De Nikestores dacht ik, Opium R'dam, Concrete had ze volgens mij ook en check anders de winkels uit de OP.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:32 schreef Bryan181 het volgende:
Die zijn ook wel netjes, waar vind ik die?
Jeej!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef vault_tec het volgende:
pick up van vandaag:
[ afbeelding ]
warhead irl gezien
tofquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef vault_tec het volgende:
pick up van vandaag:
[ afbeelding ]
warhead irl gezien
foute opdrukkingen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:21 schreef vault_tec het volgende:
prijs voor die patta's gaat nergens over, blijft een air max.
zit nu rond te lezen, verneukte swooshes, lijm vlekken en foute opdrukkingen... 200 euro voor zoiets![]()
wat had je dan verwacht, een zakje lucht?quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef solyaris het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nike air... Ze kunnen het beter Nike plastic foam noemen...
Ja, een niet zichtbare luchtcel in de rubberen zool zelf.quote:Op zondag 20 december 2009 16:04 schreef bbaadd het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht, een zakje lucht?
Wie heeft het over `de Dunk` en het `slopen` of al dan niet aanpassen van oude modellen? Overigens zou een uitsparing in de zool genoeg zijn om er iets in stoppen, het is geen rocket science.quote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef thaWarhead het volgende:
Dat het in de insole zit is juist handig, kun je ze nog in andere schoenen stoppen ook. Maar jij dacht dus dat Nike een bestaand model zoals de Dunk helemaal gaat slopen en heropbouwen om er een airpocket in te plaatsen terwijl ze er ook gewoon zo'n zooltje in kunnen leggen waardoor de schoen hetzelfde blijft en je toch het comfort van Zoom Air hebt?
Stuur maar ff PM als je echt geïnteresseerd bent, wmb gaan we er wel uit komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af..
Cali: ruilen? Het is jouw maat
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |