Is er wat mis mee dan?quote:
Ik wil Shooto z'n fluffs...quote:Op maandag 21 december 2009 22:37 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuw paartje? Of zit je Shooto weer te pesten?
Echt kapot hard...quote:Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef SHOOOTO het volgende:
_!
FCs kon ik via muilpeer regelen, maar zag later een listing voor een paar Pro NDs ($77, DS). FCs komen nog wel een keer.
[ afbeelding ]
Laat mij ook negro slang gebruiken zonder te judgenquote:
yoyoyo, weet jij misschien hoe die vallen t.o.v normale halfcabs?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef seto het volgende:
ok ok
tevens heb ik helemaal geen last van natte voeten in de sneeuw met mijn vans mountain editions ©
Hele vette broek, helaas was ik te laat bij oki-ni.quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Sinji het volgende:
Kermit collab = instant win
Levi's en Saucony's vandaag binnen van Oki-Ni, DHL is baas
[ afbeelding ]
mm met halfcabs kan ik ze niet vergelijken, ze vallen ietsje krapper dan mijn normale maat bij andere schoenen (gucci etc.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:39 schreef bbaadd het volgende:
[..]
yoyoyo, weet jij misschien hoe die vallen t.o.v normale halfcabs?
Kzou die Whites gewoon houden..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef Sinji het volgende:
Krijg een offer, mijn Del Barco Whites tegen Oldskool HUF navy..
even nadenken..
Je zou maar moeten wachten tot na de kerstdagen..quote:Op woensdag 23 december 2009 00:39 schreef HAL9000S het volgende:
Out of Foreign Customs, 2009-12-22, 08:49:00
pfffffffffffffffff eindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |