Jepl Hier in elk geval wel, was er 10 min geleden nog. (voor huishoudhandschoenen, maar die hadden ze dan weer niet...)quote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg!
Ik ga zometeen naar Kruidvat voor Herome nagelverharder. Ik las laatst iets over 50% korting. Is dat ook hierop?
Ik wel. Met een basecoat zit het er toch net even gladder, mooier en langer op en met een topcoat is het lekker snel droog. Ik ga echt niet een uur met mijn pootjes de lucht in om te wachten tot het droog is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleurtjes hier weer!
Trouwens, doen jullie ook basecoat en topcoat op je teennagels?
Daarom smeer ik er meestal OMG ofzo op.. die is lekker snel droogquote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wel. Met een basecoat zit het er toch net even gladder, mooier en langer op en met een topcoat is het lekker snel droog. Ik ga echt niet een uur met mijn pootjes de lucht in om te wachten tot het droog is.
Ooh die zijn echt gaaf!!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geleend van internet:
[ afbeelding ]
Prune, red, grey en purple, in die volgorde. Er zijn er meer maar die hadden ze daar niet. Red is trouwens niet echt red maar meer een soort roestbruin en purple is meer fuchsia.
Erg goed gelukt zeg, mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste keer stempelen!![]()
Best aardig gelukt vind ik zelf![]()
[ afbeelding ]
Lakje is Catrice Sweets For My Sweets
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh lekker zoet kleurtjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
Models own, Pastel Pink![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Kan je "die apen" niet tijdens kantooruren bellen dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
* Chanty87 hoopt dat d'r TD pakketje van vorige week er nu eindelijk is![]()
Moet nog steeds TNT eens bellen... Maar die apen zijn natuurlijk niet open na kantooruren dus dat schiet niet op![]()
Toen mijn pakje maar weg bleef heb ik via hun site gemaild, had 2 dagen later antwoordquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
Moet nog steeds TNT eens bellen... Maar die apen zijn natuurlijk niet open na kantooruren dus dat schiet niet op![]()
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 april 2010 15:37 schreef princess-a het volgende:
DV8 en ik gaan zo lekker met vriendinnen een flesje wijn open doen op het terras in de zonFoto's komen vanavond
Nee da's de account van mijn vriend, ik zat ff te slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.![]()
From Dusk To Dawn is mooooooooooi!![]()
![]()
![]()
Foto's komen eraan, eerst even laten drogen want de geheugenkaart zit nog in mijn pc en daarna nog even een konadje.
doe ik nooit, geen zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleurtjes hier weer!
Trouwens, doen jullie ook basecoat en topcoat op je teennagels?
Ooow joh, balen is dat he!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Oh uit betrouwbare bron *kuch* heb ik vernomen dat ie er isquote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Chanty87 het volgende:
Nee want dan ben ik zelf aan het werkquote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan je "die apen" niet tijdens kantooruren bellen dan?
Ik heb donderdag of vrijdag ofzo gemaild, nog geen reactie gehad...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Toen mijn pakje maar weg bleef heb ik via hun site gemaild, had 2 dagen later antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |