quote:Schema The Best of Q-Dance: Defqon.1 Festival 2009
Deze keer geen wekelijkse update! Q-Dance heeft via haar nieuwsbrief een schema laten zien voor de komende maand! Lees hier verder wanneer je welke set kunt horen!
BROADCAST 4: Friday August 7, 7pm:
set1 – RED – Isaac
set2 – GREEN – Jan Liefhebber
set3 – BROWN – Mystery
set4 – GREY – Panic
BROADCAST 5: Friday August 14, 7pm:
set1 – BLUE – Zatox
set2 – ORANGE – Mark Sherry
set3 – BROWN – Demoniak
set4 – BLUE – Dana
BROADCAST 6: Friday August 21, 7pm:
set1 – RED – Fausto
set2 – BLUE – Frontliner
set3 – BROWN – Sjoekoe & Jones
set4 – BLACK – Consumer & Counterfeit
BROADCAST 7: Friday August 28, 7pm:
set1 – RED – Headhunterz
set2 – GREEN – Luna
set3 – GREY – Gizmo
set4 – SILVER – Teknoist
BROADCAST 8: Friday September 4, 7pm:
set1 – RED – Wildstylez
set2 – BLUE – Coone
set3 – BROWN – The Playboyz
set4 – GREY – Sequence & Omninous
LET OP: De uitzendingen beginnen om 7 uur in plaats van 8 uur!
Uiteraard zijn alle sets die opgenomen worden terug te vinden hier op Hardtraxx!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Treces het volgende:
TVP, omdat dat kan.
Vannacht op de radio, morgen ergens op B2controlquote:1. The Pitcher - Karma
2. Grandmaster Q - Pleasuredome
3. Corleone - The 5th Dimension
4. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockin'
5. The Prophet - OG Pimp
6. Max B. Grant - HS Phenomena
7. Beat Providers - Magnetik
8. Corleone - Still Alive
9. Pavo - Communicate
10. Psyko Punkz - Overclipping
11. Corleone - My Jam
12. Max B. Grant - My Way
13. DHHD - Street Knowledge (Beat Providers remix)
14. Corleone - Freak With Me
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Da_Ripper het volgende:
TT- goed anthem
BM - kekke kicks idd!
Wat was dat nou met stanley eignlijk? ... vids van scantraxx-tracks werden verwijderd na geklaag en nu mag tie alleen maar registraties van feesten plaatsen (ipv volledige tracks )ofzo?
en Shiverz wordt ook 'n dikke![]()
Shiverz is zooooo'n dikke plaat. En dat hoooo hoooo moment komt mij ook bekend voor! Wat wil je met zo'n twist in die plaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Da_Ripper het volgende:
TT- goed anthem
BM - kekke kicks idd!
Wat was dat nou met stanley eignlijk? ... vids van scantraxx-tracks werden verwijderd na geklaag en nu mag tie alleen maar registraties van feesten plaatsen (ipv volledige tracks )ofzo?
en Shiverz wordt ook 'n dikke![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef de_huig het volgende:
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"
heel herkenbaar; zo'n gelukzalig moment als je na een paar kicks beseft hoe hard het eigenlijk gaat
Daar stond ik tussen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn dè momenten
hier nog 'n keertje maar dan full... @ 3:40
Ik ook ;pquote:
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"
heel herkenbaar; zo'n gelukzalig moment als je na een paar kicks beseft hoe hard het eigenlijk gaat
je vergat ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
je kijkt je maten aan en schreeuwt WHOOOAAAA met een grote grijns en een twinkeling in je ogen
En rammssjjj weer gas dr op
How could I? Uiteraard hoort dat er ook bij.. onderdeel van het totaalplaatje.. En die Grijns... Oh die gelukzalige Grijns terwijl je de zool onder je schoenen vandaan stampt.. wetende dat je maten exact hetzelfde doen..quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
En rammssjjj weer gas dr op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Boy_Snakeye op 01-08-2009 10:34:56 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
30quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vandaag komt mijn stampmaatje (vrouw) langs. Lekker chillen dadelijk bij de plassen in de zon. Zij is 30 maar is mijn grote voorbeeld en heldin. Zij drinkt en gebruikt nooit tijdens feestjes, maar haalt het einde met gemak. Op IQ met haar staan stampen op het eind (ik was ook de BOB) ze motiveert me altijd om gewoon het laatste tandje net harder te gaan.
Jammer dat er vanavond zo weinig goeie feestjes zijn om ff langs te droppen. Laatste was toch alweer een maand geleden en was ook niet 1 van de beste avonden....
Ach ja... K sta toch nooit zo intensief naar de Dj's te kijken als ik losga... Voor mijn part scratcht ie met zn leuter.. (wat n maat van me tijdens n gig ook echt gedaan schijnt te hebben, dat terzijde)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
Die plaat is echt fucking de shitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |