Nee, hele weekend gewerkt. En morgen en overmorgen ook. Lijkt me een mooi klusje voor volgende week zondag (ben ik toevallig vrij)quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja één was tof, twee was ruk.
Al fixed, dan?
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:03 schreef Nozuka het volgende:
Echt wtf, ik ontvang net Azure blazers in de bijhorende gouden doos. Maar deze was binnenstebuiten gekeerd en zonder double box verstuurd... Gelukkig zijn de schoenen wel in orde.
[ afbeelding ]
nee man, 2 was prachtig over the topquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef feelsgoodman het volgende:
Ja één was tof, twee was ruk.
Al fixed, dan?
Ik woon in Rotterdam.quote:Op maandag 23 november 2009 20:06 schreef thaWarhead het volgende:
Dus eh, check een G-Star winkel? Er zitten er (minstens) 2 in Amsterdam.
Ik vind die zwarte tog nicer dus booyakasha. Geen idee wat ze gaan kosten.quote:
er komt een gstar winkel in rotterdamquote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef NYFD het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam.Maar mijn vraag was of iemand ze al (is nieuwe collectie) ergens gezien heeft, heb me wel 'ns vaker paars gezocht naar GStar-schoenen.
ja, cracksquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
er zit ook al een gstardealert aan de Meent verder heeft de men at work ook genoeg van dat soort schoenen..
Wanneer komen die laatste dan uit.quote:Op maandag 23 november 2009 23:14 schreef HAL9000S het volgende:
Happy buys:
[ afbeelding ]
^^
(maar dan met black laces)
[ afbeelding ]
en de linker @ pre-order @Frisco
[ afbeelding ]
tuurlijk kom je daar nooit henkquote:Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja weet ik veel, kom daar nooit
Whut WTAPS ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |