Bloody mary to Go is mijn nieuwe liefdequote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef tanteklara het volgende:
Jullie gaan echt snel. Het is niet bij te benen.
MinderMutsig: leuk die magneet-nagellak.
Vervelend van de toeslag van de douane
Ik ben weer terug gegaan naar de Kruidvat. De Kruidvat Nailpolish remover stinkt. Ongelooflijk.
Wel eerst feestelijke nagels gelakt.
En de kleuren zijn mooi. Zelfs de rode is mooi. De Bloody Mary to go is dus knalrood. En hij staat mij.
De andere ook. foto's en namen komen nog.
Alleen het Kruidvat is nu dus erg gevaarlijk en erg fout. Ik had thuis lekker al wat kleurtjes aangestreept, die ik ook wilde hebben. (hebben, hebben, hebben)(zouden die lakdampen verslavend zijn???).
Gelukkig maar 2 nieuwe lakjes. Don't feed the birds en The Pinker the Better.
Wel nog allemaal noodzakelijke ridgefillers, coats die ik perse dacht nodig te hebben. Nagelriem olie en een witte minilakje om streepjes enzo te maken.
Vanwege de heftige teleurstelling dat gewenste lakken er niet waren. Verder ook nog wat ooggedoe ingeslagen. Dat wordt zo lekker tutten.
in het hekelstraatje! daar zit 1 nagelstudiodinges die met opi werken en ze verkopenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja? Die ben ik nog niet tegengekomen.(Niet dat ik daar dan zou kopen, maar kijken is altijd leuk.)
Hier was een bordje met 50% korting op hele collectie?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef tanteklara het volgende:
Er is alleen 50% korting op dat desinfectie spul van Herome.
Ik vind em ook mooi alleen ik vind em zo saai bij mij staanquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geeft niks. Morgen zijn we toe aan een nieuw deeltje en is dit topic weer uit je AT.![]()
From Dusk To Dawn is mooooooooooi!![]()
![]()
![]()
Foto's komen eraan, eerst even laten drogen want de geheugenkaart zit nog in mijn pc en daarna nog even een konadje.
hij is toch echt zaterdag verstuurdquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn nagellakverdunner is er nog niet. Poepie.
Ik had dus ook 50% korting op mijn nagelverharder. En nu hopen dat het helpt. Kan ik daar gewoon overheen lakken trouwens?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier was een bordje met 50% korting op hele collectie?
Edit: Folder nagekeken, daar staat: Herome hand- en/of nagelverzorging, Keuze uit het hele assortiment, 50% korting
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had dus ook 50% korting op mijn nagelverharder. En nu hopen dat het helpt. Kan ik daar gewoon overheen lakken trouwens?
Wacht dan nog maar even ik krijg voortaan al mijn lakjes en andere dingen 2 weken later!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef RenRen- het volgende:
Mijn nagellakverdunner is er nog niet. Poepie.
Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is toch echt zaterdag verstuurd
Door die chinees?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wacht dan nog maar even ik krijg voortaan al mijn lakjes en andere dingen 2 weken later!
Nee die is weg! Dit keer door tntquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!
[..]
Door die chinees?
Wow! Mooie kleur!! Maar volgens mij hebben ze deze niet in NL.... Iemand een dupe??quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die weet of deze lakjes ook in NL te verkrijgen zijn?
[ afbeelding ]
Foto van short 'n chic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |