ben ik de enige die hier niks aan vind?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Banner is down zie ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze trouwens.
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ben ik de enige die hier niks aan vind?
haha oke chillquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef aerodynamic het volgende:
Nergens meer. Had je gister voor de deur van Precinct 5 moeten liggen in de kou met ongeveer 250 andere mensen.
Gaan ze ook daadwerkelijk weg voor die prijs?quote:
Mwah speckled sole... geen gumsole, plus al die geile materialen niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef Modus het volgende:
Als je niks om de hypes geeft kan je altijd nog voor deze gaan, geen hond die het verschil ziet..
[ afbeelding ]
Die zijn ook wel netjes, waar vind ik die?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:15 schreef Modus het volgende:
Als je niks om de hypes geeft kan je altijd nog voor deze gaan, geen hond die het verschil ziet..
[ afbeelding ]
wtf is dat maat 31 ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:31 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Kut dat ik moest werken.. ballistic nylon is toch wel hard
http://cgi.ebay.com/Patta(...)?hash=item27adef8ffcquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gaan ze ook daadwerkelijk weg voor die prijs?
De Nikestores dacht ik, Opium R'dam, Concrete had ze volgens mij ook en check anders de winkels uit de OP.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:32 schreef Bryan181 het volgende:
Die zijn ook wel netjes, waar vind ik die?
Jeej!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef vault_tec het volgende:
pick up van vandaag:
[ afbeelding ]
warhead irl gezien
tofquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef vault_tec het volgende:
pick up van vandaag:
[ afbeelding ]
warhead irl gezien
foute opdrukkingen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:21 schreef vault_tec het volgende:
prijs voor die patta's gaat nergens over, blijft een air max.
zit nu rond te lezen, verneukte swooshes, lijm vlekken en foute opdrukkingen... 200 euro voor zoiets![]()
wat had je dan verwacht, een zakje lucht?quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef solyaris het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike air... Ze kunnen het beter Nike plastic foam noemen...
Ja, een niet zichtbare luchtcel in de rubberen zool zelf.quote:Op zondag 20 december 2009 16:04 schreef bbaadd het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht, een zakje lucht?
Wie heeft het over `de Dunk` en het `slopen` of al dan niet aanpassen van oude modellen? Overigens zou een uitsparing in de zool genoeg zijn om er iets in stoppen, het is geen rocket science.quote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef thaWarhead het volgende:
Dat het in de insole zit is juist handig, kun je ze nog in andere schoenen stoppen ook. Maar jij dacht dus dat Nike een bestaand model zoals de Dunk helemaal gaat slopen en heropbouwen om er een airpocket in te plaatsen terwijl ze er ook gewoon zo'n zooltje in kunnen leggen waardoor de schoen hetzelfde blijft en je toch het comfort van Zoom Air hebt?
Stuur maar ff PM als je echt geïnteresseerd bent, wmb gaan we er wel uit komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af..
Cali: ruilen? Het is jouw maat
[ afbeelding ]
Is er wat mis mee dan?quote:
Ik wil Shooto z'n fluffs...quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuw paartje? Of zit je Shooto weer te pesten?
Echt kapot hard...quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef SHOOOTO het volgende:
_!
FCs kon ik via muilpeer regelen, maar zag later een listing voor een paar Pro NDs ($77, DS). FCs komen nog wel een keer.
[ afbeelding ]
Laat mij ook negro slang gebruiken zonder te judgenquote:
yoyoyo, weet jij misschien hoe die vallen t.o.v normale halfcabs?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef seto het volgende:
ok ok
tevens heb ik helemaal geen last van natte voeten in de sneeuw met mijn vans mountain editions ©
Hele vette broek, helaas was ik te laat bij oki-ni.quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Sinji het volgende:
Kermit collab = instant win
Levi's en Saucony's vandaag binnen van Oki-Ni, DHL is baas
[ afbeelding ]
mm met halfcabs kan ik ze niet vergelijken, ze vallen ietsje krapper dan mijn normale maat bij andere schoenen (gucci etc.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef bbaadd het volgende:
[..]
yoyoyo, weet jij misschien hoe die vallen t.o.v normale halfcabs?
Kzou die Whites gewoon houden..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef Sinji het volgende:
Krijg een offer, mijn Del Barco Whites tegen Oldskool HUF navy..
even nadenken..
Je zou maar moeten wachten tot na de kerstdagen..quote:Op woensdag 23 december 2009 00:39 schreef HAL9000S het volgende:
Out of Foreign Customs, 2009-12-22, 08:49:00
pfffffffffffffffff eindelijk.
Ja die andere 3 of 4 bedoel jequote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je zou maar moeten wachten tot na de kerstdagen..
agreed. verveel je je nog op je werk sinji?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Sinji het volgende:
Moeilijk kiezen dan inderdaad, je huidige lijst is KAPOT ERG MANGH
fapfapfapfapfap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent ze niet waardig, geef ze maar hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef HAL9000S het volgende:
neuh... en wel meer niet zoals FC's
Yep, heb ik al een tijdje.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef thaWarhead het volgende:
Wist niet eens dat je die 97s had HP, nice.
Heb ze gezien bij Benji's in Amsterdam voor 85eu als ik het goed heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
welk model is dat? zijn ze duur?
Copped, brah. Daarnaast ook nog een paartje ZX700's.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef Sinji het volgende:
Benji is mijn broer
Maar jongens, dikke sale bij SNS. Deze Puma's voor <50 euro:
[ afbeelding ]
toki'squote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ook erg nice.... had of die of die Toki's willen halen eigenlijk. Weet ook niet welke ik vetter vind...
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Sinji het volgende:
Haha, geen dank bro. Lucky Cali, heeft je zeker 60 euro gescheeld denk ik zo
Oja, deze vandaag binnen:
[ afbeelding ]
Bastard!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef incognitoomuch het volgende:
SB dunk Heinekens besteld! Can't wait!
[ afbeelding ]
Foto doet het niet!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Bryan181 het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in asics gel lyte mita maat 43? Heb ze tijdje terug voor 200 dollar op ebay gekocht, maar ze doen pijn aan mijn (verrotte) voeten. Heb ze keer of 4/5 aangehad dus ze verkeren in nieuwstaat. Deze zijn het: http://www.highsnobiety.c(...)sics_gellyte3_2.jpg. Zal binnenkort even eigen foto's plaatsen!
Ebay indeed. Lucky bidding I guess..quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Bastard!
Ik wil die krengen al vanaf ik kon lopen. Georderd via Ebay of wat?
Helden pakketje.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Was ie mooi aangekomen, blix?Ik was alweer weg voordat de TNT langs was gekomen, hopelijk hebben de buren het pakket aangenomen.
Thnx, wat zijn de verzendkosten daar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef Sinji het volgende:
Grote sale bij Caliroots, heb mijn slag ook geslagen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:44 schreef centenbakkie het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een paartje over?mijnes zijn op
ja FUUUUU kut sale net nu ik geen cash hebquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Gaan er nog mensen bestellen bij Caliroots? Betreft verzendkosten en zulks.
Wil wel meebestellen, maar heb geen creditcard en zulks...quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Gaan er nog mensen bestellen bij Caliroots? Betreft verzendkosten en zulks.
No problem!quote:
Ik ga jou besteling onderscheppen en lekker zelf houdenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:30 schreef Sinji het volgende:
Topictitel klopt niet meer
Heb helaas al bestelt Blix, anders kon je meebestellen. Die Nike varsity voor 150 is een lekker deal![]()
Cali, lees mijn post eens goed haha, Carhartt Roper Pant
Mijn haul:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om mijn Hiroshi setje af te maken toch maar de groene gehaald:
[ afbeelding ]
en die fishtail en zizo hebben ze allemaal laten liggenquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:31 schreef thaWarhead het volgende:
Heel LB heeft een NSW varsity gehaald...
maar ik heb hem al veel langerquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:31 schreef thaWarhead het volgende:
Heel LB heeft een NSW varsity gehaald...
show die piccasszzquote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef Rockabella het volgende:
Iemand hier nog interesse in een groen baseball jack van carhartt?
Deze dus, in het groen. Bij interesse zal ik even foto's maken met tag.
[ afbeelding ]
Mom, effe makenquote:
Hmm dan wordt het een lastig verhaalquote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mom, effe maken
(Maat S trouwens, vergeten erbij te vermelden..)
HIJ IS NIEUW JAH!quote:
AM Light Tealsquote:
Leuk voor je. Bij welke als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
TVP
Ik heb gister te horen gekregen dat ik van mn hobby mn werk kan gaan maken
Volgend jaar word ik manager en inkoper in een sneakershop in Damsco
En kom niet aan met de Frontrunner of Footlocker..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
TVP
Ik heb gister te horen gekregen dat ik van mn hobby mn werk kan gaan maken
Volgend jaar word ik manager en inkoper in een sneakershop in Damsco
Nee men, ik ga toch niet in een zwart-wit gestreept shirt lopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:08 schreef wes55 het volgende:
[..]
En kom niet aan met de Frontrunner of Footlocker..
Als je mn PM inbox ziet is dat een hele reeele angst jahquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ben je bang dat fokkertjes langskomen
En dat is dus precies waarom ik het niet wil zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Cosmo. het volgende:
Ik stel voor dat we een dagje inplannen en met zijn allen alle sneakershops in Amsterdam komen bezoeken. Dan vinden we je er wel uit
Maar wel tof willen doen, cool story bro.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ik het niet wil zeggen
Dat het idee al in je hoofd opkomt..![]()
Hey homo's ik had een vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Roscovitch het volgende:
Deze nog ergens te krijgen zonder rapeprijzen te betalen?
[ afbeelding ]
Maat?quote:
1 |
haphap.quote:
Mischien weet BadAssBitchSmut het. Zij werkt bij de Frontrunner.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn deze nog ergens te krijgen in Amsterdam?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
oh wat slecht, sorry dat ik het vergeten ben haha heel slecht.
hier alsnog het filmpje:
op 04:02 pauze zetten
1e kerstdag. De jouwe nog steeds niet shipped?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:04 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
HAH!![]()
![]()
![]()
![]()
Sinji, mijn internet compadre, wanneer had jij je bestelling geplaatst bij Caliroots?
Best veel jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
no hate sinji, maar hoeveel heb je in 2009 aan sneakers besteed?
Zaten trouwens wel flink wat mooie paartjes tussen daar niet van.
En daar ben je dan, met je berg schoenen, wat heb je verder bereikt dit jaar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best veel ja, maar ik kan het missen (klinkt nogal 'kijk mij dan', maar zo wil ik niet overkomen). Ik heb voor de dingen die ik moest sparen al gespaard. Nu sparen voor vakanties in 2011
en ja.. kicks halen
Vakantie is ook de reden voor mijn sneakerstop.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best veel ja, maar ik kan het missen (klinkt nogal 'kijk mij dan', maar zo wil ik niet overkomen). Ik heb voor de dingen die ik moest sparen al gespaard. Nu sparen voor vakanties in 2011
en ja.. kicks halen
Niemand?!? En hoe zit het met betalen, kan zeker alleen met creditcard?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die site caliroots, hoe werkt dat precies met betalen enzo en hoelang duurt het voor dat iets binnen is?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij nog meer dan ik... hoeveel paartjes waren het?
Kan alleen met creditcard en doorgaans de volgende dag shipped. Echter bij sales is het logisch dat het wat langer duurt. Shipping gebeurt met UPS, shippingkosten zijn 16 euro en je kunt op hun eigen site je order volgen via tracknummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niemand?!? En hoe zit het met betalen, kan zeker alleen met creditcard?
Creditcard aanschaffen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vervelend dat ik geen creditcard heb, en me ouders ook niet
Volgens mij heeft Iedereen al besteld van hier, ik zou toch maar die CC aanmaken. Caliroots heeft geregeld mooie salesquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben bang dat mijn product dan al weg is, zie dat het 10 - 14 werkdagen duurt voordat het geregeld is
Wil er toevallig niet iemand bestellen, waar ik mee kan bestellen?
http://www.xe.com Of Google 575 SEK to Euro. Makkelijk he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik kom op 575 SEK uit , hoeveel Euro's is dat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef feelsgoodman het volgende:
sinji hoeveel paar dangs =D
Jij masturbeert op Kanye, moehahaha.quote:
Gelijk naar seksuele grappen grijpen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jij masturbeert op Kanye, moehahaha.
Welke?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef Kanye het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sneakers die we allebei mooi vinden.
Jij bent de die hard sneaker fan,noem er maar eenquote:
Damn man,wist ik veel dat je hier gelijk gebasht word als je Yeezy's mooi vind..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |