abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79648040
Oh als iemand nog een TD plaatsje overheeft, wil ik een foil sealer meebestellen
pi_79648165
Baal ik even dat ik Sold out forever terug heb gelegd Ga hem deze week snel ophalen, Jade is moooi

Ik ga jullie jaloers maken!

Wij kregen vandaag op het werk en doos bezorgd van Sally Hansen. Per eind april krijgen wij het merk namelijk in het assortiment, ook de kleurtjes en daarom kregen we nu een proefpakket want wat je zelf hebt geprobeerd verkoop je natuurlijk beter (Op zulke stellingen kan ik alleen maar knikken )

De Doos;

Ik heb uitgekozen, de middelste van het bovenste rijtje doosjes, Diamond Shine base&topcoat.. en van het onderste rijtje helemaal links, Maximum growth. Die zorgt ervoor dat de nagels niet meer 'peelen' en laat ik daar nou net sinds 2 weken last van hebben..

Kostte me helemaal niks Fijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:45:29 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_79648218
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
Ik naar de Douglas voor nagellak verdunner (want die hadden ze daar had ik hier ergens gelezen?)

Ik: Mag ik iets vragen, hebben jullie nagellak verdunner?
Verkoper1: Euh, ik denk het niet, wat is dat?
Ik: Ja dat kun je wat bij het potje doen zodat de lak weer mooi is.
Verkoper1: Ooh nee dat hebben we niet, ik gebruik daar altijd nagellak remover voor, dat kun je wel doen!
Ik: Oh dat mag niet want dat is juist om nagellak af te breken..
Verkoper1: Ik zal het eens aan een collega vragen..
Verkoper2: Nagelverdunner? weet jij daar iets van? (aan nog een andere collega)
Ik: Nee nagelLAKverdunner voor in het potje..
Verkoper3: Volgens mij bestaat dat niet hoor want wij hebben ALLES van Herome en Koh en ook nog eigen merk en zelfs IK heb er nog nooit iets van gehoord..!
Ik: Jawel dat bestaat echt.
Verkoper3: Normaal willen mensen juist nagelverharder.
Ik: Nee maar dit is voor de nagellak zelf, wanneer hij bijvoorbeeld is uitgedroogd
Verkoper3: Misschien kan je dan gewoon transparante nagellak erbij doen zodat het weer vloeibaar is
Ik: Ik verwacht niet dat dat werkt, maar dan kijk ik gewoon nog even verder ergens anders.
Verkoper3: Ja ik denk niet dat je dat gaat vinden, mensen willen alleen nagellakverharder juist voor stevige nagels.
Ik: (tel tot 10... zuchhttt..) bedankt ik kijk verder..

En ik zie de verkopers nog een beetje elkaar schaapachtig aankijken..

Wat een stelletje zeg..
LOL heerlijk
overigens heeft onze douglas het wel gewoon
disclaimer
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:55:36 #208
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79648456
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef princess-a het volgende:
Baal ik even dat ik Sold out forever terug heb gelegd Ga hem deze week snel ophalen, Jade is moooi

Ik ga jullie jaloers maken!

Wij kregen vandaag op het werk en doos bezorgd van Sally Hansen. Per eind april krijgen wij het merk namelijk in het assortiment, ook de kleurtjes en daarom kregen we nu een proefpakket want wat je zelf hebt geprobeerd verkoop je natuurlijk beter (Op zulke stellingen kan ik alleen maar knikken )

De Doos;
[ afbeelding ]

Ik heb uitgekozen, de middelste van het bovenste rijtje doosjes, Diamond Shine base&topcoat.. en van het onderste rijtje helemaal links, Maximum growth. Die zorgt ervoor dat de nagels niet meer 'peelen' en laat ik daar nou net sinds 2 weken last van hebben..

Kostte me helemaal niks Fijn
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als iemand nog een TD plaatsje overheeft, wil ik een foil sealer meebestellen
wait, what?
wat is foilsealer?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 18:00:06 #209
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79648589
In Almere Stad was het Catrice schap LEEG! Het nieuwe schap was er wel maar de lakjes niet.
Kom ik net thuis, ligt er een lieve PM in mijn inbox dat ze nog in Muziekwijk verkrijgbaar zijn. Maar het is al 5 uur geweest en nu is die dicht. En Muziekwijk is like 5 minuten afstand en Almere Stad 15! .
Toch lief van Chicolate
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:00:25 #210
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79648604
Ik wil ook foilsealer! die werkt dan waarschijnlijk wel !..

Ik denk tenminste dat het die topcoat is voor speciaal over de folie van dollarnailart... ?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:04:33 #211
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79648701
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef Skaai het volgende:
In Almere Stad was het Catrice schap LEEG! Het nieuwe schap was er wel maar de lakjes niet.
Kom ik net thuis, ligt er een lieve PM in mijn inbox dat ze nog in Muziekwijk verkrijgbaar zijn. Maar het is al 5 uur geweest en nu is die dicht. En Muziekwijk is like 5 minuten afstand en Almere Stad 15! .
Toch lief van Chicolate
heh, bummer, zal je net zien he
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:11:52 #212
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79648873
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Schapendoezen nog wel... die associeer je normaliter ook niet echt met keiharde killers
Nou als ik zo es naar de Bobtail (= OMOhond) van een vriendin van mij kijk...die was écht vals!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79649166

Met de gouden sterretjes van DNA!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:22:13 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_79649172
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nou als ik zo es naar de Bobtail (= OMOhond) van een vriendin van mij kijk...die was écht vals!
Ja ze ZIJN idd knettervals, maar die associatie heb je er niet bij
Wij hadden een dikke zwarte Newfie, daar liepen mensen echt met een boog omheen. Terwijl ze alleen gevaarlijk was voor blokkies kaas
disclaimer
pi_79649387
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

wait, what?
wat is foilsealer?
http://transdesign.com/Nail%20Art/Foils.htm
Naar beneden scrollen!
pi_79649395
Dames, ik heb een vraag.

Gebruiken sommigen van jullie ook acryl- of gelsystemen zelf? Ik heb zelf acrylnagels, die ik altijd laat zetten. Ik vind het heel mooi en makkelijk, maar wel rete duur.. Kortom; kan je het zonder cursus leren te zetten en zo ja; waar vind ik dan voor niet al te veel geld een goede starterkit?

Thanks!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:32:19 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_79649460
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]

Whehe Zo niet jij! Maar wel lievig
disclaimer
pi_79649495
Ik heb kramp in mijn handen.
Heb zojuist mijn stash opnieuw ingedeeld en ook gelijk alle potjes maar even flink geschud. Heb nu alles maar op merk gezet want ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar. Dan zit je natuurlijk alleen wel met al die losse merken en merkeloze lakjes waarvan je er maar een of twee hebt maar die heb ik dan maar grofweg op model van het flesje gezet.

Best schokkend hoe weinig OPI ik maar heb, dacht dat het er veel meer waren! Moet ik maar snel iets aan doen.

Pics!

Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie en Catrice en inmiddels staan in dat lege rijtje 12 Layla's.

Rotzooilade met o.a. Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM en achterin een aantal frankens.

China Glaze, P2, Nubar, BB Couture, Nfu Oh en RBL.

OPI, $OPI, Gosh, Cheeky Monkey, een Models Own en heel veel Essence.

Voor wie het weten wil, het zijn er 243 nadat ik alles wat ik niet mooi vind, wil swappen of dubbel had eruit gevist heb. De lade met treatments en topcoats moet nog en de Konadlakjes heb ik ook niet meegeteld.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:37:24 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_79649618
dat valt nog best mee MiMu, we hadden de schade veel erger geschat
disclaimer
pi_79649797
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb zojuist mijn stash opnieuw ingedeeld en ook gelijk alle potjes maar even flink geschud. Heb nu alles maar op merk gezet want ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar. Dan zit je natuurlijk alleen wel met al die losse merken en merkeloze lakjes waarvan je er maar een of twee hebt maar die heb ik dan maar grofweg op model van het flesje gezet.

Best schokkend hoe weinig OPI ik maar heb, dacht dat het er veel meer waren! Moet ik maar snel iets aan doen.

Pics!

[ afbeelding ]

Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie en Catrice en inmiddels staan in dat lege rijtje 12 Layla's.

[ afbeelding ]

Rotzooilade met o.a. Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM en achterin een aantal frankens.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor wie het weten wil, het zijn er 243 nadat ik alles wat ik niet mooi vind, wil swappen of dubbel had eruit gevist heb. De lade met treatments en topcoats moet nog en de Konadlakjes heb ik ook niet meegeteld.

Wow!!
Zoveel heb ik nog lang niet!! Heb nu 76 lakjes (inclusief base, top, konad), met nog 20 onderweg ( ) maar moet nu echt eens ruimte gaan maken voor een mooi kastje
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43:50 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_79649832
ik heb lekker meer opi's
disclaimer
pi_79649849
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekker meer opi's

Mooie stash MiMu!
pi_79649919
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekker meer opi's

Ik volgende week ook.

Ik heb wel echt flink uitgedund hoor. Als ik moet gokken zijn er tussen de 50-70 uit gegaan. Ik moet het bij deze ene helmer houden wegens ruimtegebrek dus ik wilde wat ruimte om te groeien en ik wil eigenlijk ook alleen maar lakjes die ik mooi vind zien als ik de lades open doe.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:49:01 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_79649981
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik volgende week ook.

Ik heb wel echt flink uitgedund hoor. Als ik moet gokken zijn er tussen de 50-70 uit gegaan. Ik moet het bij deze ene helmer houden wegens ruimtegebrek dus ik wilde wat ruimte om te groeien en ik wil eigenlijk ook alleen maar lakjes die ik mooi vind zien als ik de lades open doe.
en terecht, alles wat niet in 1 helmer past kun je toch niet meer overzien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_79649995
Ja, SQ.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:50:12 #226
164755 Mss
kutHOEr
pi_79650026
quote:

Pics!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat een mooie stash!
Aids.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:51:44 #227
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79650077
ooh, mi mu
pi_79650134
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en terecht, alles wat niet in 1 helmer past kun je toch niet meer overzien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, zoals Scrangie! Die moet toch echt wel een goede overzichtelijke lijst bijhouden om niet per ongeluk dubbel te bestellen en om te onthouden wat ze nou eigenlijk allemaal heeft.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:53:24 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_79650135
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef Nune het volgende:
Ja, SQ.
jij hebt nog veel meer OPI's
disclaimer
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:54:12 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_79650159
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:

[..]

Haha, zoals Scrangie! Die moet toch echt wel een goede overzichtelijke lijst bijhouden om niet per ongeluk dubbel te bestellen en om te onthouden wat ze nou eigenlijk allemaal heeft.
weet je wat nou zo eng is, zij heeft dus meer dan 3000 lakken en nog bestelt ze backup bottles
disclaimer
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:54:14 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79650160
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:

[..]

ik heb vandaag 2 ahow your feet lakjes gekocht omdat ik dacht dat ik ze nog niet had, heb ik ze allebei al..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:54:49 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_79650172
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb vandaag 2 ahow your feet lakjes gekocht omdat ik dacht dat ik ze nog niet had, heb ik ze allebei al..
vergelijk je jezelf nou met scrangie?
disclaimer
pi_79650196
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij hebt nog veel meer OPI's
Ja lekker wel ja!!!!

Maar nog niets gehoord van mijn plates. En die van Daph, Mirjam en PeRi.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:55:44 #234
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79650199
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vergelijk je jezelf nou met scrangie?
ik kijk wel uit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:55:56 #235
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79650205
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Nune het volgende:

[..]

Ja lekker wel ja!!!!

Maar nog niets gehoord van mijn plates. En die van Daph, Mirjam en PeRi.
mah plates
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:58:04 #236
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79650269
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

http://transdesign.com/Nail%20Art/Foils.htm
Naar beneden scrollen!
Please note: After applied Foil Sealer (Top Coat) The foil design will look antique (wrinkle).

Ja dus? dat doet ie met een normale drogende TC ook
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79650403
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Please note: After applied Foil Sealer (Top Coat) The foil design will look antique (wrinkle).

Ja dus? dat doet ie met een normale drogende TC ook
Dat heb ik nog niet geprobeerd!
Gaan we dat eerst even doen
pi_79650423
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weet je wat nou zo eng is, zij heeft dus meer dan 3000 lakken en nog bestelt ze backup bottles
Ja, dat is toch waanzin! Alsof die potjes de kans krijgen om op te raken.
pi_79650438
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zaterdag 27 maart 2010 @ 19:04:41 #240
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79650447
MiMu

Ik heb Catrice lakjes gezien, maar juist degene die ik wilde waren er niet! Die Blue See oid en Lost in Mud! Heb wel Plum Play With Me meegenomen!
Whatever I want.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:04:57 #241
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79650453
quote:

Pics!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk!
quote:
Ik naar de Douglas voor nagellak verdunner (want die hadden ze daar had ik hier ergens gelezen?)

Verkoper1: Ooh nee dat hebben we niet, ik gebruik daar altijd nagellak remover voor, dat kun je wel doen!
Verkoper3: Volgens mij bestaat dat niet hoor want wij hebben ALLES van Herome en Koh en ook nog eigen merk en zelfs IK heb er nog nooit iets van gehoord..!
Ik: Nee maar dit is voor de nagellak zelf, wanneer hij bijvoorbeeld is uitgedroogd
Verkoper3: Misschien kan je dan gewoon transparante nagellak erbij doen zodat het weer vloeibaar is
Ik: Ik verwacht niet dat dat werkt, maar dan kijk ik gewoon nog even verder ergens anders.
Verkoper3: Ja ik denk niet dat je dat gaat vinden, mensen willen alleen nagellakverharder juist voor stevige nagels.

Wat een stelletje zeg..
I LOLed.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:05:27 #242
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79650472
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet geprobeerd!
Gaan we dat eerst even doen
geen sneldrogende pakken he? gewoon een normale TC.
pi_79650561
geniaal dat douglas verhaal!

oh hemel wat erg

MiMu naaaais stash
pi_79650687
Dat douglas verhaal is echt goed. Personeel heeft echt geen flauw idee wat ze aan het verkopen zijn.

Mooie stash mimu

en ook veel leuke nagels gezien.

Maarreeeh, iedereen heeft hele mooie catrice lakjes, maar ik vond catrice over het algemeen niet bijzonder in het gebruik. Is dat nu beter? Drogen ze beter en krijg je niet meer van die rare belletjes in de lak (had ik bij die oude van catrice en ook met miss sporty.)

ben benieuwd. Ze hadden ze hier nog niet en in mijdrecht ook nog nergens dus kon het niet uitproberen
pi_79650748
Gisteren bij KV en Trekpleister geweest maar niets....
tot wanneer krijg je 30% korting bij KV? Anders duik ik maandag maar even naar binnen

LOL @ Douglas medewerkers
pi_79650994
Douglasmedewerksters
Ja en dus?
pi_79651139
tvp
pi_79651185
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren bij KV en Trekpleister geweest maar niets....
tot wanneer krijg je 30% korting bij KV? Anders duik ik maandag maar even naar binnen

LOL @ Douglas medewerkers
Ik kreeg net een foldertje binnen van KV en daar stond het nog in
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79651356
Bij wijze van tvp even een foto van mijn afgebroken nagel

Heel fijn een hoekje eraf getikt

En een foto van mijn swaplakje met kieskleurig:

OPI-Makes men blush

En dan ga ik zo ff de rest bij lezen..
pi_79651531
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik kreeg net een foldertje binnen van KV en daar stond het nog in
Ah kijk, dat is goed nieuws
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:44:04 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79651577
quote:

Wat een stelletje zeg..
Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.

Wat veel moois komt er voorbij zeg Weten jullie of de korting van 30% morgen nog geld bij het kruidvat? Ik was vandaag in Arnhem centrum maar daar hadden ze de nieuwe catrice niet
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79651817
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:

[..]

Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.

Wat veel moois komt er voorbij zeg Weten jullie of de korting van 30% morgen nog geld bij het kruidvat? Ik was vandaag in Arnhem centrum maar daar hadden ze de nieuwe catrice niet
Ja die actie is komende week ook nog

En hier bij de Douglas visten ze het ergens uit een la, ver verstopt, maar ze wist wel waar ik het over had
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_79652039
Is er iemand die een goede site kent voor Nubar? Behalve eBay kan ik echt niks vinden.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:07:22 #254
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79652371
Zo, even bijgelezen... Gister m´n duimnagel gescheurd op m´n werk -_-'.. Ga vanavond uit, zit te twijfelen om even wat anders te lakken
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:08:19 #255
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79652416
Kan iemand van jullie eens een foto van dat flesje maken en dat posten? dan ga ik er gewoon zelf naar zoeken in de winkel en dan onder haar neus duwen.. Kijk DIT is nou nagellakverdunner!!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')