Bij mij komt het ongeveer na zes dagen dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb Catrice Pastel Yellow en Pastel Lilac
Als ik bericht heb gehad dat mijn TD bestelling maandag o de post is gedaan..wanneer kan ik het dan ongeveer verwachten?
Dat laat ik later vanavond even wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Holyme het volgende:
Wooo gave buitIs 210 Just Married dekkend?
Volgens mij heeft Nune een paar foto's, maar we zijn het door ons enthousiasme voor het grootste deel vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, Nune en Snkr:
Pics pleaseeeee!!!
Kruidvat nog kunnen vinden?
Ik ga morgen maar eens kijken in de Kruidvat & Trekpleister in Udenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:25 schreef princess-a het volgende:
Ooohh dames!!
Ik was net bij KV, allemaal lege Catrice schappen..
Opperde mijn mama dat de Trekpleister ze misschien al wel had.. wij daar heenrennen, had het meisje nét de laatste in het schap gezet. Gap ik ze allemaal voor haar neus weer weg
De buit![]()
![]()
![]()
220 Lost in Mud, 250 I sea you
[ afbeelding ]
230 Clay-ton, My Hero, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen maar heb me eerst beperkt tot deze kleurtjes, omdat ze het minst lijken op wat ik heb. Ze hadden ook Londen's Weather Forecast, een aanrader voor mensen die Recycle nog niet hebben. Ik wil eerst Recycle een keer meenemen om te vergelijken voordat ik LWF koop.. De namen zijn echt superleuk, alleen al daarvoor zou je de hele collectie kopen
Bij KV in de aanbieding had ik nog deze
Show your feet Purple Magic, Coulor &go Sundancer en nog wat nail art.. al snap ik niet hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald om geel te kopen, dus die komt wrs in het swaptopic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, kon niks anders bedenkenquote:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, dat ligt niet aan jou, neem een oud pasjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
bwhehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
Ja dat scrapertje krast bij mij ook heel erg. Misschien kun je er beter iets anders voor gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
superrrrrr buit!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon allemaal leuk. Vertel me alsjeblieft niet welke het zijn, dan wordt het me weer te makkelijk gemaakt
wel even de tijd gunnen om te drogen he, het is geen wondermiddeltje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterker
na een kwartierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
ja, goeie. dat kan niet mert seche vite.quote:
Strange, heb er geen last van eigenlijk. Na een kwartiertje is alles goed droog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
Ik denk het, als je seche er overheen gooit als alles nog kleddernat is gaat 't namelijk heel goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelotquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
Ja misschien komt het omdat ik dus alleen de laatste laag nat heb, rest daaronder was al goed droog. We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.
na je laatste laagje direct seche vite erop, mag best een dikke klodder zijn.
voorzichtig uitsmeren (zwevend lakken) en drogen maar
Mooie faalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik nou dus ook, en dan gaat het dus niet goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
heb dat wel eens gehad met een paar oude lakjes, maar meestal geen problemen met de gene die ik de laatste maanden gekocht hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Holyme het volgende:
Net geprobeerd met alle laagjes nat te houden, wederom faal, nog erger als met eerste laagjes droog. Denk dat ik en SV gewoon geen vriendjes zijn
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef PartyHardy het volgende:
Ik verveel me..
Maarrr ik heb een leuk verhaal te vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo! Nog niet bijgelezen, ga ik zo maar eens doen![]()
Vandaag dus met Daph en Nune naar Veldhoven afgereisd, was heel gezellig en ook heel slecht voor de portemonneeHet helpt dan ook niet dat je op pad bent met 2 andere nagellak freaks
![]()
Dit was ook de eerste keer dat ik zoveel in 1 keer gekocht heb, maar ja ik had toch nog maar 2 potjes CG![]()
De catch:
[ afbeelding ]
v.l.n.r boven: Up & Away mini setje (lakjes van 9.6 ml!! ) : Lemon Fizz, Light As Air, Refresh Mint, Peachy Keen. Matte Magic
v.l.n.r. onder: Emerald Sparkle, Watermelon Rind, Turned Up Turquoise, Rain Storm, Up All Night, DV8, Tantalize Me, Strawberry Fields, Grape Juice, Moody Blue
Het viel mij trouwens op dat de oudere lakken allemaal 18.5 of 19 ml bevatten
Enne die volle mand waar Daph het over had, daar zat ook nog een boeltje in voor mijn mama!![]()
* Bonuskaart uit portomonee trektquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat ligt niet aan jou, neem een oud pasje(ik gebruik mijn bonuskaart)
Erg goede buit!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag dus met Daph en Nune naar Veldhoven afgereisd, was heel gezellig en ook heel slecht voor de portemonneeHet helpt dan ook niet dat je op pad bent met 2 andere nagellak freaks
![]()
Dit was ook de eerste keer dat ik zoveel in 1 keer gekocht heb, maar ja ik had toch nog maar 2 potjes CG![]()
De catch:
[ afbeelding ]
v.l.n.r boven: Up & Away mini setje (lakjes van 9.6 ml!! ) : Lemon Fizz, Light As Air, Refresh Mint, Peachy Keen. Matte Magic
v.l.n.r. onder: Emerald Sparkle, Watermelon Rind, Turned Up Turquoise, Rain Storm, Up All Night, DV8, Tantalize Me, Strawberry Fields, Grape Juice, Moody Blue
Enne die volle mand waar Daph het over had, daar zat ook nog een boeltje in voor mijn mama!![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Lievquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Hele mooie buit! Veel plezier ermee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Ze hadden nog wel een paar andere babiesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg goede buit!!
Weer die baby's![]()
![]()
![]()
Kun jij me vertellen welke baby setjes er nog meer waren??
Ik ben vandaag ook naar de kruidvat en trekpleister gegaan (Bij trekpleister hebben ze de grootste catrice stelling) en daar hadden ze ze ook nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
De grote Kruidvat had nog geen nieuwe Catriceen als ik het zie wil ik er heel veel
.
Oeh, volgende week dan overalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kruidvat en trekpleister gegaan (Bij trekpleister hebben ze de grootste catrice stelling) en daar hadden ze ze ook nog niet![]()
En ik heb het gevraagd en ze zeiden dat er maandag zo'n mannetje van de catrice de stellingen komt ombouwen dus dan zullen de nieuwe lakjes hier wel komen
vertel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:47 schreef romika het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh Ben wel niet mee geweest maar heb wel een hele boellllllllll nieuwe lakken erbij.,,
![]()
![]()
ywquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een buit is er weer binnen gesleept hier
@SQ de stiftjes zijn binnen, tnx
Allemaal China Glaze:quote:
jaaa leuk! Thunderbird is zo mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef romika het volgende:
[..]
Allemaal China Glaze:
Up&Away Peachy Keen
Up&Away Re Fresh Mint
Up&Away Lemon Fizz
Up&Away Light as Air
Romantique Admire
Romantique Devotion
Romantique Awaken
Golden Enchantment
Fairy Dust
Thunderbird
White Out
Matte Magic
en twee potjes nailart:
Strass Staafjes
Strass Driehoek
Heeft snkr voor me meegenomen vandaag............![]()
Me is happy!!!!!!!!!!!!!!!
Knikkerdeknik...............ja echt wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaa leuk! Thunderbird is zo mooi
Moet eigenlijk zeggen dat ik geen lak ken die er op lijktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:42 schreef Mehehelzs het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic
Iemand die een lakje kent die lijkt op opi - reflecting pool
ook bijna m'n acryl naar de klotequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
zit je lekker de Klaas Vaak uit te hangen?![]()
Nee, ff serieus, zonde
http://www.bcminez.nl/mavala/mavalabinnenframe.htmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, hoe belangrijk zijn van die maantjes bij de aanzet van je nagel? Dat witte?
Want dat hoort toch terug te komen als je niet meer bijt? Ik bijt denk ik al een jaar niet meer en ze zijn er nog niet.
En toen ik nog beet, zaten ze er alleen op mijn duim.
Mirjam, wtf, dat is kut
Oh, dus ik ga niet dood als ze niet te zien zijn. Alleen bij mijn duimen zie ik ze dus. En echt een fractie van een millimeter bij mijn middelvingerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://www.bcminez.nl/mavala/mavalabinnenframe.htm
don't get us startedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef babyfeet het volgende:
dilemma.
Nou mag ik dus nog meer bestellen bij TD
ongeveer 2 of 3 keer 9 potjes .
heb al wat uitgekozen
maar welke kleur moet je nou echt hebben ?
Die welke jij het tofst vindtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef babyfeet het volgende:
dilemma.
Nou mag ik dus nog meer bestellen bij TD
ongeveer 2 of 3 keer 9 potjes .
heb al wat uitgekozen
maar welke kleur moet je nou echt hebben ?
Die ja wat ik in de gauwigheid gezien had stond dar het rek nog behoorlijk vol... (als je bij de jumper voer gaat halen iig...)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:22 schreef Lindytje het volgende:![]()
Bijgelezen!
SQ: gefeliciteerd met de tweede ronde!!!![]()
Mirjam: Da's zo kak.... Ik had het ook een keer.... Hele vloer onder die zooi...![]()
Faalhazen: mooie nieuwe aanwinsten!! Die groothandel is redelijk briljant he??!!
@Kruidvat: schijtwinkel had de nieuwe catrice nog niet hier... (tilburg, daar zijn ze altijd zo sloom als iets...) Morgen nog maar even langs de Trekpleister dan, moet toch nieuw rattenvoer halen in de winkel er bijna naast!
@P2-dames: Morgen gaan ze met de post mee!! (was allemaal even hectisch met solliciteren ineens en proefdraaien... ga morgen eens uitgebreid inpakken)
Zo, dat was het weer, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen...
Laat me wat weten als ze ze daar hebben!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens kijken in de Kruidvat & Trekpleister in Uden
Na 2 laagjes welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Holyme het volgende:
Wooo gave buitIs 210 Just Married dekkend?
Ja, bij de Jumper idd!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die ja wat ik in de gauwigheid gezien had stond dar het rek nog behoorlijk vol... (als je bij de jumper voer gaat halen iig...)
Ohh *hoopt dat het KV ze al heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Na 2 laagjes welAlle nieuwe catrice lakjes die ik tot nu toe heb dekken in 2 laagjes en lakken echt super fijn
Die lijken idd heel veel op elkaar!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Whihi ja die faal van gister... Ik probeer er maar niet meer aan te denken![]()
Heb vandaag nog een plaatje van een vergelijking die ik van de week heb gedaan:
[ afbeelding ]
Redelijk dupig dus, maar de Misa smeert lekkerderEn is ook goedkoper
![]()
mijn handen zijn zeker niet perfect, goed licht doet wonderenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die lijken idd heel veel op elkaar!!
Hey, wat ik me altijd afvraag he: shop jij je foto's nog een beetje bij, of zijn jouw handen echt zo perfect??
In het tweede geval:Niet eerlijk!!!!
Haterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef Nune het volgende:
Nee hoor beste mensen, ik heb de handen gister in het echt gezien en ik kan jullie vertellen: ze zien er precies hetzelfde uit als op de foto!
Er lagen nog een paar nephanden in Veldhoven hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nagels die inmiddels weer gewoon stompies zijn
Maar mooi blauw is niet lelijk, al worden mijn pics nooit zo jummie als die van snkr
[ afbeelding ]
Russian Naveh!
Krijg helaas de prachtige rode microshimmer niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
Whehe ja, maar ik kan niet tegen nep, heb het geprobeerd maar ik word er depressief van. Dus dan maar echt en stompquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Er lagen nog een paar nephanden in Veldhoven hoor!![]()
Nee hoor, en trouwens ik vind ze helemaal niet zo stompig!![]()
Maar jeetje rode shimmerDat wist ik niet! Mooiii
Mooi!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nagels die inmiddels weer gewoon stompies zijn
Maar mooi blauw is niet lelijk, al worden mijn pics nooit zo jummie als die van snkr
[ afbeelding ]
Russian Naveh!
Krijg helaas de prachtige rode microshimmer niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh, ik zie nu dat m'n vingertoppen wit kleuren van het knijpen in die fles. Mijn OPI! MIJN!!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Holyme het volgende:
Jaaaa....een Catrice faal!![]()
[ afbeelding ]
Leuk joh, 30% kortingCrapfoto zoals gewoonlijk, maar mooie nieuwe kleurtjes
![]()
Vlnr: 190 Wrapped Around My Finger, 200 From Dusk To Dawn, 130 Lucky In Lilac, 280 London's Weather Forecast, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married, en Essence 39 Spicy.
Snkr die 2 lijken echt veel op elkaar danEn je nephand
Ga je? Ga je? Neem je voor mij ook wat leuks mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben in staat om naar de Trekpleister te fietsen mhmmm
Mooie kleurtjes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Holyme het volgende:
Jaaaa....een Catrice faal!![]()
[ afbeelding ]
Leuk joh, 30% kortingCrapfoto zoals gewoonlijk, maar mooie nieuwe kleurtjes
![]()
Vlnr: 190 Wrapped Around My Finger, 200 From Dusk To Dawn, 130 Lucky In Lilac, 280 London's Weather Forecast, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married, en Essence 39 Spicy.
Snkr die 2 lijken echt veel op elkaar danEn je nephand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Och, voor die prijs...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef Mirjam het volgende:
helaas geen 30% korting.![]()
maar toch maar 5 lakjes meegenomen, kon me niet inhouden
zal straks ff foto maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Behoorlijk nice ja! Gisteren in Eindhoven waren ze er nog nietWelke heb je gescored?
welja, 2,49 voor een lakje. vaag dat trekpleister ze wel in de schappen heeft en KV niet, zal wel met die korting te maken hebbenquote:
Die 307 is ook vetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me net een junk...dat iemand zo blij kan worden van een nagellak display
We nemen er zelfs foto's van
Ik heb heel de tijd die Golden Rose collectie in mijn hoofd nu. Eigenlijk wil ik ze allemaal
Hmm ik had ze hier bij het Kruidvat mét korting.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal straks ff foto maken.
[..]
welja, 2,49 voor een lakje. vaag dat trekpleister ze wel in de schappen heeft en KV niet, zal wel met die korting te maken hebben
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes!
Ik ga vanmiddag die rozige Golden Rose eens uitproberen.
OffTopic:
Leuk een RottweilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hond!! Lief snurkend aaibeestje
Don't come closer, I might hurt you
Kong?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hmm ik had ze hier bij het Kruidvat mét korting.
Puckz OT, Kong is misschien wat voor je(of naja, voor je hond dan)
Kong, da's ook het enige speeltje dat de bulldog van m'n beste vriend niet kapot krijgtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kong?Ik heb 1 keer eens een 'onverwoestbare' bal gekocht voor d'r van 10 euro (veel voor een bal vind ik dan)
Die heeft het 10 minuten volgehouden
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga op faal-strooptocht!! (want ik had ik Duitsland woensdag nog niet genoeg gefaald...
)
Ja klopt, die stonden van de week nog bergen in het ruiltopic (die verkochten ze op de HHB voor 2 euro per flessiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben ook Nfu Oh achtige flakies!
http://www.golden-rose.nl/product_detail.asp?UrunID=89
ik ben zo vreselijk jarloers... grrrrquote:
Ik ontdek dit merk net!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, die stonden van de week nog bergen in het ruiltopic (die verkochten ze op de HHB voor 2 euro per flessie)
Wow, die op je wijsvinger glanst tof!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:19 schreef Holyme het volgende:
Heh veel faalplezier Lindytje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar de nieuwe kleurtjes in actie, even snelsnel erop gegooid. 2 ervan kunnen beter in 3 dunne laagjes denk ik, maar dit was allemaal 2 lagen. Sommige dekten al met 1 laagje![]()
M'n nagels zijn wat korter op het moment, had wat mindere plekjes,die zijn er allemaal af. Nu nog goed schoonmaken want kwam er net achter dat DV8 alle randjes blauw maakt na vlug schoonmaken >.< En dan een kleurtje kiezen en wheels bijwerken
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef bernies het volgende:
De nieuwe Catrice lakjes zijn top!
En ik heb speciaal voor jullie de mint groene gekocht, met de naam: Sold out for ever, om te vergelijken met de Claire Dreamcather die weer lijkt de de Chanel Jade... Echt lijkt er heeeeeel erg veel op, zelfde kleur maar vooral met de groenige mini glittertjes erin!
Eigenlijk wist ik het al toen ik de naam zag...geniaal gekozen.\
Edit: Op de foto van Mirjam is het de onderste rij, vierde van links
dat is echt zo'n vinger die snachts op je afkomt *tum tum tum tum*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Ik vind die oefenvingers voor nailart er al eng uitzien, laat staan een hele hand![]()
Natte vinger in je oorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is echt zo'n vinger die snachts op je afkomt *tum tum tum tum*
en dan zit die vinger ineens in je oor
De kleurtjes zijn iig topquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Big spender wanted!, the pinker the better, wrapped around my finger, lucky in lilac, en lost in mud. ook nog cherry kiss gescoord, die's wel mooi, een soort shimmer als in strawberry fields
en lucky in lilac opgedaan:
[ afbeelding ]
ik moet erg wennen aan de formule van de lak en het kwastje. de kleuren vind ik prachtig, van de lak an sich weet ik het nog niet...
ook 2 flinke bubbels en op m'n andere hand allemaal kleine belletjes.
geen idee of het aan m'n lak ligt, of aan m'n nieuwe seche vite
Sjiek kleurtje, is het nou een donkerbruin met een groen shimmertje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:48 schreef chocolat-therapy het volgende:
Een beetje snel/slordig gelakt, maar dit is mijn jongste aankoopje:
Herôme W.I.C. in 128 Bangkok: 1 laagje
[ afbeelding ]
nagels moeten (nu al weer) nodig gesnoeid worden ...
oh leuk dat bloemetje met dat steentje, heel subtiel! Me likes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
Mijn nagels opt dit moment: CG Awaken met een poging tot het maken van nailart![]()
[ link | afbeelding ]
Knappe poging hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
Mijn nagels opt dit moment: CG Awaken met een poging tot het maken van nailart![]()
[ link | afbeelding ]
het is donkerbruin (of zelfs zwart) met bronze shimmer... mooi he!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek kleurtje, is het nou een donkerbruin met een groen shimmertje?
leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef snkr-xxx het volgende:
lol ik zal nog een keer zeggen dat ik misschien naar de trekpleister wil fietsen. ondertussen heb ik nune, daph en mn moeder die in m'n nek lopen te kwijlen![]()
Daph, ik ga heeel misschien, heb je nummer van Michelle gepikt, dus ik laat het je weten als ik wat kan vinden
ik zeg, goed geluktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
leuk waren de kleurtjes hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Big spender wanted!, the pinker the better, wrapped around my finger, lucky in lilac, en lost in mud. ook nog cherry kiss gescoord, die's wel mooi, een soort shimmer als in strawberry fields
en lucky in lilac opgedaan:
[ afbeelding ]
ik moet erg wennen aan de formule van de lak en het kwastje. de kleuren vind ik prachtig, van de lak an sich weet ik het nog niet...
ook 2 flinke bubbels en op m'n andere hand allemaal kleine belletjes.
geen idee of het aan m'n lak ligt, of aan m'n nieuwe seche vite
ohh dies coool!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
idd, dat azijnnoodleverhaal![]()
Weet je wat bijna nog mooier is dan russian navy?
russian navy met elfjesstof!
[ afbeelding ]
Jawel joh, clowns en horrorfilms zijn een prima combiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef PartyHardy het volgende:
Haha ik hou ook niet echt van die nep-handen en vingers.. (net als poppen, clowns en horror-films) bah..![]()
Die folie die ik gisteren op mijn nagels had gedaan ligt er nu al half weer vanaf (zelfs met 3 lagen david) is dus waarschijnlijk alleen te doen met van die speciale topcoat en anders moet ik het telkens maar voor een avondje doen, het ging wel lekker met het erop drukken, beter als de vorige keer!
Ik denk dat ik nog naar de trekpleister/kruidvat rijd.. Alles hier ziet er TE verleidelijk uit![]()
Ik hoef voorlopig geen noodlesoep meer, wordt nog misselijk als ik eraan denk![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef babyfeet het volgende:
oeh leuke lakjes allemaal zeg.
nou het is me gelukt hoor heb net 2 besellingen de deur uit gedaan
dit is het lijstje
1 80212 CG-Admire #695
1 80896 CG-Agent Lavender #684
1 77029 CG-Black Diamond #629
1 70346 CG-Coral Star #7]
1 70577 CG-Ruby Pumps #182
1 80224 CG-Strawberry Fields #716
1 77053 CG-For Audrey
1 72037 CG-Up All Night #557
1 80810 CG-FYI #645 *
1 CG-Awaken #691
1 5-R44 OPI-Princess Rule!
1 80211 CG-Harmony #694
1 80804 CG-IDK #639
1 77064 CG-Lubu Heels #601
1 80312 CG-Let's Groove
1 88915 China T-Patent Leather Top Coat
1 88902 China T-Strong Adhesion Base Coat
1 80940 CG-Happy Go Lucky
en nu weer heeeeeel ongeduldig wachten
Wil je er over praten?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, poetsen, DAT moet je dus niet doen als je lak nog niet is uitgehard![]()
Is nicequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
Glitterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
idd, dat azijnnoodleverhaal![]()
Weet je wat bijna nog mooier is dan russian navy?
russian navy met elfjesstof!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer lente dus de tenen worden weer gelakt![]()
sorry voor de mensen met een voetenfobie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo'n grijze en bruine zocht ik nog![]()
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komen die bij W.C. Overvecht vandaan?
Edit; het is maar goed dat ik daar niet meer woon, Kruidvat, Etos, Douglas, H&M allemaal pal voor de deur![]()
nee plantage, KV heeft nog steeds nietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Komen die bij W.C. Overvecht vandaan?
Edit; het is maar goed dat ik daar niet meer woon, Kruidvat, Etos, Douglas, H&M allemaal pal voor de deur![]()
ik wist niet dat ze er al waren, had het er van de week nog over met een vriendinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Holyme het volgende:
Babyfeet, heb jij even leuke post in aantocht![]()
Kleintje ook al Catrice faal, gaat lekker hierzo![]()
En succes Snkr, hopelijk zie ik hier straks nog meer van diezelfde potjes voorbij komen
Ik vind het MF lakje idd niet heel bijzonder. De flakies erover maken het wel weerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Nieuw MF lakje..
[ afbeelding ]
Te saai voor Suzanne dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he, balenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Live vanuit trekpleister: geen nieuwe lakken :-p
slome cassiere wist niet eens waar ik t over had
mooie flakies!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Nieuw MF lakje..
[ afbeelding ]
Te saai voor Suzanne dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woon je nu danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Live vanuit trekpleister: geen nieuwe lakken :-p
slome cassiere wist niet eens waar ik t over had
Dat is geen DA, dat is een andere winkel, de Mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:32 schreef Chanty87 het volgende:
Vanochtend liep ik in Rotterdam langs de vernieuwde DA (erg sjiek geworden trouwens!), en zag door de ruit een OPI schap staan![]()
![]()
Ik naar binnen natuurlijk, want kleurtjes checken -> lijstje maken en gniffelen om het feit dat 't op internet 3x goedkoper is
Dus een aantal mooie glitterlakjes op het oog (Happy Anniversary, My Private Jet, Up Front & Personal en Pearl of Wisdom) die inmiddels al besteld zijn bij TD, met wat treatment dingetjes voor m'n zus.
@ Kleintje: yay gelakte teentjesIk ben vorige week ook al aan de slag gegaan, mocht tijd worden trouwens... De laatste keer dat ik een kleurtje op m'n teennagels had was een jaar geleden
(edit: Jezus wat gebruik ik veel verkleinwoorden![]()
)
Nais!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef Guess. het volgende:
Lucky in Lilac&Sold out for ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn schapendoezen hadden een half uurtje nodig om de onverwoestbare zwarte versie te verpulveren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kong, da's ook het enige speeltje dat de bulldog van m'n beste vriend niet kapot krijgt
http://www.zooplus.nl/sho(...)3-2KACFY0rDgod0VkEBg
Schapendoezen nog wel... die associeer je normaliter ook niet echt met keiharde killersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn schapendoezen hadden een half uurtje nodig om de onverwoestbare zwarte versie te verpulveren.![]()
Dan mogen ze dat DA bord wel eens gaan vervangen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is geen DA, dat is een andere winkel, de MooiDe DA is drastisch verkleind. Daar hebben ze ook een hoop KOH
Bij de ICI Paris vertelde ze me vandaag dat als je nagellak uitgedroogd was het toch niet meer lukte om het te verdunnen. Heel verhaal erbij dat dik niet te smeren was. Joh, daarom heb ik die nagellakverdunner nodig doosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
Ik naar de Douglas voor nagellak verdunner (want die hadden ze daar had ik hier ergens gelezen?)
Ik: Mag ik iets vragen, hebben jullie nagellak verdunner?
Verkoper1:Euh, ik denk het niet, wat is dat?
Ik: Ja dat kun je wat bij het potje doen zodat de lak weer mooi is.
Verkoper1: Ooh nee dat hebben we niet, ik gebruik daar altijd nagellak remover voor, dat kun je wel doen!
Ik:Oh dat mag niet want dat is juist om nagellak af te breken..
Verkoper1: Ik zal het eens aan een collega vragen..
Verkoper2: Nagelverdunner?weet jij daar iets van? (aan nog een andere collega)
Ik: Nee nagelLAKverdunner voor in het potje..
Verkoper3: Volgens mij bestaat dat niet hoor want wij hebben ALLES van Herome en Koh en ook nog eigen merk en zelfs IK heb er nog nooit iets van gehoord..!
Ik: Jawel dat bestaat echt.
Verkoper3: Normaal willen mensen juist nagelverharder.
Ik:![]()
![]()
Nee maar dit is voor de nagellak zelf, wanneer hij bijvoorbeeld is uitgedroogd
Verkoper3: Misschien kan je dan gewoon transparante nagellak erbij doen zodat het weer vloeibaar is
Ik: Ik verwacht niet dat dat werkt, maar dan kijk ik gewoon nog even verder ergens anders.
Verkoper3: Ja ik denk niet dat je dat gaat vinden, mensen willen alleen nagellakverharder juist voor stevige nagels.
Ik: (tel tot 10... zuchhttt..) bedankt ik kijk verder..
En ik zie de verkopers nog een beetje elkaar schaapachtig aankijken..![]()
Wat een stelletje zeg..![]()
LOL heerlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
Ik naar de Douglas voor nagellak verdunner (want die hadden ze daar had ik hier ergens gelezen?)
Verkoper1: Ooh nee dat hebben we niet, ik gebruik daar altijd nagellak remover voor, dat kun je wel doen!
Verkoper3: Volgens mij bestaat dat niet hoor want wij hebben ALLES van Herome en Koh en ook nog eigen merk en zelfs IK heb er nog nooit iets van gehoord..!
![]()
Verkoper3: Misschien kan je dan gewoon transparante nagellak erbij doen zodat het weer vloeibaar is
Ik: Ik verwacht niet dat dat werkt, maar dan kijk ik gewoon nog even verder ergens anders.
Verkoper3: Ja ik denk niet dat je dat gaat vinden, mensen willen alleen nagellakverharder juist voor stevige nagels.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef princess-a het volgende:
Baal ik even dat ik Sold out forever terug heb gelegdGa hem deze week snel ophalen, Jade is moooi
![]()
Ik ga jullie jaloers maken!
Wij kregen vandaag op het werk en doos bezorgd van Sally Hansen. Per eind april krijgen wij het merk namelijk in het assortiment, ook de kleurtjesen daarom kregen we nu een proefpakket want wat je zelf hebt geprobeerd verkoop je natuurlijk beter (Op zulke stellingen kan ik alleen maar knikken
)
De Doos;
[ afbeelding ]
Ik heb uitgekozen, de middelste van het bovenste rijtje doosjes, Diamond Shine base&topcoat.. en van het onderste rijtje helemaal links, Maximum growth. Die zorgt ervoor dat de nagels niet meer 'peelen' en laat ik daar nou net sinds 2 weken last van hebben..
Kostte me helemaal niksFijn
wait, what?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als iemand nog een TD plaatsje overheeft, wil ik een foil sealer meebestellen
heh, bummer, zal je net zien hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef Skaai het volgende:
In Almere Stad was het Catrice schap LEEG! Het nieuwe schap was er wel maar de lakjes niet.
Kom ik net thuis, ligt er een lieve PM in mijn inbox dat ze nog in Muziekwijk verkrijgbaar zijn. Maar het is al 5 uur geweest en nu is die dicht. En Muziekwijk is like 5 minuten afstand en Almere Stad 15!.
Toch lief van Chicolate
Nou als ik zo es naar de Bobtail (= OMOhond) van een vriendin van mij kijk...die was écht vals!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schapendoezen nog wel... die associeer je normaliter ook niet echt met keiharde killers
Ja ze ZIJN idd knettervals, maar die associatie heb je er niet bijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou als ik zo es naar de Bobtail (= OMOhond) van een vriendin van mij kijk...die was écht vals!
Whehequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Met de gouden sterretjes van DNA!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb kramp in mijn handen.![]()
Heb zojuist mijn stash opnieuw ingedeeld en ook gelijk alle potjes maar even flink geschud. Heb nu alles maar op merk gezet want ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar.Dan zit je natuurlijk alleen wel met al die losse merken en merkeloze lakjes waarvan je er maar een of twee hebt maar die heb ik dan maar grofweg op model van het flesje gezet.
Best schokkend hoe weinig OPI ik maar heb, dacht dat het er veel meer waren! Moet ik maar snel iets aan doen.![]()
Pics!
[ afbeelding ]
Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie en Catrice en inmiddels staan in dat lege rijtje 12 Layla's.
[ afbeelding ]
Rotzooilade met o.a. Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM en achterin een aantal frankens.
[ afbeelding ]
China Glaze, P2, Nubar, BB Couture, Nfu Oh en RBL.
[ afbeelding ]
OPI, $OPI, Gosh, Cheeky Monkey, een Models Own en heel veel Essence.
Voor wie het weten wil, het zijn er 243 nadat ik alles wat ik niet mooi vind, wil swappen of dubbel had eruit gevist heb. De lade met treatments en topcoats moet nog en de Konadlakjes heb ik ook niet meegeteld.
quote:
en terecht, alles wat niet in 1 helmer past kun je toch niet meer overzienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik volgende week ook.![]()
Ik heb wel echt flink uitgedund hoor. Als ik moet gokken zijn er tussen de 50-70 uit gegaan. Ik moet het bij deze ene helmer houden wegens ruimtegebrek dus ik wilde wat ruimte om te groeien en ik wil eigenlijk ook alleen maar lakjes die ik mooi vind zien als ik de lades open doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wat een mooie stash!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb zojuist mijn stash opnieuw ingedeeld en ook gelijk alle potjes maar even flink geschud. Heb nu alles maar op merk gezet want ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar.Dan zit je natuurlijk alleen wel met al die losse merken en merkeloze lakjes waarvan je er maar een of twee hebt maar die heb ik dan maar grofweg op model van het flesje gezet.
Best schokkend hoe weinig OPI ik maar heb, dacht dat het er veel meer waren! Moet ik maar snel iets aan doen.![]()
Pics!
[ afbeelding ]
Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie en Catrice en inmiddels staan in dat lege rijtje 12 Layla's.
[ afbeelding ]
Rotzooilade met o.a. Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM en achterin een aantal frankens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie het weten wil, het zijn er 243 nadat ik alles wat ik niet mooi vind, wil swappen of dubbel had eruit gevist heb. De lade met treatments en topcoats moet nog en de Konadlakjes heb ik ook niet meegeteld.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, alles wat niet in 1 helmer past kun je toch niet meer overzienHaha, zoals Scrangie! Die moet toch echt wel een goede overzichtelijke lijst bijhouden om niet per ongeluk dubbel te bestellen en om te onthouden wat ze nou eigenlijk allemaal heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je wat nou zo eng is, zij heeft dus meer dan 3000 lakken en nog bestelt ze backup bottlesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, zoals Scrangie! Die moet toch echt wel een goede overzichtelijke lijst bijhouden om niet per ongeluk dubbel te bestellen en om te onthouden wat ze nou eigenlijk allemaal heeft.
ik heb vandaag 2 ahow your feet lakjes gekocht omdat ik dacht dat ik ze nog niet had, heb ik ze allebei al..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, zoals Scrangie! Die moet toch echt wel een goede overzichtelijke lijst bijhouden om niet per ongeluk dubbel te bestellen en om te onthouden wat ze nou eigenlijk allemaal heeft.
vergelijk je jezelf nou met scrangie?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vandaag 2 ahow your feet lakjes gekocht omdat ik dacht dat ik ze nog niet had, heb ik ze allebei al..
ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vergelijk je jezelf nou met scrangie?
mah platesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja lekker wel ja!!!!![]()
![]()
![]()
Maar nog niets gehoord van mijn plates. En die van Daph, Mirjam en PeRi.
Please note: After applied Foil Sealer (Top Coat) The foil design will look antique (wrinkle).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://transdesign.com/Nail%20Art/Foils.htm
Naar beneden scrollen!
Dat heb ik nog niet geprobeerd!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Please note: After applied Foil Sealer (Top Coat) The foil design will look antique (wrinkle).
Ja dus? dat doet ie met een normale drogende TC ook
Ja, dat is toch waanzin! Alsof die potjes de kans krijgen om op te raken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je wat nou zo eng is, zij heeft dus meer dan 3000 lakken en nog bestelt ze backup bottles
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vandaag 2 ahow your feet lakjes gekocht omdat ik dacht dat ik ze nog niet had, heb ik ze allebei al..
Pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Met de gouden sterretjes van DNA!
I LOLed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
![]()
geen sneldrogende pakken he? gewoon een normale TC.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet geprobeerd!
Gaan we dat eerst even doen
Ik kreeg net een foldertje binnen van KV en daar stond het nog inquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren bij KV en Trekpleister geweest maar niets....
tot wanneer krijg je 30% korting bij KV? Anders duik ik maandag maar even naar binnen
LOL @ Douglas medewerkers
Ah kijk, dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kreeg net een foldertje binnen van KV en daar stond het nog in
Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
![]()
Ja die actie is komende week ook nogquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.
Wat veel moois komt er voorbij zegWeten jullie of de korting van 30% morgen nog geld bij het kruidvat? Ik was vandaag in Arnhem centrum maar daar hadden ze de nieuwe catrice niet
Ik heb ze gewoon van eBay af en dat ging prima! Is dat niet een optie dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die een goede site kent voor Nubar? Behalve eBay kan ik echt niks vinden.
Pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Action! Ze hebben ook gifgroen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ohhh die Zoyas![]()
![]()
![]()
Mooie stash MiMu. En dat roze anti glij spul, waar heb je dat vandaan?
Haha geweldig, ga ik een keer naar kijken, staat supervrolijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Action! Ze hebben ook gifgroen.
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd hadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef PartyHardy het volgende:
Kan iemand van jullie eens een foto van dat flesje maken en dat posten? dan ga ik er gewoon zelf naar zoeken in de winkel en dan onder haar neus duwen.. Kijk DIT is nou nagellakverdunner!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef PartyHardy het volgende:
Kan iemand van jullie eens een foto van dat flesje maken en dat posten? dan ga ik er gewoon zelf naar zoeken in de winkel en dan onder haar neus duwen.. Kijk DIT is nou nagellakverdunner!!
Aaaaahquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd had
Hormonstersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd had
ik vind de oude catrice ook ze lekker smeren hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:13 schreef buzzwheedle het volgende:
Dat douglas verhaal is echt goed. Personeel heeft echt geen flauw idee wat ze aan het verkopen zijn.
Mooie stash mimu
en ook veel leuke nagels gezien.
Maarreeeh, iedereen heeft hele mooie catrice lakjes, maar ik vond catrice over het algemeen niet bijzonder in het gebruik. Is dat nu beter? Drogen ze beter en krijg je niet meer van die rare belletjes in de lak (had ik bij die oude van catrice en ook met miss sporty.)
ben benieuwd. Ze hadden ze hier nog niet en in mijdrecht ook nog nergens dus kon het niet uitproberen
Liever eigenlijk een webshop, en dan het liefst met prijzen zoals TDquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon van eBay af en dat ging prima! Is dat niet een optie dan?
Welke zit je op te azen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Liever eigenlijk een webshop, en dan het liefst met prijzen zoals TDMaar ga dan wel gewoon voor eBay, zag dat de lakjes die ik nog wil er ongeveer 7,50 zijn inclusief verzenden. Alleen violet sparkle is wel wat duurder, dus die moet ik maar even laten wachten anders.
Een aantal uit de prisms collectie en de sparkles collectiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Welke zit je op te azen?![]()
Gewoon zorgen dat je combined shipping hebt dan valt het vast nog wel mee
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
Mooie kleur is dat zeg!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Even een tvp aan het einde van het topicmaar wel met pic
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Mooi kleurtje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Zit daar nou een gouden shimmer in? Kan het niet zo goed zien...quote:
Waren ze voor je eigen verjaardag eigenlijk ( Dat schiet me gewoon nú pas te binnen...quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef Mss het volgende:
Mijn verjaardagsnagels zijn nu al naar de klote. Tot zo ver het leuke idee
Netjes vijlen, is nog zat nagel overquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Juud- het volgende:
Bij wijze van tvp even een foto van mijn afgebroken nagel![]()
[ afbeelding ]
Heel fijn een hoekje eraf getikt
Staat je goed!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Goed excuus om nieuwe te maken, je moet er toch wel goed uit zien vandaag?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef Mss het volgende:
Mijn verjaardagsnagels zijn nu al naar de klote. Tot zo ver het leuke idee
Het was alvast een reminder.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Straks, ik ben nog hard aan het werk heurrrr!
Was jij gister ook in de stad? Hebben we elkaar misgelopen in de kruidvat!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.
Wat veel moois komt er voorbij zegWeten jullie of de korting van 30% morgen nog geld bij het kruidvat? Ik was vandaag in Arnhem centrum maar daar hadden ze de nieuwe catrice niet
Kleur staat je mooi zeg!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef PeRi het volgende:
Waarom zijn ze zo cheap daar Skaai?.
[ afbeelding ]
Catrice - Plum Play With Me, 3 laagjes + tc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |