bwhehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole![]()
Ja dat scrapertje krast bij mij ook heel erg. Misschien kun je er beter iets anders voor gebruiken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
superrrrrr buit!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon allemaal leuk. Vertel me alsjeblieft niet welke het zijn, dan wordt het me weer te makkelijk gemaakt
wel even de tijd gunnen om te drogen he, het is geen wondermiddeltje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuivenNet of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat
Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterker
na een kwartierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
ja, goeie. dat kan niet mert seche vite.quote:
Strange, heb er geen last van eigenlijk. Na een kwartiertje is alles goed droog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee dat snap ikMaar ook dan blijft het halfnatte drap
Ik denk het, als je seche er overheen gooit als alles nog kleddernat is gaat 't namelijk heel goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet![]()
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelotquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar![]()
Ja misschien komt het omdat ik dus alleen de laatste laag nat heb, rest daaronder was al goed droog. We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.
na je laatste laagje direct seche vite erop, mag best een dikke klodder zijn.
voorzichtig uitsmeren (zwevend lakken) en drogen maar
Mooie faalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik nou dus ook, en dan gaat het dus niet goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
heb dat wel eens gehad met een paar oude lakjes, maar meestal geen problemen met de gene die ik de laatste maanden gekocht hebquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Holyme het volgende:
Net geprobeerd met alle laagjes nat te houden, wederom faal, nog erger als met eerste laagjes droog. Denk dat ik en SV gewoon geen vriendjes zijn
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef PartyHardy het volgende:
Ik verveel me..
Maarrr ik heb een leuk verhaal te vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |