die ghetto....quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Men dat is handig! Zul je ook wel nodig hebben in die ghetto waar jij woont![]()
Daarom twijfel ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vooral dat rijen... brrrrr... ga jij nog FGM? Denk serieus dat er dikke rijen staan.
Nou, weet je wat! Ik kom ook gezellig, neem thermoskannen koffie mee, broodjes, muziek en ik jat wel ergens zo'n terrasverwarmer. Komt goed!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom twijfel ik ook.Ze zouden zo'n afval container buiten neer moeten zetten met wat hout er in to let us all look like a bunch of homeless bums!
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.quote:
Nike SB Medicom 4 woooot?!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.
Nog een paartje erbij kan ik me nu ff niet veroorloven.... als ik ze zou hebben dan zou ik ze denk ik niet weg doen.
Beetje jammer bro.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk ut niet.... 1 paar chukka 002 Taka Hayashi, Bulletproof halfcabs en Mad hectic x new balance mt580 bij de douane,am1 iD onderweg & laatst Nike SB Medicom 4 gehaald + in onderhandeling voor een paartje Kaws Chukka's.
Nog een paartje erbij kan ik me nu ff niet veroorloven.... als ik ze zou hebben dan zou ik ze denk ik niet weg doen.
Op het moment dat je je hier een beetje bewust van bent, is het ineens een stuk minder 'belangrijk' om moeite te doen voor dat soort schoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef incognitoomuch het volgende:
De gedachten dat ik op dat moment met een uniek paartje sneakers loop zal met een week of wat ook wel verwateren..
Klopt, en klopt en kloptquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Puur het label 'limited' creëert op 1 of andere manier al een enorme vraag, waar als dezelfde schoen als GR gereleased zou worden die vraag ws minder zou zijn, wat volgens mij niet puur en alleen door de grotere beschikbaarheid zou komen.
Pak gewoon de fiets, weet je zeker dat je op tijd bent!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik ben morgen zeker aanwezig. 200 is wel duur ja.!! hoop dat die treinen gaan rijden!
Ik de 200 al vers in mijn zak zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef thaWarhead het volgende:
Het is wel cash only he, dus vergeet niet even een stop bij de geldautomaat te maken.
Fietsen uit Apeldoornquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Pak gewoon de fiets, weet je zeker dat je op tijd bent!
Fugly.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
50 eurootjes shipped
[ afbeelding ]
Fugly.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
50 eurootjes shipped
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |