Ga je? Ga je? Neem je voor mij ook wat leuks mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben in staat om naar de Trekpleister te fietsen mhmmm
Mooie kleurtjes!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Holyme het volgende:
Jaaaa....een Catrice faal!![]()
[ afbeelding ]
Leuk joh, 30% kortingCrapfoto zoals gewoonlijk, maar mooie nieuwe kleurtjes
![]()
Vlnr: 190 Wrapped Around My Finger, 200 From Dusk To Dawn, 130 Lucky In Lilac, 280 London's Weather Forecast, 150 Big Spender Wanted, 210 Just Married, en Essence 39 Spicy.
Snkr die 2 lijken echt veel op elkaar danEn je nephand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Och, voor die prijs...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:50 schreef Mirjam het volgende:
helaas geen 30% korting.![]()
maar toch maar 5 lakjes meegenomen, kon me niet inhouden
zal straks ff foto maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Behoorlijk nice ja! Gisteren in Eindhoven waren ze er nog nietWelke heb je gescored?
welja, 2,49 voor een lakje. vaag dat trekpleister ze wel in de schappen heeft en KV niet, zal wel met die korting te maken hebbenquote:
Die 307 is ook vetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me net een junk...dat iemand zo blij kan worden van een nagellak display
We nemen er zelfs foto's van
Ik heb heel de tijd die Golden Rose collectie in mijn hoofd nu. Eigenlijk wil ik ze allemaal
Hmm ik had ze hier bij het Kruidvat mét korting.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zal straks ff foto maken.
[..]
welja, 2,49 voor een lakje. vaag dat trekpleister ze wel in de schappen heeft en KV niet, zal wel met die korting te maken hebben
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes!
Ik ga vanmiddag die rozige Golden Rose eens uitproberen.
OffTopic:
Leuk een RottweilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hond!! Lief snurkend aaibeestje
Don't come closer, I might hurt you
Kong?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hmm ik had ze hier bij het Kruidvat mét korting.
Puckz OT, Kong is misschien wat voor je(of naja, voor je hond dan)
Kong, da's ook het enige speeltje dat de bulldog van m'n beste vriend niet kapot krijgtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kong?Ik heb 1 keer eens een 'onverwoestbare' bal gekocht voor d'r van 10 euro (veel voor een bal vind ik dan)
Die heeft het 10 minuten volgehouden
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga op faal-strooptocht!! (want ik had ik Duitsland woensdag nog niet genoeg gefaald...
)
Ja klopt, die stonden van de week nog bergen in het ruiltopic (die verkochten ze op de HHB voor 2 euro per flessiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ze hebben ook Nfu Oh achtige flakies!
http://www.golden-rose.nl/product_detail.asp?UrunID=89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |