Oh ja? Die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:17 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Haha oke thnxIk kom als ik lopend ben alleen in het centrum idd
![]()
OPI wordt trouwens ook verkocht in Alkmaar, maar TD is natuurlijk veel goedkoper
Ja he! kleurtjesquote:Op woensdag 7 april 2010 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bijna alle foto's uit het vorige topic, tenzij mensen er twee keer in stonden of de foto's van iemand anders waren. Ik word altijd heel blij van al die mooie nagels op een rijtje.
Geleend van internet:quote:Op woensdag 7 april 2010 13:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja he! kleurtjes![]()
In welke kleuren waren die magneet lakjes er? Ik ken alleen die rode eigenlijk
Bij mij jokten ze, ook bij een pakketje rond die waarde, dus ik had niet zo goed opgelet bij bestellen en dacht dat ze er wel weer 20 dollar op zouden zetten. Had een duur grapje kunnen worden dus, voortaan maar weer voorzichtiger zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdmeestal rond de 30 dollar...
Heel goed gelukt zelfs!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
Mijn eerste keer stempelen!![]()
Best aardig gelukt vind ik zelf![]()
[ afbeelding ]
Lakje is Catrice Sweets For My Sweets
Yay! voor blauwquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Holoquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Zeer goed gelukt voor een eerste keerquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes! Mijn eerste keer zag er veel slechter uit.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
Supergoed joh! En zomersquote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef samsuus het volgende:
[ afbeelding ]
DV8? Mooi, holoquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
Swatchlakje binnen ♥
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief! Beetje barbiequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk![]()
[..]
Holo![]()
Vanochtend lag er bij mij ook een swaplakje in de bus, had toch nog naked nails dus heb em even snel geswatcht
Models own, Pastel Pink![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij de AAquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk American Apparel? Mouse is
quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk
[..]
Holo![]()
Vanochtend lag er bij mij ook een swaplakje in de bus, had toch nog naked nails dus heb em even snel geswatcht
![]()
[afbeelding]
Lief kleurtjequote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel leuk![]()
[..]
Holo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, doe ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Diconnected het volgende:
Leuke kleurtjes hier weer!
Trouwens, doen jullie ook basecoat en topcoat op je teennagels?
Ja, op hele assortiment als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 7 april 2010 14:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed gedaan zeg!
Ik ga zometeen naar Kruidvat voor Herome nagelverharder. Ik las laatst iets over 50% korting. Is dat ook hierop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |