In ieder geval geld terug. Als hij spul wil verkopen, moet hij wel weten wat hij verkoopt en of het legit is of niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef HAL9000S het volgende:
Als iemand, met een hele goede reputatie, je fakes heeft verkocht... waar je naderhand achterkomt. Zouden jullie cash terugeisen als die persoon aangeeft dat ie het niet wist? Of een legit check topic openen zodat met wel weet dat die persoon niet 100% legit spul verkoopt, al dan niet bewust? Zit een beetje in dubio...
Contradictio in terminis.quote:
Niet heul bijzonder ofzo....quote:
volgens mij zijn ze nog niet gedropt, correct me if I'm wrongquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef JackHerrer het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Op de US adidasshop staan ze voor 67,50$, maar die willen niet verzenden naar europa.quote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog niet gedropt, correct me if I'm wrong
Die zijn best tof voor een damequote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mn nieuwste pastelkleurige aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Enjoyquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef alwaysedo het volgende:
hal ik wil wel eens een collectie foto zien van jou :p
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef Sinji het volgende:
Geen douane Cali?
Mijn pickupje:
[ afbeelding ]
Inklaringskosten komen er ook bij, moet je DHL bellen om te vragen hoeveel hun tarief is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh binnenToch suedes geworden ipv liga's.
[ afbeelding ]
Maar wel klote. Schoenen inclusief verzenden was 49 euro. Moest mijn moeder 24 euro BTW betalen aan de dhl man. Dat is zo'n 50%! Ik dacht dat belasting 19% was op goederen buiten de EU. Vraag me ook af hoe ze aan dit bedrag komen. Er zat een factuur van shoebuy.com op de doos, maar daar stond 46 dollar (30 euro) inclusief verzenden op. Klopt dus niet, maar toch 24 euro belastingPakje ziet er ook niet opengemaakt uit..
de sneakers van die pozer, zijn dat blazers?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inklaringskosten komen er ook bij, moet je DHL bellen om te vragen hoeveel hun tarief is?
Wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
de sneakers van die pozer, zijn dat blazers?
Nee, dat zijn Supreme Bruins.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:54 schreef Sinji het volgende:
Nee, zijn Dunk Low Pro B Griptapes:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:15 schreef Sinji het volgende:
haha, las te snel. dacht dat hij poster bedoelde
hmm, iets te prijzig voor een schoen die ik 'wel leuk' vind. Maar thanks anywayquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Sinji het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)?hash=item588137f06d
[ afbeelding ]
190 dollar + 40 shipping. Voor een Bruin prijzig, maar het is een soepriem he
hee...die heb ik ook...alleen dan met zwarte vetersquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef tmffirework het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe sneakers!
Deze schoen heb ik een keer opgegeten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe pickup, ik hou meer van wat nettere sneakers:
[ afbeelding ]
die zijn ook wel een stuk goedkoper te krijgen hoor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef Sinji het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)?hash=item588137f06d
[ afbeelding ]
190 dollar + 40 shipping. Voor een Bruin prijzig, maar het is een soepriem he
hihi nee, cheapskatequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vegan geworden, Henk?
Je kan natuurlijk ook de lage blazers halen:quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
hmm, iets te prijzig voor een schoen die ik 'wel leuk' vind. Maar thanks anyway
lievquote:
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dit jouw pic? Ofwel ben jij die user van ISS?
er zit toch geen bruin bij iD'squote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.
hehequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
Meest epische shoe battle ooit @ LB.... wordt echt geschiedenis geschreven nu , qua votes & commentaar! [ afbeelding ]
Die waren wel erg mooi ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef HAL9000S het volgende:
Nope niet mijn pic... maar zo goed als zijn colour scheme gejat voor een iD.
Nice! Aangezien ik nog niet volledig in modellen enzo zit, welk model is dit? Online gekocht of ergens in shop?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:20 schreef Sinji het volgende:
LOOL @ galang, Epic shit
Wivah:
[ afbeelding ]
Geen nederlandse store online. Misschien moet je sneakersnstuff of main-source in de gaten houden. Anders de adidas Originals store (in Amsterdam) proberen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:33 schreef De Wouzeraar het volgende:
Jongens en meisjes,
Weten jullie misschien of deze
[ afbeelding ]
al te koop zijn bij een NLse site?
Ich kann ihm nicht finden.
Bedankt!
Het zijn Dunks. Online (en instore) kan je ze oppikken bij bijvoorbeeld skatestore.nl (of elk andere skateboard winkel met een SB account).quote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef Ilske het volgende:
[..]
Nice! Aangezien ik nog niet volledig in modellen enzo zit, welk model is dit? Online gekocht of ergens in shop?
Echt heel mooi!
Haha, gewoon in de officiële Adidas shop inderdaad. Vallen die Samba's een beetje hetzelfde als de andere modellen? (Ik heb een paartje Superstars)quote:Op donderdag 10 december 2009 13:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Geen nederlandse store online. Misschien moet je sneakersnstuff of main-source in de gaten houden. Anders de adidas Originals store (in Amsterdam) proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |