Bij mij komt het ongeveer na zes dagen dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb Catrice Pastel Yellow en Pastel Lilac
Als ik bericht heb gehad dat mijn TD bestelling maandag o de post is gedaan..wanneer kan ik het dan ongeveer verwachten?
Dat laat ik later vanavond even wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Holyme het volgende:
Wooo gave buitIs 210 Just Married dekkend?
Volgens mij heeft Nune een paar foto's, maar we zijn het door ons enthousiasme voor het grootste deel vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:28 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, Nune en Snkr:
Pics pleaseeeee!!!
Kruidvat nog kunnen vinden?
Ik ga morgen maar eens kijken in de Kruidvat & Trekpleister in Udenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:25 schreef princess-a het volgende:
Ooohh dames!!
Ik was net bij KV, allemaal lege Catrice schappen..
Opperde mijn mama dat de Trekpleister ze misschien al wel had.. wij daar heenrennen, had het meisje nét de laatste in het schap gezet. Gap ik ze allemaal voor haar neus weer weg
De buit![]()
![]()
![]()
220 Lost in Mud, 250 I sea you
[ afbeelding ]
230 Clay-ton, My Hero, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen maar heb me eerst beperkt tot deze kleurtjes, omdat ze het minst lijken op wat ik heb. Ze hadden ook Londen's Weather Forecast, een aanrader voor mensen die Recycle nog niet hebben. Ik wil eerst Recycle een keer meenemen om te vergelijken voordat ik LWF koop.. De namen zijn echt superleuk, alleen al daarvoor zou je de hele collectie kopen
Bij KV in de aanbieding had ik nog deze
Show your feet Purple Magic, Coulor &go Sundancer en nog wat nail art.. al snap ik niet hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald om geel te kopen, dus die komt wrs in het swaptopic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, kon niks anders bedenkenquote:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, dat ligt niet aan jou, neem een oud pasjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
bwhehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
Ja dat scrapertje krast bij mij ook heel erg. Misschien kun je er beter iets anders voor gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
superrrrrr buit!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon allemaal leuk. Vertel me alsjeblieft niet welke het zijn, dan wordt het me weer te makkelijk gemaakt
wel even de tijd gunnen om te drogen he, het is geen wondermiddeltje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterker
na een kwartierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
ja, goeie. dat kan niet mert seche vite.quote:
Strange, heb er geen last van eigenlijk. Na een kwartiertje is alles goed droog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
Ik denk het, als je seche er overheen gooit als alles nog kleddernat is gaat 't namelijk heel goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelotquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
Ja misschien komt het omdat ik dus alleen de laatste laag nat heb, rest daaronder was al goed droog. We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.
na je laatste laagje direct seche vite erop, mag best een dikke klodder zijn.
voorzichtig uitsmeren (zwevend lakken) en drogen maar
Mooie faalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik nou dus ook, en dan gaat het dus niet goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
heb dat wel eens gehad met een paar oude lakjes, maar meestal geen problemen met de gene die ik de laatste maanden gekocht hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Holyme het volgende:
Net geprobeerd met alle laagjes nat te houden, wederom faal, nog erger als met eerste laagjes droog. Denk dat ik en SV gewoon geen vriendjes zijn
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef PartyHardy het volgende:
Ik verveel me..
Maarrr ik heb een leuk verhaal te vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo! Nog niet bijgelezen, ga ik zo maar eens doen![]()
Vandaag dus met Daph en Nune naar Veldhoven afgereisd, was heel gezellig en ook heel slecht voor de portemonneeHet helpt dan ook niet dat je op pad bent met 2 andere nagellak freaks
![]()
Dit was ook de eerste keer dat ik zoveel in 1 keer gekocht heb, maar ja ik had toch nog maar 2 potjes CG![]()
De catch:
[ afbeelding ]
v.l.n.r boven: Up & Away mini setje (lakjes van 9.6 ml!! ) : Lemon Fizz, Light As Air, Refresh Mint, Peachy Keen. Matte Magic
v.l.n.r. onder: Emerald Sparkle, Watermelon Rind, Turned Up Turquoise, Rain Storm, Up All Night, DV8, Tantalize Me, Strawberry Fields, Grape Juice, Moody Blue
Het viel mij trouwens op dat de oudere lakken allemaal 18.5 of 19 ml bevatten
Enne die volle mand waar Daph het over had, daar zat ook nog een boeltje in voor mijn mama!![]()
* Bonuskaart uit portomonee trektquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat ligt niet aan jou, neem een oud pasje(ik gebruik mijn bonuskaart)
Erg goede buit!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Vandaag dus met Daph en Nune naar Veldhoven afgereisd, was heel gezellig en ook heel slecht voor de portemonneeHet helpt dan ook niet dat je op pad bent met 2 andere nagellak freaks
![]()
Dit was ook de eerste keer dat ik zoveel in 1 keer gekocht heb, maar ja ik had toch nog maar 2 potjes CG![]()
De catch:
[ afbeelding ]
v.l.n.r boven: Up & Away mini setje (lakjes van 9.6 ml!! ) : Lemon Fizz, Light As Air, Refresh Mint, Peachy Keen. Matte Magic
v.l.n.r. onder: Emerald Sparkle, Watermelon Rind, Turned Up Turquoise, Rain Storm, Up All Night, DV8, Tantalize Me, Strawberry Fields, Grape Juice, Moody Blue
Enne die volle mand waar Daph het over had, daar zat ook nog een boeltje in voor mijn mama!![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Lievquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Hele mooie buit! Veel plezier ermee!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
De catch:
[ afbeelding ]
Ze hadden nog wel een paar andere babiesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg goede buit!!
Weer die baby's![]()
![]()
![]()
Kun jij me vertellen welke baby setjes er nog meer waren??
Ik ben vandaag ook naar de kruidvat en trekpleister gegaan (Bij trekpleister hebben ze de grootste catrice stelling) en daar hadden ze ze ook nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
De grote Kruidvat had nog geen nieuwe Catriceen als ik het zie wil ik er heel veel
.
Oeh, volgende week dan overalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Linus. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de kruidvat en trekpleister gegaan (Bij trekpleister hebben ze de grootste catrice stelling) en daar hadden ze ze ook nog niet![]()
En ik heb het gevraagd en ze zeiden dat er maandag zo'n mannetje van de catrice de stellingen komt ombouwen dus dan zullen de nieuwe lakjes hier wel komen
vertel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:47 schreef romika het volgende:
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhh Ben wel niet mee geweest maar heb wel een hele boellllllllll nieuwe lakken erbij.,,
![]()
![]()
ywquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een buit is er weer binnen gesleept hier
@SQ de stiftjes zijn binnen, tnx
Allemaal China Glaze:quote:
jaaa leuk! Thunderbird is zo mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef romika het volgende:
[..]
Allemaal China Glaze:
Up&Away Peachy Keen
Up&Away Re Fresh Mint
Up&Away Lemon Fizz
Up&Away Light as Air
Romantique Admire
Romantique Devotion
Romantique Awaken
Golden Enchantment
Fairy Dust
Thunderbird
White Out
Matte Magic
en twee potjes nailart:
Strass Staafjes
Strass Driehoek
Heeft snkr voor me meegenomen vandaag............![]()
Me is happy!!!!!!!!!!!!!!!
Knikkerdeknik...............ja echt wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaa leuk! Thunderbird is zo mooi
Moet eigenlijk zeggen dat ik geen lak ken die er op lijktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:42 schreef Mehehelzs het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic
Iemand die een lakje kent die lijkt op opi - reflecting pool
ook bijna m'n acryl naar de klotequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
zit je lekker de Klaas Vaak uit te hangen?![]()
Nee, ff serieus, zonde
http://www.bcminez.nl/mavala/mavalabinnenframe.htmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef RenRen- het volgende:
Meiden, hoe belangrijk zijn van die maantjes bij de aanzet van je nagel? Dat witte?
Want dat hoort toch terug te komen als je niet meer bijt? Ik bijt denk ik al een jaar niet meer en ze zijn er nog niet.
En toen ik nog beet, zaten ze er alleen op mijn duim.
Mirjam, wtf, dat is kut
Oh, dus ik ga niet dood als ze niet te zien zijn. Alleen bij mijn duimen zie ik ze dus. En echt een fractie van een millimeter bij mijn middelvingerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://www.bcminez.nl/mavala/mavalabinnenframe.htm
don't get us startedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef babyfeet het volgende:
dilemma.
Nou mag ik dus nog meer bestellen bij TD
ongeveer 2 of 3 keer 9 potjes .
heb al wat uitgekozen
maar welke kleur moet je nou echt hebben ?
Die welke jij het tofst vindtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:31 schreef babyfeet het volgende:
dilemma.
Nou mag ik dus nog meer bestellen bij TD
ongeveer 2 of 3 keer 9 potjes .
heb al wat uitgekozen
maar welke kleur moet je nou echt hebben ?
Die ja wat ik in de gauwigheid gezien had stond dar het rek nog behoorlijk vol... (als je bij de jumper voer gaat halen iig...)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:22 schreef Lindytje het volgende:![]()
Bijgelezen!
SQ: gefeliciteerd met de tweede ronde!!!![]()
Mirjam: Da's zo kak.... Ik had het ook een keer.... Hele vloer onder die zooi...![]()
Faalhazen: mooie nieuwe aanwinsten!! Die groothandel is redelijk briljant he??!!
@Kruidvat: schijtwinkel had de nieuwe catrice nog niet hier... (tilburg, daar zijn ze altijd zo sloom als iets...) Morgen nog maar even langs de Trekpleister dan, moet toch nieuw rattenvoer halen in de winkel er bijna naast!
@P2-dames: Morgen gaan ze met de post mee!! (was allemaal even hectisch met solliciteren ineens en proefdraaien... ga morgen eens uitgebreid inpakken)
Zo, dat was het weer, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen...
Laat me wat weten als ze ze daar hebben!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens kijken in de Kruidvat & Trekpleister in Uden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |