Na 2 laagjes welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Holyme het volgende:
Wooo gave buitIs 210 Just Married dekkend?
Ja, bij de Jumper idd!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die ja wat ik in de gauwigheid gezien had stond dar het rek nog behoorlijk vol... (als je bij de jumper voer gaat halen iig...)
Ohh *hoopt dat het KV ze al heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Na 2 laagjes welAlle nieuwe catrice lakjes die ik tot nu toe heb dekken in 2 laagjes en lakken echt super fijn
Die lijken idd heel veel op elkaar!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Whihi ja die faal van gister... Ik probeer er maar niet meer aan te denken![]()
Heb vandaag nog een plaatje van een vergelijking die ik van de week heb gedaan:
[ afbeelding ]
Redelijk dupig dus, maar de Misa smeert lekkerderEn is ook goedkoper
![]()
mijn handen zijn zeker niet perfect, goed licht doet wonderenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die lijken idd heel veel op elkaar!!
Hey, wat ik me altijd afvraag he: shop jij je foto's nog een beetje bij, of zijn jouw handen echt zo perfect??
In het tweede geval:Niet eerlijk!!!!
Haterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef Nune het volgende:
Nee hoor beste mensen, ik heb de handen gister in het echt gezien en ik kan jullie vertellen: ze zien er precies hetzelfde uit als op de foto!
Er lagen nog een paar nephanden in Veldhoven hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nagels die inmiddels weer gewoon stompies zijn
Maar mooi blauw is niet lelijk, al worden mijn pics nooit zo jummie als die van snkr
[ afbeelding ]
Russian Naveh!
Krijg helaas de prachtige rode microshimmer niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
Whehe ja, maar ik kan niet tegen nep, heb het geprobeerd maar ik word er depressief van. Dus dan maar echt en stompquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Er lagen nog een paar nephanden in Veldhoven hoor!![]()
Nee hoor, en trouwens ik vind ze helemaal niet zo stompig!![]()
Maar jeetje rode shimmerDat wist ik niet! Mooiii
Mooi!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nagels die inmiddels weer gewoon stompies zijn
Maar mooi blauw is niet lelijk, al worden mijn pics nooit zo jummie als die van snkr
[ afbeelding ]
Russian Naveh!
Krijg helaas de prachtige rode microshimmer niet goed op de plaat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh, ik zie nu dat m'n vingertoppen wit kleuren van het knijpen in die fles. Mijn OPI! MIJN!!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Holyme het volgende:
Jaaaa....een Catrice faal!![]()
[ afbeelding ]
Leuk joh, 30% kortingCrapfoto zoals gewoonlijk, maar mooie nieuwe kleurtjes
![]()
Vlnr: 190 Wrapped Around My Finger, 200 From Dusk To Dawn, 130 Lucky In Lilac, 280 London's Weather Forecast, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married, en Essence 39 Spicy.
Snkr die 2 lijken echt veel op elkaar danEn je nephand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |