show die piccasszzquote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef Rockabella het volgende:
Iemand hier nog interesse in een groen baseball jack van carhartt?
Deze dus, in het groen. Bij interesse zal ik even foto's maken met tag.
[ afbeelding ]
Mom, effe makenquote:
Hmm dan wordt het een lastig verhaalquote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Mom, effe maken
(Maat S trouwens, vergeten erbij te vermelden..)
HIJ IS NIEUW JAH!quote:
AM Light Tealsquote:
Leuk voor je. Bij welke als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
TVP
Ik heb gister te horen gekregen dat ik van mn hobby mn werk kan gaan maken
Volgend jaar word ik manager en inkoper in een sneakershop in Damsco
En kom niet aan met de Frontrunner of Footlocker..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
TVP
Ik heb gister te horen gekregen dat ik van mn hobby mn werk kan gaan maken
Volgend jaar word ik manager en inkoper in een sneakershop in Damsco
Nee men, ik ga toch niet in een zwart-wit gestreept shirt lopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:08 schreef wes55 het volgende:
[..]
En kom niet aan met de Frontrunner of Footlocker..
Als je mn PM inbox ziet is dat een hele reeele angst jahquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ben je bang dat fokkertjes langskomen
En dat is dus precies waarom ik het niet wil zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef Cosmo. het volgende:
Ik stel voor dat we een dagje inplannen en met zijn allen alle sneakershops in Amsterdam komen bezoeken. Dan vinden we je er wel uit
Maar wel tof willen doen, cool story bro.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ik het niet wil zeggen
Dat het idee al in je hoofd opkomt..![]()
Hey homo's ik had een vraag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Roscovitch het volgende:
Deze nog ergens te krijgen zonder rapeprijzen te betalen?
[ afbeelding ]
Maat?quote:
1 |
haphap.quote:
Mischien weet BadAssBitchSmut het. Zij werkt bij de Frontrunner.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Cosmo. het volgende:
Zijn deze nog ergens te krijgen in Amsterdam?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
oh wat slecht, sorry dat ik het vergeten ben haha heel slecht.
hier alsnog het filmpje:
op 04:02 pauze zetten
1e kerstdag. De jouwe nog steeds niet shipped?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:04 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
HAH!![]()
![]()
![]()
![]()
Sinji, mijn internet compadre, wanneer had jij je bestelling geplaatst bij Caliroots?
Best veel jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
no hate sinji, maar hoeveel heb je in 2009 aan sneakers besteed?
Zaten trouwens wel flink wat mooie paartjes tussen daar niet van.
En daar ben je dan, met je berg schoenen, wat heb je verder bereikt dit jaar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best veel ja, maar ik kan het missen (klinkt nogal 'kijk mij dan', maar zo wil ik niet overkomen). Ik heb voor de dingen die ik moest sparen al gespaard. Nu sparen voor vakanties in 2011
en ja.. kicks halen
Vakantie is ook de reden voor mijn sneakerstop.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Best veel ja, maar ik kan het missen (klinkt nogal 'kijk mij dan', maar zo wil ik niet overkomen). Ik heb voor de dingen die ik moest sparen al gespaard. Nu sparen voor vakanties in 2011
en ja.. kicks halen
Niemand?!? En hoe zit het met betalen, kan zeker alleen met creditcard?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die site caliroots, hoe werkt dat precies met betalen enzo en hoelang duurt het voor dat iets binnen is?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij nog meer dan ik... hoeveel paartjes waren het?
Kan alleen met creditcard en doorgaans de volgende dag shipped. Echter bij sales is het logisch dat het wat langer duurt. Shipping gebeurt met UPS, shippingkosten zijn 16 euro en je kunt op hun eigen site je order volgen via tracknummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Niemand?!? En hoe zit het met betalen, kan zeker alleen met creditcard?
Creditcard aanschaffen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vervelend dat ik geen creditcard heb, en me ouders ook niet
Volgens mij heeft Iedereen al besteld van hier, ik zou toch maar die CC aanmaken. Caliroots heeft geregeld mooie salesquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben bang dat mijn product dan al weg is, zie dat het 10 - 14 werkdagen duurt voordat het geregeld is
Wil er toevallig niet iemand bestellen, waar ik mee kan bestellen?
http://www.xe.com Of Google 575 SEK to Euro. Makkelijk he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik kom op 575 SEK uit , hoeveel Euro's is dat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef feelsgoodman het volgende:
sinji hoeveel paar dangs =D
Jij masturbeert op Kanye, moehahaha.quote:
Gelijk naar seksuele grappen grijpen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Jij masturbeert op Kanye, moehahaha.
Welke?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef Kanye het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sneakers die we allebei mooi vinden.
Jij bent de die hard sneaker fan,noem er maar eenquote:
Damn man,wist ik veel dat je hier gelijk gebasht word als je Yeezy's mooi vind..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |