abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79621481
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole
bwhehehe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:48:43 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_79621498
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik had vandaag de gele Catrice Pastel Delight op, vraagt mijn vriend of ik uitgeschoten ben met paaseitjes verven de asshole
LOL
disclaimer
pi_79621509
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuiven Net of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
pi_79621518
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef vamperotica het volgende:
Ow en trouwens.. Ik heb net t stempelsetje van Essence geprobeerd en ligt t aan mij of krast dat schapertje gewoon enorm in de plate zeg maar ( is ik duidelijk genoeg?)
Ja dat scrapertje krast bij mij ook heel erg. Misschien kun je er beter iets anders voor gebruiken.
Ja en dus?
pi_79621569
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Nune het volgende:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind ze gewoon allemaal leuk. Vertel me alsjeblieft niet welke het zijn, dan wordt het me weer te makkelijk gemaakt
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:51:57 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_79621633
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
Hmm even een vraagje, ik heb SV topcoat, en heb regelmatig dat de bovenkant wel meteen droog is, maar daaronder niet, en dan blijft het zo'n dikke blubberlaag die niet droogt, en die ik er vanaf kan schuiven Net of er lucht onder zit, kan het ook laten rimpelen enzo. Ligt dat aan de lak die ik heb gebruikt ofzo? Kan er niet echt wijs uit worden, maar zo gebruik ik liever geen topcoat Net gelakt, kan nu dus weer opnieuw beginnen.
het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterker
disclaimer
pi_79621647
quote:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

superrrrrr buit!!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:52:25 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_79621653
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik vind ze gewoon allemaal leuk. Vertel me alsjeblieft niet welke het zijn, dan wordt het me weer te makkelijk gemaakt
disclaimer
pi_79621677
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Holyme het volgende:
wel even de tijd gunnen om te drogen he, het is geen wondermiddeltje.
10 minuutjes laten drogen, en je kunt alweer veel doen
pi_79621688
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het moet ook eerst uitharden! Niet meteen aan gaan frotten! Na een kwartiertje ofzo is het al een stuk sterker
Nee dat snap ik Maar ook dan blijft het halfnatte drap
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:54:30 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_79621739
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

na een kwartier hoe dik lak jij?
disclaimer
pi_79621767
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

na een kwartier hoe dik lak jij?
ja, goeie. dat kan niet mert seche vite.
hoe is de lak?
heel dik en stroperig, of juist goed vloeibaar?
pi_79621800
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Strange, heb er geen last van eigenlijk. Na een kwartiertje is alles goed droog.
pi_79621900
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
En het droogt nog wel wat hoor, maar 't gaat niet dekbed proof worden zeg maar
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:58:46 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_79621931
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Holyme het volgende:
Lol 2 dunne lagen die ik goed laat drogen, dan een derde laagje en dan SV, en dan wordt het dus allemaal weer zacht. Maja 't zal wel aan de lak liggen dan, heb het niet altijd, maar tis wel een beetje risico nou om te gebruiken lijkt 't, gaat het goed of niet
Nu was het een vrij dunne lak, maar misschien moet ik alles er sneller opgooien en niet eerst de eerste laag/lagen goed laten uitharden?
Ik denk het, als je seche er overheen gooit als alles nog kleddernat is gaat 't namelijk heel goed
disclaimer
pi_79621989
quote:
gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.
na je laatste laagje direct seche vite erop, mag best een dikke klodder zijn.
voorzichtig uitsmeren (zwevend lakken) en drogen maar
pi_79621998
Hokay, dalijk weer opnieuw beginnen, zal kleddernat eens proberen op een nagel, thanks Nu eerst thee
pi_79622040
quote:
ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelot
pi_79622072
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gewoon je nagels lakken, niet helemaal laten uitdrogen.
na je laatste laagje direct seche vite erop, mag best een dikke klodder zijn.
voorzichtig uitsmeren (zwevend lakken) en drogen maar
Ja misschien komt het omdat ik dus alleen de laatste laag nat heb, rest daaronder was al goed droog. We gaan het zien
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:01:53 #50
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79622102
quote:
Faalfoto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie faal

Fijne avond dames! Ik ga lekker m'n gehoor en nagels verkloten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79622157
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

ik zou eerst je laagje goed laten drogen voordat je er een 2e laagje op doet, heeft bij mij het probleem vroeger opgelot
Dat deed ik nou dus ook, en dan gaat het dus niet goed Dacht alleen de bovenste laag nat houden, maar ik ga zo 'ns proberen met alles nog redelijk nat.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:41:59 #52
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79624082
Orly-Pixy Stix

Lucky in Lilac&Sold out for ever

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79624590
goeie buit dames daar in veldhoven,

Mooie nagels allemaal gezien en gefeliciteerd met de baan lindy en SQ bijna.

Loop al de hele week te verzinnen en te proberen voor glamournagels. Eerst wat met laserlace geklooid, dat werd helemaal niks, ook de folie was een drama (zoveelste keer geprobeerd, weer niet)

dus denk dat dit het wordt. het glittert in ieder geval

vrijdag 26 maart 2010 @ 20:52:50 #54
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79624604
Ik verveel me..
Maarrr ik heb een leuk verhaal te vertellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79624728
Net geprobeerd met alle laagjes nat te houden, wederom faal, nog erger als met eerste laagjes droog. Denk dat ik en SV gewoon geen vriendjes zijn
pi_79624826
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Holyme het volgende:
Net geprobeerd met alle laagjes nat te houden, wederom faal, nog erger als met eerste laagjes droog. Denk dat ik en SV gewoon geen vriendjes zijn
heb dat wel eens gehad met een paar oude lakjes, maar meestal geen problemen met de gene die ik de laatste maanden gekocht heb
pi_79624922
Jeetje ik heb nog een paar van de 10 KV vestigingen afgestruind, maar nog steeds geen show your feet lakjes gevonden. Wel de nieuwe catrice lijn bij de trekpleister gezien. En twee lakjes meegenomen.
Plus een nieuwe Herome nourishing nail oil, maar wft hebben ze met het kwastje gedaan? Er zit nu een of ander vaag hard harig ding aan, en ik vind het helemaal niks. Ik ga de dopjes lekker omwisselen, puh.

En erg irritant inderdaad al die lakjes, morgen waarschijnlijk naar de aquariumbeurs, dus daar moet een bijpassende mani bij, ik heb nu met OPI Russian Navy matte gelakt. Maar kan niet kiezen in welke kleur ik ga stempelen. Het is ook zo'n prachtige chique kleur blauw waar bijna alles bij staat.

En voor de meiden hier die ook de orly bonder gebruiken, ik gebruik nu een ondergrond van de orly armor en dan de bonder. Dus ik weet niet of het de bonder is of de combi. Maar dekken jullie lakjes ook opeens veel beter? Ik heb bij veel lakjes nu in een keer een gladde dekkende laag erop zitten. Ik vind het wel een stuk moeilijker om het bij de nagelriemen mooi te krijgen zonder clean up omdat elk uitschietjes meteen pakt, en vooral met de matte's en suede's moeilijk bij te werken is want het smeert niet zo lekker uit.
pi_79624986
Kijk morgen wel weer, dan met 'n nieuw lakje, nu geen zin meer
@Partyhardy, eew!
@Buzzwheedle en Guess, leuk!
pi_79625055
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef PartyHardy het volgende:
Ik verveel me..
Maarrr ik heb een leuk verhaal te vertellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ook
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 21:10:15 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79625385
IK GA MORGEN NAAR DE TREKPLEISTER!

Kruidvat had heul nog geen nieuwe Catrice lakjes, waardeloos . Uit pure frustratie maar een anti nagellak product gekocht; een Essence puntenslijper.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')