quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef feelsgoodman het volgende:
dit topic is voor homos lol
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:18 schreef Mip1988 het volgende:
iemand ervaring met http://www.easternboarder.com/ ?
Neem je ook genoegen met een US11?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:25 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Blazer SB Elite Dark army/khaki in 10.5
Oja? why is that?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:50 schreef Sinji het volgende:
Het is zelfs beter om een halve maat groter te nemen, dus dat scheelt weer
This picture cannot be explainedquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Nozuka het volgende:
Echt wtf, ik ontvang net Azure blazers in de bijhorende gouden doos. Maar deze was binnenstebuiten gekeerd en zonder double box verstuurd... Gelukkig zijn de schoenen wel in orde.
[ afbeelding ]
Zag ze afgelopen week voor 100 euro in groningen liggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef cosmick het volgende:
Vorige week besteld; gisteren binnen.
[ afbeelding ]
Hmm...quote:Op woensdag 18 november 2009 06:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Zag ze afgelopen week voor 100 euro in groningen liggen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Neem je ook genoegen met een US11?
Flatstop heeft ze nog (geen 10.5, alleen hele maten) of Bored of the Southsea
beiden echt heel erg bedankt! gisteren US11 besteld, vandaag (!) binnen en ze zitten als gegoten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:07 schreef Sinji het volgende:
Het loopt erg stroef als je je eigen maat neemt, voor meer comfort kun je beter een halve maat groter nemen
jij hebt makkelijk praten, met je maatje 36.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:07 schreef Sinji het volgende:
Het loopt erg stroef als je je eigen maat neemt, voor meer comfort kun je beter een halve maat groter nemen
This comment can not be explainedquote:Op donderdag 19 november 2009 03:06 schreef stijn_ het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, met je maatje 36.
Ze raken ze daar aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Jammerquote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef thaWarhead het volgende:
Dat soort schoenen zul je niet vinden op de webshops die je hier aangeraden gaan worden. Probeer discounters ala Plutosport.nl en Avantisport.nl
quote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef bbaadd het volgende:
koop dan new balance red devils, jason statham draagt die ook in crank![]()
[ afbeelding ]
Nee, hele weekend gewerkt. En morgen en overmorgen ook. Lijkt me een mooi klusje voor volgende week zondag (ben ik toevallig vrij)quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja één was tof, twee was ruk.
Al fixed, dan?
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Nozuka het volgende:
Echt wtf, ik ontvang net Azure blazers in de bijhorende gouden doos. Maar deze was binnenstebuiten gekeerd en zonder double box verstuurd... Gelukkig zijn de schoenen wel in orde.
[ afbeelding ]
nee man, 2 was prachtig over the topquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja één was tof, twee was ruk.
Al fixed, dan?
Ik woon in Rotterdam.quote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef thaWarhead het volgende:
Dus eh, check een G-Star winkel? Er zitten er (minstens) 2 in Amsterdam.
Ik vind die zwarte tog nicer dus booyakasha. Geen idee wat ze gaan kosten.quote:
er komt een gstar winkel in rotterdamquote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef NYFD het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam.Maar mijn vraag was of iemand ze al (is nieuwe collectie) ergens gezien heeft, heb me wel 'ns vaker paars gezocht naar GStar-schoenen.
ja, cracksquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
er zit ook al een gstardealert aan de Meent verder heeft de men at work ook genoeg van dat soort schoenen..
Wanneer komen die laatste dan uit.quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef HAL9000S het volgende:
Happy buys:
[ afbeelding ]
^^
(maar dan met black laces)
[ afbeelding ]
en de linker @ pre-order @Frisco
[ afbeelding ]
tuurlijk kom je daar nooit henkquote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja weet ik veel, kom daar nooit
Whut WTAPS ook al?quote:
quote:dusja, ik order die jordan1 van ct, 1day discount deal
enkel de shipping ging van mn paypal af, raargenoeg
daarna gemaild
kreeg die 10 pond teruggestort
maar nu kan ik dus niet meer gebruik maken van die discount
kut ct, 30 pond erbij betalen door hun fout
In ieder geval geld terug. Als hij spul wil verkopen, moet hij wel weten wat hij verkoopt en of het legit is of niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef HAL9000S het volgende:
Als iemand, met een hele goede reputatie, je fakes heeft verkocht... waar je naderhand achterkomt. Zouden jullie cash terugeisen als die persoon aangeeft dat ie het niet wist? Of een legit check topic openen zodat met wel weet dat die persoon niet 100% legit spul verkoopt, al dan niet bewust? Zit een beetje in dubio...
Contradictio in terminis.quote:
Niet heul bijzonder ofzo....quote:
volgens mij zijn ze nog niet gedropt, correct me if I'm wrongquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef JackHerrer het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Op de US adidasshop staan ze voor 67,50$, maar die willen niet verzenden naar europa.quote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog niet gedropt, correct me if I'm wrong
Die zijn best tof voor een damequote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mn nieuwste pastelkleurige aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Enjoyquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef alwaysedo het volgende:
hal ik wil wel eens een collectie foto zien van jou :p
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef Sinji het volgende:
Geen douane Cali?
Mijn pickupje:
[ afbeelding ]
Inklaringskosten komen er ook bij, moet je DHL bellen om te vragen hoeveel hun tarief is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh binnenToch suedes geworden ipv liga's.
[ afbeelding ]
Maar wel klote. Schoenen inclusief verzenden was 49 euro. Moest mijn moeder 24 euro BTW betalen aan de dhl man. Dat is zo'n 50%! Ik dacht dat belasting 19% was op goederen buiten de EU. Vraag me ook af hoe ze aan dit bedrag komen. Er zat een factuur van shoebuy.com op de doos, maar daar stond 46 dollar (30 euro) inclusief verzenden op. Klopt dus niet, maar toch 24 euro belastingPakje ziet er ook niet opengemaakt uit..
de sneakers van die pozer, zijn dat blazers?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inklaringskosten komen er ook bij, moet je DHL bellen om te vragen hoeveel hun tarief is?
Wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
de sneakers van die pozer, zijn dat blazers?
Nee, dat zijn Supreme Bruins.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:54 schreef Sinji het volgende:
Nee, zijn Dunk Low Pro B Griptapes:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:15 schreef Sinji het volgende:
haha, las te snel. dacht dat hij poster bedoelde
hmm, iets te prijzig voor een schoen die ik 'wel leuk' vind. Maar thanks anywayquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Sinji het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)?hash=item588137f06d
[ afbeelding ]
190 dollar + 40 shipping. Voor een Bruin prijzig, maar het is een soepriem he
hee...die heb ik ook...alleen dan met zwarte vetersquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef tmffirework het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe sneakers!
Deze schoen heb ik een keer opgegeten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe pickup, ik hou meer van wat nettere sneakers:
[ afbeelding ]
die zijn ook wel een stuk goedkoper te krijgen hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Sinji het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)?hash=item588137f06d
[ afbeelding ]
190 dollar + 40 shipping. Voor een Bruin prijzig, maar het is een soepriem he
hihi nee, cheapskatequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vegan geworden, Henk?
Je kan natuurlijk ook de lage blazers halen:quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
hmm, iets te prijzig voor een schoen die ik 'wel leuk' vind. Maar thanks anyway
lievquote:
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dit jouw pic? Ofwel ben jij die user van ISS?
er zit toch geen bruin bij iD'squote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.
hehequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
Meest epische shoe battle ooit @ LB.... wordt echt geschiedenis geschreven nu , qua votes & commentaar! [ afbeelding ]
Die waren wel erg mooi ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.
Nice! Aangezien ik nog niet volledig in modellen enzo zit, welk model is dit? Online gekocht of ergens in shop?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:20 schreef Sinji het volgende:
LOOL @ galang, Epic shit
Wivah:
[ afbeelding ]
Geen nederlandse store online. Misschien moet je sneakersnstuff of main-source in de gaten houden. Anders de adidas Originals store (in Amsterdam) proberen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:33 schreef De Wouzeraar het volgende:
Jongens en meisjes,
Weten jullie misschien of deze
[ afbeelding ]
al te koop zijn bij een NLse site?
Ich kann ihm nicht finden.
Bedankt!
Het zijn Dunks. Online (en instore) kan je ze oppikken bij bijvoorbeeld skatestore.nl (of elk andere skateboard winkel met een SB account).quote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Ilske het volgende:
[..]
Nice! Aangezien ik nog niet volledig in modellen enzo zit, welk model is dit? Online gekocht of ergens in shop?
Echt heel mooi!
Haha, gewoon in de officiële Adidas shop inderdaad. Vallen die Samba's een beetje hetzelfde als de andere modellen? (Ik heb een paartje Superstars)quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Geen nederlandse store online. Misschien moet je sneakersnstuff of main-source in de gaten houden. Anders de adidas Originals store (in Amsterdam) proberen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Sinji het volgende:
Geen idee, maar bij Flatspot kun je ze krijgen voor 90 pond.:
http://www.flatspot.com/store/vans-footwear-1708-0.html
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef Sinji het volgende:
Ik durf niet te tellen
Owja, Wivah:
[ afbeelding ]
Je hebt er wel meerquote:
Heb hier 100+ paar in die maat staan (of 0.5 minder), niet huilen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:12 schreef Cosmo. het volgende:
Waarom heb ik nou weer maat 46Veelste groot
alvast dibs op je FCs.quote:Op maandag 14 december 2009 23:23 schreef HAL9000S het volgende:
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
hoop er nog een grail bij te kunnen posten binnenkort.
Nop.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:06 schreef thaWarhead het volgende:
Help mij de maand door, supergoedkoop schoeisel: http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=14801&p=475499#p475499
waarom zulke grote voetenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nop.
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=15787
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=13165
Kopen, ffs.
Ik dacht hetzelfdequote:
Schiet op.quote:Into Foreign Customs, 2009-12-03, 22:04:00, AMSTERDAM
Jeuj.quote:
Bullet Out of Foreign Customs, December 15, 2009, 2:31 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, December 01, 2009, 8:09 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Electronic Shipping Info Received, November 30, 2009
Dat geeft de burger hoop.quote:
Als je die celtics nog hebt na het nieuwe jaar dan wil ik ze wel overnemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:09 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nop.
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=15787
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=13165
Kopen, ffs.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef thaWarhead het volgende:
HAHAHA DIE ZIJN ECHT KOTSLELIJK.
For reals.
Zitten tenminste geen blauwe spettertjes opquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:06 schreef Noax het volgende:
Overigens, ik bekeek jouw post net:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=14801&p=475499#p475499
Aub, in die troep wil ik nog niet dood gevonden worden!![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zitten tenminste geen blauwe spettertjes op
Ik wil niet eens meer van jouw slappe gelul horen, dat is zonde van mijn tijd......quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
Polka Dot is niet hetzelfde als spetters, maar als ik je dat nog moet uit leggen verspil ik eigenlijk mijn tijd.
Je hebt er toch in gelopen of niet?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:28 schreef thaWarhead het volgende:
Een verkooptopic een collectie noemen![]()
Voor 150 zou ik het zeker doen... maar 200quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe AM1 patta is wel nice maar ik ga er zeker niet voor rijen of 200 voor betalen. The hype is strong on this one.
Zit ook ballistic nylon op, dat is ook de moeite waard.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Voor 150 zou ik het zeker doen... maar 200![]()
De gedachten dat ik op dat moment met een uniek paartje sneakers loop zal met een week of wat ook wel verwateren..
De kleur en vooral de canvas materials zijn wel vet, maar alsnog kan ik miss beter even wachten op wat vetters!
Ballistic nylon made its first appearance during World War II. The idea was to develop and industrial strength nylon material that would provide additional protection for troops serving on combat areas. The main purpose of these stronger jackets was to help deflect shrapnel and other types of flying debris that resulted from gunfire and artillery shell explosions within the immediate area..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Zit ook ballistic nylon op, dat is ook de moeite waard.
Men dat is handig! Zul je ook wel nodig hebben in die ghetto waar jij woontquote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ballistic nylon made its first appearance during World War II. The idea was to develop and industrial strength nylon material that would provide additional protection for troops serving on combat areas. The main purpose of these stronger jackets was to help deflect shrapnel and other types of flying debris that resulted from gunfire and artillery shell explosions within the immediate area..
![]()
Vooral dat rijen... brrrrr... ga jij nog FGM? Denk serieus dat er dikke rijen staan.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Voor 150 zou ik het zeker doen... maar 200![]()
De gedachten dat ik op dat moment met een uniek paartje sneakers loop zal met een week of wat ook wel verwateren..
De kleur en vooral de canvas materials zijn wel vet, maar alsnog kan ik miss beter even wachten op wat vetters!
Ik heb sowieso een taste for pastelquote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ja dat was ook de minste uit de serieTier0 heeft grotere resell waarde dus alle blixen worden gesummoned.
die ghetto....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Men dat is handig! Zul je ook wel nodig hebben in die ghetto waar jij woont![]()
Daarom twijfel ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vooral dat rijen... brrrrr... ga jij nog FGM? Denk serieus dat er dikke rijen staan.
Nou, weet je wat! Ik kom ook gezellig, neem thermoskannen koffie mee, broodjes, muziek en ik jat wel ergens zo'n terrasverwarmer. Komt goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom twijfel ik ook.Ze zouden zo'n afval container buiten neer moeten zetten met wat hout er in to let us all look like a bunch of homeless bums!
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.quote:
Nike SB Medicom 4 woooot?!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.
Nog een paartje erbij kan ik me nu ff niet veroorloven.... als ik ze zou hebben dan zou ik ze denk ik niet weg doen.
Beetje jammer bro.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.
Nog een paartje erbij kan ik me nu ff niet veroorloven.... als ik ze zou hebben dan zou ik ze denk ik niet weg doen.
Op het moment dat je je hier een beetje bewust van bent, is het ineens een stuk minder 'belangrijk' om moeite te doen voor dat soort schoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Klopt, en klopt en kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Puur het label 'limited' creëert op 1 of andere manier al een enorme vraag, waar als dezelfde schoen als GR gereleased zou worden die vraag ws minder zou zijn, wat volgens mij niet puur en alleen door de grotere beschikbaarheid zou komen.
Pak gewoon de fiets, weet je zeker dat je op tijd bent!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben morgen zeker aanwezig. 200 is wel duur ja.!! hoop dat die treinen gaan rijden!
Ik de 200 al vers in mijn zak zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef thaWarhead het volgende:
Het is wel cash only he, dus vergeet niet even een stop bij de geldautomaat te maken.
Fietsen uit Apeldoornquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Pak gewoon de fiets, weet je zeker dat je op tijd bent!
Fugly.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
50 eurootjes shipped
[ afbeelding ]
Fugly.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
50 eurootjes shipped
[ afbeelding ]
Kijk jij weet het!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik moet mij aansluiten bij solyaris, puur uit het oogpunt dat Solyaris de beste film ooit gemaakt is.
3 -1 biiaaaatch!!!111!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik krijg m'n portie eprops tog wel... heb ik jullie sneaker n00bs niet voor nodig, muhahaha!
Tijdens het einde van Solyaris kwam ik zowat klaar. Lastig, hoor. Beide prachtig en vooral mentaal, geestelijk pakkende kunstwerken. Persoonlijk heb ik wat meer met Solyaris, ze wisten zo prachtig de emotie van de desbetreffende individuen over te brengen. De bibliotheek scene, adembenemend. Daarnaast hebben we ook nog de conversaties tussen HAL en Dave in 2001. Godsodeju, wat een geweldig film(s).quote:
100% eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:10 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Tijdens het einde van Solyaris kwam ik zowat klaar. Lastig, hoor. Beide prachtig en vooral mentaal, geestelijk pakkende kunstwerken. Persoonlijk heb ik wat meer met Solyaris, ze wisten zo prachtig de emotie van de desbetreffende individuen over te brengen. De bibliotheek scene, adembenemend. Daarnaast hebben we ook nog de conversaties tussen HAL en Dave in 2001. Godsodeju, wat een geweldig film(s).![]()
Verkopen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed, wat moet ik met nog meer schoenen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Kcheck volgende week maandag wel of ze nog ...toevallig maatje 9 hebben..!
Being broke before Christmas...
Bespaar je de moeite.quote:mastalee schreef:
Alleen wat 6, 6.5, 7 en 1x 14
De leftovers gaan zo richting Patta, dus ga niet richting P5 als je nog een paar wilt scoren.
En je hoeft ook niet te komen als jouw maat er niet bijzit want dan krijg je hete koffie over je heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |