Wow, die op je wijsvinger glanst tof!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:19 schreef Holyme het volgende:
Heh veel faalplezier Lindytje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar de nieuwe kleurtjes in actie, even snelsnel erop gegooid. 2 ervan kunnen beter in 3 dunne laagjes denk ik, maar dit was allemaal 2 lagen. Sommige dekten al met 1 laagje![]()
M'n nagels zijn wat korter op het moment, had wat mindere plekjes,die zijn er allemaal af. Nu nog goed schoonmaken want kwam er net achter dat DV8 alle randjes blauw maakt na vlug schoonmaken >.< En dan een kleurtje kiezen en wheels bijwerken
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef bernies het volgende:
De nieuwe Catrice lakjes zijn top!
En ik heb speciaal voor jullie de mint groene gekocht, met de naam: Sold out for ever, om te vergelijken met de Claire Dreamcather die weer lijkt de de Chanel Jade... Echt lijkt er heeeeeel erg veel op, zelfde kleur maar vooral met de groenige mini glittertjes erin!
Eigenlijk wist ik het al toen ik de naam zag...geniaal gekozen.\
Edit: Op de foto van Mirjam is het de onderste rij, vierde van links
dat is echt zo'n vinger die snachts op je afkomt *tum tum tum tum*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:06 schreef Loqi het volgende:
Ik vind die oefenvingers voor nailart er al eng uitzien, laat staan een hele hand![]()
Natte vinger in je oorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is echt zo'n vinger die snachts op je afkomt *tum tum tum tum*
en dan zit die vinger ineens in je oor
De kleurtjes zijn iig topquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Big spender wanted!, the pinker the better, wrapped around my finger, lucky in lilac, en lost in mud. ook nog cherry kiss gescoord, die's wel mooi, een soort shimmer als in strawberry fields
en lucky in lilac opgedaan:
[ afbeelding ]
ik moet erg wennen aan de formule van de lak en het kwastje. de kleuren vind ik prachtig, van de lak an sich weet ik het nog niet...
ook 2 flinke bubbels en op m'n andere hand allemaal kleine belletjes.
geen idee of het aan m'n lak ligt, of aan m'n nieuwe seche vite
Sjiek kleurtje, is het nou een donkerbruin met een groen shimmertje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:48 schreef chocolat-therapy het volgende:
Een beetje snel/slordig gelakt, maar dit is mijn jongste aankoopje:
Herôme W.I.C. in 128 Bangkok: 1 laagje
[ afbeelding ]
nagels moeten (nu al weer) nodig gesnoeid worden ...
oh leuk dat bloemetje met dat steentje, heel subtiel! Me likes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
Mijn nagels opt dit moment: CG Awaken met een poging tot het maken van nailart![]()
[ link | afbeelding ]
Knappe poging hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
Mijn nagels opt dit moment: CG Awaken met een poging tot het maken van nailart![]()
[ link | afbeelding ]
het is donkerbruin (of zelfs zwart) met bronze shimmer... mooi he!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek kleurtje, is het nou een donkerbruin met een groen shimmertje?
leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef snkr-xxx het volgende:
lol ik zal nog een keer zeggen dat ik misschien naar de trekpleister wil fietsen. ondertussen heb ik nune, daph en mn moeder die in m'n nek lopen te kwijlen![]()
Daph, ik ga heeel misschien, heb je nummer van Michelle gepikt, dus ik laat het je weten als ik wat kan vinden
ik zeg, goed geluktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
leuk waren de kleurtjes hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Big spender wanted!, the pinker the better, wrapped around my finger, lucky in lilac, en lost in mud. ook nog cherry kiss gescoord, die's wel mooi, een soort shimmer als in strawberry fields
en lucky in lilac opgedaan:
[ afbeelding ]
ik moet erg wennen aan de formule van de lak en het kwastje. de kleuren vind ik prachtig, van de lak an sich weet ik het nog niet...
ook 2 flinke bubbels en op m'n andere hand allemaal kleine belletjes.
geen idee of het aan m'n lak ligt, of aan m'n nieuwe seche vite
ohh dies coool!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
idd, dat azijnnoodleverhaal![]()
Weet je wat bijna nog mooier is dan russian navy?
russian navy met elfjesstof!
[ afbeelding ]
Jawel joh, clowns en horrorfilms zijn een prima combiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:21 schreef PartyHardy het volgende:
Haha ik hou ook niet echt van die nep-handen en vingers.. (net als poppen, clowns en horror-films) bah..![]()
Die folie die ik gisteren op mijn nagels had gedaan ligt er nu al half weer vanaf (zelfs met 3 lagen david) is dus waarschijnlijk alleen te doen met van die speciale topcoat en anders moet ik het telkens maar voor een avondje doen, het ging wel lekker met het erop drukken, beter als de vorige keer!
Ik denk dat ik nog naar de trekpleister/kruidvat rijd.. Alles hier ziet er TE verleidelijk uit![]()
Ik hoef voorlopig geen noodlesoep meer, wordt nog misselijk als ik eraan denk![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef babyfeet het volgende:
oeh leuke lakjes allemaal zeg.
nou het is me gelukt hoor heb net 2 besellingen de deur uit gedaan
dit is het lijstje
1 80212 CG-Admire #695
1 80896 CG-Agent Lavender #684
1 77029 CG-Black Diamond #629
1 70346 CG-Coral Star #7]
1 70577 CG-Ruby Pumps #182
1 80224 CG-Strawberry Fields #716
1 77053 CG-For Audrey
1 72037 CG-Up All Night #557
1 80810 CG-FYI #645 *
1 CG-Awaken #691
1 5-R44 OPI-Princess Rule!
1 80211 CG-Harmony #694
1 80804 CG-IDK #639
1 77064 CG-Lubu Heels #601
1 80312 CG-Let's Groove
1 88915 China T-Patent Leather Top Coat
1 88902 China T-Strong Adhesion Base Coat
1 80940 CG-Happy Go Lucky
en nu weer heeeeeel ongeduldig wachten
Wil je er over praten?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, poetsen, DAT moet je dus niet doen als je lak nog niet is uitgehard![]()
Is nicequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
[ link | afbeelding ]
Glitterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
idd, dat azijnnoodleverhaal![]()
Weet je wat bijna nog mooier is dan russian navy?
russian navy met elfjesstof!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer lente dus de tenen worden weer gelakt![]()
sorry voor de mensen met een voetenfobie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo'n grijze en bruine zocht ik nog![]()
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komen die bij W.C. Overvecht vandaan?
Edit; het is maar goed dat ik daar niet meer woon, Kruidvat, Etos, Douglas, H&M allemaal pal voor de deur![]()
nee plantage, KV heeft nog steeds nietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:51 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Komen die bij W.C. Overvecht vandaan?
Edit; het is maar goed dat ik daar niet meer woon, Kruidvat, Etos, Douglas, H&M allemaal pal voor de deur![]()
ik wist niet dat ze er al waren, had het er van de week nog over met een vriendinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Holyme het volgende:
Babyfeet, heb jij even leuke post in aantocht![]()
Kleintje ook al Catrice faal, gaat lekker hierzo![]()
En succes Snkr, hopelijk zie ik hier straks nog meer van diezelfde potjes voorbij komen
Ik vind het MF lakje idd niet heel bijzonder. De flakies erover maken het wel weerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Nieuw MF lakje..
[ afbeelding ]
Te saai voor Suzanne dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he, balenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Live vanuit trekpleister: geen nieuwe lakken :-p
slome cassiere wist niet eens waar ik t over had
mooie flakies!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
Nieuw MF lakje..
[ afbeelding ]
Te saai voor Suzanne dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woon je nu danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Live vanuit trekpleister: geen nieuwe lakken :-p
slome cassiere wist niet eens waar ik t over had
Dat is geen DA, dat is een andere winkel, de Mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:32 schreef Chanty87 het volgende:
Vanochtend liep ik in Rotterdam langs de vernieuwde DA (erg sjiek geworden trouwens!), en zag door de ruit een OPI schap staan![]()
![]()
Ik naar binnen natuurlijk, want kleurtjes checken -> lijstje maken en gniffelen om het feit dat 't op internet 3x goedkoper is
Dus een aantal mooie glitterlakjes op het oog (Happy Anniversary, My Private Jet, Up Front & Personal en Pearl of Wisdom) die inmiddels al besteld zijn bij TD, met wat treatment dingetjes voor m'n zus.
@ Kleintje: yay gelakte teentjesIk ben vorige week ook al aan de slag gegaan, mocht tijd worden trouwens... De laatste keer dat ik een kleurtje op m'n teennagels had was een jaar geleden
(edit: Jezus wat gebruik ik veel verkleinwoorden![]()
)
Nais!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef Guess. het volgende:
Lucky in Lilac&Sold out for ever
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn schapendoezen hadden een half uurtje nodig om de onverwoestbare zwarte versie te verpulveren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kong, da's ook het enige speeltje dat de bulldog van m'n beste vriend niet kapot krijgt
http://www.zooplus.nl/sho(...)3-2KACFY0rDgod0VkEBg
Schapendoezen nog wel... die associeer je normaliter ook niet echt met keiharde killersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn schapendoezen hadden een half uurtje nodig om de onverwoestbare zwarte versie te verpulveren.![]()
Dan mogen ze dat DA bord wel eens gaan vervangen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is geen DA, dat is een andere winkel, de MooiDe DA is drastisch verkleind. Daar hebben ze ook een hoop KOH
Bij de ICI Paris vertelde ze me vandaag dat als je nagellak uitgedroogd was het toch niet meer lukte om het te verdunnen. Heel verhaal erbij dat dik niet te smeren was. Joh, daarom heb ik die nagellakverdunner nodig doosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
Ik naar de Douglas voor nagellak verdunner (want die hadden ze daar had ik hier ergens gelezen?)
Ik: Mag ik iets vragen, hebben jullie nagellak verdunner?
Verkoper1:Euh, ik denk het niet, wat is dat?
Ik: Ja dat kun je wat bij het potje doen zodat de lak weer mooi is.
Verkoper1: Ooh nee dat hebben we niet, ik gebruik daar altijd nagellak remover voor, dat kun je wel doen!
Ik:Oh dat mag niet want dat is juist om nagellak af te breken..
Verkoper1: Ik zal het eens aan een collega vragen..
Verkoper2: Nagelverdunner?weet jij daar iets van? (aan nog een andere collega)
Ik: Nee nagelLAKverdunner voor in het potje..
Verkoper3: Volgens mij bestaat dat niet hoor want wij hebben ALLES van Herome en Koh en ook nog eigen merk en zelfs IK heb er nog nooit iets van gehoord..!
Ik: Jawel dat bestaat echt.
Verkoper3: Normaal willen mensen juist nagelverharder.
Ik:![]()
![]()
Nee maar dit is voor de nagellak zelf, wanneer hij bijvoorbeeld is uitgedroogd
Verkoper3: Misschien kan je dan gewoon transparante nagellak erbij doen zodat het weer vloeibaar is
Ik: Ik verwacht niet dat dat werkt, maar dan kijk ik gewoon nog even verder ergens anders.
Verkoper3: Ja ik denk niet dat je dat gaat vinden, mensen willen alleen nagellakverharder juist voor stevige nagels.
Ik: (tel tot 10... zuchhttt..) bedankt ik kijk verder..
En ik zie de verkopers nog een beetje elkaar schaapachtig aankijken..![]()
Wat een stelletje zeg..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |