens ook verkocht in Alkmaar, maar TD is natuurlijk veel goedkoper
Ja he! kleurtjesquote:Op woensdag 7 april 2010 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bijna alle foto's uit het vorige topic, tenzij mensen er twee keer in stonden of de foto's van iemand anders waren. Ik word altijd heel blij van al die mooie nagels op een rijtje.
Geleend van internet:quote:Op woensdag 7 april 2010 13:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja he! kleurtjes![]()
In welke kleuren waren die magneet lakjes er? Ik ken alleen die rode eigenlijk
Bij mij jokten ze, ook bij een pakketje rond die waarde, dus ik had niet zo goed opgelet bij bestellen en dacht dat ze er wel weer 20 dollar op zouden zetten. Had een duur grapje kunnen worden dus, voortaan maar weer voorzichtiger zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdmeestal rond de 30 dollar...
Heel goed gelukt zelfs!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste keer stempelen!![]()
Best aardig gelukt vind ik zelf![]()
[ afbeelding ]
Lakje is Catrice Sweets For My Sweets
Yay! voor blauwquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Holoquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Zeer goed gelukt voor een eerste keerquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes! Mijn eerste keer zag er veel slechter uit.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Supergoed joh! En zomersquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
DV8? Mooi, holoquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief! Beetje barbiequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk![]()
[..]
Holo![]()
Vanochtend lag er bij mij ook een swaplakje in de bus, had toch nog naked nails dus heb em even snel geswatcht
Models own, Pastel Pink![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij de AAquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk American Apparel? Mouse is
quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk
[..]
Holo![]()
Vanochtend lag er bij mij ook een swaplakje in de bus, had toch nog naked nails dus heb em even snel geswatcht
![]()
[afbeelding]
Lief kleurtjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk![]()
[..]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, doe ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleurtjes hier weer!
Trouwens, doen jullie ook basecoat en topcoat op je teennagels?
Ja, op hele assortiment als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg!
Ik ga zometeen naar Kruidvat voor Herome nagelverharder. Ik las laatst iets over 50% korting. Is dat ook hierop?
Jepl Hier in elk geval wel, was er 10 min geleden nog. (voor huishoudhandschoenen, maar die hadden ze dan weer niet...)quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg!
Ik ga zometeen naar Kruidvat voor Herome nagelverharder. Ik las laatst iets over 50% korting. Is dat ook hierop?
Ik wel. Met een basecoat zit het er toch net even gladder, mooier en langer op en met een topcoat is het lekker snel droog. Ik ga echt niet een uur met mijn pootjes de lucht in om te wachten tot het droog is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Daarom smeer ik er meestal OMG ofzo op.. die is lekker snel droogquote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wel. Met een basecoat zit het er toch net even gladder, mooier en langer op en met een topcoat is het lekker snel droog. Ik ga echt niet een uur met mijn pootjes de lucht in om te wachten tot het droog is.
Ooh die zijn echt gaaf!!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geleend van internet:
[ afbeelding ]
Prune, red, grey en purple, in die volgorde. Er zijn er meer maar die hadden ze daar niet. Red is trouwens niet echt red maar meer een soort roestbruin en purple is meer fuchsia.
Erg goed gelukt zeg, mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh lekker zoet kleurtjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kan je "die apen" niet tijdens kantooruren bellen dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 hoopt dat d'r TD pakketje van vorige week er nu eindelijk is![]()
Moet nog steeds TNT eens bellen... Maar die apen zijn natuurlijk niet open na kantooruren dus dat schiet niet op![]()
Toen mijn pakje maar weg bleef heb ik via hun site gemaild, had 2 dagen later antwoordquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
Moet nog steeds TNT eens bellen... Maar die apen zijn natuurlijk niet open na kantooruren dus dat schiet niet op![]()
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 april 2010 15:37 schreef princess-a het volgende:
DV8 en ik gaan zo lekker met vriendinnen een flesje wijn open doen op het terras in de zonFoto's komen vanavond
Nee da's de account van mijn vriend, ik zat ff te slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.![]()
From Dusk To Dawn is mooooooooooi!![]()
![]()
![]()
Foto's komen eraan, eerst even laten drogen want de geheugenkaart zit nog in mijn pc en daarna nog even een konadje.
doe ik nooit, geen zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Ooow joh, balen is dat he!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Oh uit betrouwbare bron *kuch* heb ik vernomen dat ie er isquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dan ben ik zelf aan het werkquote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan je "die apen" niet tijdens kantooruren bellen dan?
Ik heb donderdag of vrijdag ofzo gemaild, nog geen reactie gehad...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Toen mijn pakje maar weg bleef heb ik via hun site gemaild, had 2 dagen later antwoord
Bloody mary to Go is mijn nieuwe liefdequote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef tanteklara het volgende:
Jullie gaan echt snel. Het is niet bij te benen.
MinderMutsig: leuk die magneet-nagellak.
Vervelend van de toeslag van de douane
Ik ben weer terug gegaan naar de Kruidvat. De Kruidvat Nailpolish remover stinkt. Ongelooflijk.
Wel eerst feestelijke nagels gelakt.
En de kleuren zijn mooi. Zelfs de rode is mooi. De Bloody Mary to go is dus knalrood. En hij staat mij.
De andere ook. foto's en namen komen nog.
Alleen het Kruidvat is nu dus erg gevaarlijk en erg fout. Ik had thuis lekker al wat kleurtjes aangestreept, die ik ook wilde hebben. (hebben, hebben, hebben)(zouden die lakdampen verslavend zijn???).
Gelukkig maar 2 nieuwe lakjes. Don't feed the birds en The Pinker the Better.
Wel nog allemaal noodzakelijke ridgefillers, coats die ik perse dacht nodig te hebben. Nagelriem olie en een witte minilakje om streepjes enzo te maken.
Vanwege de heftige teleurstelling dat gewenste lakken er niet waren. Verder ook nog wat ooggedoe ingeslagen. Dat wordt zo lekker tutten.
in het hekelstraatje! daar zit 1 nagelstudiodinges die met opi werken en ze verkopenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja? Die ben ik nog niet tegengekomen.(Niet dat ik daar dan zou kopen, maar kijken is altijd leuk.)
Hier was een bordje met 50% korting op hele collectie?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef tanteklara het volgende:
Er is alleen 50% korting op dat desinfectie spul van Herome.
Ik vind em ook mooi alleen ik vind em zo saai bij mij staanquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.![]()
From Dusk To Dawn is mooooooooooi!![]()
![]()
![]()
Foto's komen eraan, eerst even laten drogen want de geheugenkaart zit nog in mijn pc en daarna nog even een konadje.
hij is toch echt zaterdag verstuurdquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn nagellakverdunner is er nog niet. Poepie.
Ik had dus ook 50% korting op mijn nagelverharder. En nu hopen dat het helpt. Kan ik daar gewoon overheen lakken trouwens?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier was een bordje met 50% korting op hele collectie?
Edit: Folder nagekeken, daar staat: Herome hand- en/of nagelverzorging, Keuze uit het hele assortiment, 50% korting
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had dus ook 50% korting op mijn nagelverharder. En nu hopen dat het helpt. Kan ik daar gewoon overheen lakken trouwens?
Wacht dan nog maar even ik krijg voortaan al mijn lakjes en andere dingen 2 weken later!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn nagellakverdunner is er nog niet. Poepie.
Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is toch echt zaterdag verstuurd
Door die chinees?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wacht dan nog maar even ik krijg voortaan al mijn lakjes en andere dingen 2 weken later!
Nee die is weg! Dit keer door tntquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!
[..]
Door die chinees?
Wow! Mooie kleur!! Maar volgens mij hebben ze deze niet in NL.... Iemand een dupe??quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die weet of deze lakjes ook in NL te verkrijgen zijn?
[ afbeelding ]
Foto van short 'n chic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |