en fipo's dan ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik haat lapo's.
One Piece en Reborn!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef DJ_ het volgende:
ik zoek eigenlijk gewoon weer een long running serie zoals bleach , naruto , hunter x hunter ect
iets waar je gewoon dagelijks een paar eps van gaat kijken omdat het zo cool is
Smaak?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Hoi door tijd te veel wil ik overdag een manga lezen, alleen nu zie ik op one manga een hele waslijst staan![]()
En totaal geen idee waar ik moet zoeken, hebben mensen suggesties?
Monster/Gintama/D.grayman hebben genoeg eps om je een tijdje van de straat te houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef DJ_ het volgende:
ik zoek eigenlijk gewoon weer een long running serie zoals bleach , naruto , hunter x hunter ect
iets waar je gewoon dagelijks een paar eps van gaat kijken omdat het zo cool is
12 eps of 24 eps series kijk ik meestal in 3 dagen ofzo![]()
Waaaaaaaaaaaaat~!?!!!! Ik loop alweer 3 afleveringen achter.quote:
Boeie..... T'is anime.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef Ge4ce het volgende:
Maar psssst, mensen hebben het hier niet zo op One Piece.
Ik heb dit wel vaker gelezen/gezien, teveel notes in beeld enzo...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik net even op animenewsnetwork aan het kijken voor wat info. Kom ik dit tegen.
Wat een argumenten om een shitty stream van Funi te kijken i.p.v kwaliteit subs.![]()
"Te drukke fonts/kara, teveel notes in beeld" etc.![]()
Wat een moraalridders.Net of ze nog nooit iets gedownload hebben.
Door fansubbers weet je tenminste of iets waard is om te kopen. Net of een of andere review of hoesje van een dvd je 100% over de streep trekt.
d-gray heb ik al gezien , gintama kwam ik niet veder dan de eerste 5 eps .quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Monster/Gintama/D.grayman hebben genoeg eps om je een tijdje van de straat te houden.
Maar als je echt een goede langlopende serie wilt kijken raad ik One Piece aan. Ik heb zelf ook de eerste 380 eps in 2 maand tijd gekeken.
6 uur eerder? Beter kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Sh0g het volgende:
Maak ik in de ZESTIG topicreeksen die ik meega voor de EERSTE keer eens een nieuw topic aan, wordt 'ie nog genegeerd ook
Het anime/manga topic#78: volledig van metaal
ruim 6 uur eerder aangemaakt ook nog eens
Death Notes!quote:
Ik krijg een testbeeld...quote:
Werd er ff op gewezen dat dit topic een dag eerder was aangemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
6 uur eerder? Beter kijken.Persoonlijk hou ik er niet van om topics te openen, maar de laatste opent de nieuwe schijnt hier de regel te zijn.
Daar was ik ook al achter...quote:
Bij die kon je dat... Sinds kort niet... Je zag dan slechte shop nacht tv van tbs of tokyo tvquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter...
Maar je zou verwachten dat met livejptv je continu naar een zender kon kijken.
Het als je met sommige zenders hier kan doen... Maar goed blijkbaar dus niet...
Eiji is inderdaad een figuur apart.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
TVP
Bakuman blijft me verassen. Eiji is zoo gaaf.
Lezen er hier meer mensen bakuman? Van de makers van death note, maar imo is dit veel beter dan DN.
26eps?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:13 schreef DJ_ het volgende:
shangri-la is trouwens echt goed
hoop dat die serie nog een tijdje door gaat
das mooiquote:
Eden of the East is leuk ja!quote:Op zondag 10 mei 2009 02:01 schreef Ascendancy het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, aangezien er hier veel toradora fans waren geloof ik.
Nipponsei heeft de nieuwe albums gisteren HQ gereleased
Oh, Eden of the east gaat volgens mij echt een pareltje worden als het eindplot niet teleurstelt.
Ongelofelijk hoe goed de interactie en animatie zijn.
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Eden of the East is leuk ja!
Ben benieuwd wat er nou volgende afl gaat gebeuren![]()
Zeker doenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien ook een keer met Eden beginnen, so far vind ik Phantom de beste van dit seizoen.
ben het ook maar gaan kijken hierdoor maar het is inderdaad geweldig .quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoen
gg is altijd prima, kijk ik eigenlijk altijd. Alleen ze disbanden zo vaakquote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben het ook maar gaan kijken hierdoor maar het is inderdaad geweldig .
welke subs kijken jullie ? , ik kijk nu Lunar maar die heeft maar 3 eps .
de andere subbers heb ik eigenlijk nooit van gehoord is dat wat of ?
GG deed altijd series samen met eclipse toch ? , aangezien ik niet genoeg kan krijgen van deze showquote:Op zondag 10 mei 2009 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
gg is altijd prima, kijk ik eigenlijk altijd. Alleen ze disbanden zo vaak
Lunar is waarschijnlijk nog net iets beter, maar idd heel langzaam.
gg is nooit in hoofdletters :pquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
GG deed altijd series samen met eclipse toch ? , aangezien ik niet genoeg kan krijgen van deze show
download ik de andere 2 maar gewoon
ik vind het erg intrigerend. valkirie is mijn nummer 2, maar die is dan ook een stuk voorspelbaarder.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoen
Valkyrie kan ik je af en toe zelfs van vertellen wanneer er waar een brug is getekendquote:Op zondag 10 mei 2009 18:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik vind het erg intrigerend. valkirie is mijn nummer 2, maar die is dan ook een stuk voorspelbaarder.
Omdat de meeste groepen tegenwoordig een dedicated server hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef wc-eend het volgende:
Wie subbed er meer dragonball kai? En waarom lukt het me nooit wat te vinden op nyaa torrents..
1. http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6399quote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef wc-eend het volgende:
Wie subbed er meer dragonball kai? En waarom lukt het me nooit wat te vinden op nyaa torrents..
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat de meeste groepen tegenwoordig een dedicated server hebben.
Ga eens op rizon.net IRC naar #news
Daar zitten van bijna alle groepen XDCC bots die je bijna alles kunnen leveren
Nee, dat weet hij wel denk ik wel. Het is alleen geen antwoord op zijn vraagquote:
Uiteraard wel, hij kan eht niet vinden op nyaa. Maar #news heeft allesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij wel denk ik wel. Het is alleen geen antwoord op zijn vraag
Nietusquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Uiteraard wel, hij kan eht niet vinden op nyaa. Maar #news heeft alles
Dat is toch die boks Anime? Is dat wat, ik hoor veel zeggen dat het een goede Sport Anime is, normaal gesproken ben ik niet zo'n liefhebber van Sport Anime alhoewel Prince Of Tennis best vermakelijk was.quote:
filmhuis den haag misschien ook?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ook nog ergens in de buurt van Den Haag? Ben lui en wil niet al te ver reizen
ik heb nog een nationale bioscoopbon over dus dan zou ik em wel gaan kijken (mits dat ding daar geldig is uiteraard)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef Ge4ce het volgende:
Is die versie niet de remake van de gehele serie? Dan zie ik liever de serie nog eens overnieuw, inclusief die laatste paar... episodes... Je weet wel... (Wil niet spoilen.)
Nee, maar wel deels. Er komen als het goed is nog wat van deze films uit. Er zijn kleine veranderingen aangebracht (zoals e.t. een tijd geleden).quote:Op maandag 11 mei 2009 22:25 schreef Ge4ce het volgende:
Is die versie niet de remake van de gehele serie? Dan zie ik liever de serie nog eens overnieuw, inclusief die laatste paar... episodes... Je weet wel... (Wil niet spoilen.)
quote:On September 9, 2006, Gainax confirmed a new animated film series called Rebuild of Evangelion, consisting of four movies to be released in 2007 and 2008 originally. However, only the first film was released in 2007, with the second film due out in 2009. The first three movies will be an alternate retelling of the TV series (including new scenes, settings, backgrounds, characters), and the fourth movie will be a completely new conclusion to the story.[10] The first of the new movies was released in Japan on September 1, 2007 under the name Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door ArcticBlizzard op 11-05-2009 23:15:16 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Die laatste paar afleveringen waren dan ook niet de werkelijke einde.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef zquing het volgende:
Vage shit die laatste paar afleveringen :S
ik ga die directors cut maar een keertje afkijken
nee, die film was niet vaagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:44 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Die laatste paar afleveringen waren dan ook niet de werkelijke einde.
'Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion' heeft het ware einde. (Van de anime serie dan hè.)
Fanmade trailer van 3 jaar oud?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ook komt er een Live-action verfilming van:
My 0.02 euroquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
ok na 27 posts over Neon genesis , welke kan ik dan het beste kijken de anime serie , of wachten op de rest vande films ?
Een anime-marathon?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef zquing het volgende:
mischien kunnen we een soort van minimeet houden? Lijkt me wel leuk
Ik zou de anime kijken, wordt alles toch denk ik beter verteld dan in een paar films. Sowieso; als de serie je weet te grijpen, ga je zó door de serie heen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
ok na 27 posts over Neon genesis , welke kan ik dan het beste kijken de anime serie , of wachten op de rest vande films ?
Nietus!quote:
quote:Anime film
It has also been announced that a movie base on the retelling of the first story of Nanoha Takamachi is set to open in Japan on Winter. It will be titled, "Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 1st". The movie will retell the first story of Nanoha Takamachi, an ordinary third-grade girl who becomes a magical girl in search of Jewel Seeds from another world, and Fate Testarossa, another magical girl competing for the Jewel Seeds. However, it is emphasized that the movie is not necessarily the "true history" of the story, but a "new parallel history."[8]
A trailer of the film and some documents including replicas of character design sketches and original drawings were shown at Aniplex's booth at Tokyo International Anime Fair 2009.[9] The official website was opened on 9 May, 2009.
http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=news&id=565quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Qunix het volgende:
Jippie!!!!!!![]()
![]()
![]()
One Piece heeft nu 400 episodes!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:35 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=news&id=565
quote:This content is not available in your territory.
FUNimation® Entertainment manages a full spectrum of rights for anime series acquired from producers in Japan. These rights include broadcasting, licensing, production, home video sales and distribution, as well as internet. The rights agreed upon may vary per series or per region. If you are receiving this message, FUNimation does not have the internet rights for this series in your area.
If you believe you are currently in a territory to which FUNimation has rights, please e-mail us your current location at Webmaster[@]Funimation.com so we can investigate the discrepancy.
Thank you for your interest!
Return to FUNimation.com
© 2008-2009 FUNimation Entertainment. All Rights Reserved.
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.quote:
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.
Hotspot Shield blijkt zoiets te zijn, en het werkt goed hier. Alleen zal ik deze alleen gebruiken als er een One Piece uitlevering uitkomt. Sinds er een balk-grote add boven elke pagina komt als hij aanstaat. Verders is hij gewoon gratis.
VS, dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.
ze hebben er vast wel wat moeite voor over.. echter juist door de enorme diversiteit van regels/talen/gebruiken is het niet bol te werken om voor alles en iedereen er in te voorzien...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
VS, dat zegt al genoeg.![]()
In Europa blijkt gewoon teveel diversiteit te zijn in talen, regels en manier van werken. Daar hebben ze blijkbaar geen moeite voor over.
ik denk behoorlijk, anders wordt het niet (relatief) zo massaal aangeboden in US webshops...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
redelijk grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.quote:
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de mangaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.![]()
Leest hier iemand eigenlijk Area no Kish?
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de manga
Ik vind manga's nooit prettig lezen, de pagina's staan zo vol dat ik het hele verhaal kwijt ben :|
De anime van Air Gear is helaas maar 24 eps ofzo...
Oh, is dat de reden? Ik vond het wel erg jammer. Maar inderdaad 25 eps. Zou best kunnen dat ik die OVA ook nog ergens heb, zal even zoeken. En ik neem aan dat je de gesubte versie hebt gekeken, en niet de gedubte?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)
ik heb niet eens examens maar heb wel tijd te kortquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dan heb je vast geen examens volgende week
Ze zijn ook echt allemaal lesbisch hequote:Op zondag 17 mei 2009 00:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Mio is always getting molested in K-on xD!!!!!!!!!!
MIO
Dat is beter ook want dan zullen de wide-screen versies er ook zijn...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:12 schreef mschol het volgende:
jullie maken me nieuwsgierig...
maar ga pas kijken alssie klaar is..
Hoiquote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef LadyBugLydia het volgende:
*Komt langs op aanraden van zquing*
Konnichiwaa
![]()
Hoi, ben Japan- en lolita-gek dus ik dacht ik kom eens kijken. Ik kijk natuurlijk ook anime, lees alleen geen manga. En wil na m'n afstuderen in juni beginnen met een cursus Japans in Amsterdam.
Dus.
Welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef LadyBugLydia het volgende:
*Komt langs op aanraden van zquing*
Konnichiwaa
![]()
Hoi, ben Japan- en lolita-gek dus ik dacht ik kom eens kijken. Ik kijk natuurlijk ook anime, lees alleen geen manga. En wil na m'n afstuderen in juni beginnen met een cursus Japans in Amsterdam.
Dus.
Heb zelf ook nooit echt manga gelezen, vond 't fijne aan anime dat je zo weinig moeite ervoor hoeft te doen xD. Maar wat voor genres kijk je voornamelijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
En geen manga omdat ik het al druk genoeg heb met gewone boeken, anime, films, series, werk, etc. etc. etc. En ik vind het minder lekker lezen dan een gewoon boek. Zit er de laatste tijd wel aan te denken om ermee te beginnen, vooral sinds ik bij de American Bookstore ben geweest lolz.
TTGLquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Andere aanraders, Deathnote, Code Geass met als topper Tengen Toppa Gurren Lagann.
Die laatste zit wat meer richting Naruto dan de eerdere twee.
K-ON! en Midori No Hibi en Cardcaptor Sakuraquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef wdn het volgende:
Dan kunnen we Claymore ook wel opnoemen.
Ook interesse in de meer op meiden gerichte anime? Nana was echt geweldig (zou der nog ooit een vervolg komen) Anime gericht op humor? Nagasarete Arentou is geweldig om dierennamen te leren
(Kuma Inu Neko komen er zo vaak in voor dat je ze nooit meer vergeet. Lovely Complex. Muziek? Nana en Beck zijn "must see". Historische anime zijn meestal ook geweldig qua sfeer en setting. Samurai Champloo, Rurouni Kenshin om er 2 te noemen.
Sayonara Zetsubou Senseiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Azumanga Daioh en Pani Poni Dash! als je van humor houd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagenoeg allemaal de moeite waard om te kijken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Moyashimon!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef wdn het volgende:
Wat was de naam van die anime over die sake en die jongen die die bacterien kon zien? ook hilaaaarisch
Ik heb meer van die schijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Ascendancy het volgende:
Waar is cowboy bebop in je lijstje?
En naruto en sekirei zijn misschien vermakelijk, maar pareltjes zijn het nou ook weer niet.
Ja dat is'm. Totale aanraderquote:
Als je wilt weten waarom een anime als Elfen Lied of een Lovely Complex of een Nana of een Bleach of een Naruto of een X'amd zo goed zijn zul je eerst vergelijkingsmateriaal moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef zquing het volgende:
Zeg maar wanneer je van de slechte anime wil afstappen, dan zal ik wel een lijstje met minder bekende kunststukjes maken
kijk je begint 't al te begrijpenquote:
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:02 schreef zquing het volgende:
[..]
kijk je begint 't al te begrijpenik ben de levende anime bijbel
Mijn woord is waarheid
heee, je bent een volgeling jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eens
Je moet mij nou maar eens laten winnen met welles-nietesquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eens
Okquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet mij nou maar eens laten winnen met welles-nietes
memories was echt goed jaquote:
Dear god.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:32 schreef LadyBugLydia het volgende:
Thanks!Ik dacht al.
Ik ben waarschijnlijk wel de enige malloot die ook echt heeft genoten van de fillers, me vrienden en vriend werden er helemaal gestoord van, terwijl ik er geen genoeg van kon krijgen. Ik ben ook helemaal weg van Jiraiya-sama. Maar Kakashi blijft m'n eerste liefde. Lol, hebben zelfs een 1 x 1,5m vlag van 'm hangen, en ik heb een ketting om met hem erop..en een pocketwatchNu wil ik nog een chibi-kakashi-knuffel
Humor? Hmmmm nou Full Metal Panic fomuffu is gewoon erg grappig, als naruto je aanspreekt zal World histories stongest desciple (volgorde van de drie eerste woorden kunnen anders zijn, ben nu te lui om het te checken). Er zijn anime's met veel humor, lovely complex, bokura chan en nog veel meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef LadyBugLydia het volgende:
Met bleach ben ik nog niet zover. Eerlijk gezegd weet ik niet precies waar ik was opgehouden om weer ff een paar afleveringen Naruto te gaan kijken. Daarmee loop ik nu iets van 2 afleveringen achter, Bleach duurt nog wel ff.
Maarja ik kan de hele week wel vullen met series, heerlijk ^^
Kan ik die Naruto-humor niet ook in een andere anime vinden?
kenichiquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Humor? Hmmmm nou Full Metal Panic fomuffu is gewoon erg grappig, als naruto je aanspreekt zal World histories stongest desciple (volgorde van de drie eerste woorden kunnen anders zijn, ben nu te lui om het te checken). Er zijn anime's met veel humor, lovely complex, bokura chan en nog veel meer.
Ik weet niet of je de site anime-planet.com kent, daar kun je je favoriete anime opzoeken en daaronder verschijnt een lijst van anime's die aangeraden worden door andere users.
Het is er niet echt op vooruit gegaanquote:
Typerend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)econd-season-begins/
En toen ontplofte het halve internet met comments.
4chan draait doorquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
Gewoon de afleveringen volgen die nu worden uitgezonden lijkt me. Dat zijn de DVD versies in HD chronologisch uitgezonden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef zquing het volgende:
Wel in de originele volgorde kijken en niet in de dvd volgorde
serie 1 leek mij wel aardig, alleen vanwege de non-chronoligise volgorde heb ik het nooit afgekeken, kan er namelijk niet tegen als ik B eerder tegen kom (in korte tijdspanne) dan A......quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
je maakt me bijna bang om deze serie te gaan kijken zonder eerst s1 nog weer te kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:45 schreef wdn het volgende:
Ze zenden s2 door s1 heen. Ik zou haast gaan denken dat ze weer een stunt gaan uithalen
Bijvoorbeelde s2 epiodes die afspelen tussen de episodes van s1 waardoor er straks een 28 eps serie is waarvan het nog moeilijker wordt de volgorde te bepalen.
Oh en de titels van s2 zijn bekend en ze zitten vol spoilers denk ik
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemenquote:Dattebayo and Live-Evil proudly present Haruhi tl;dr season 2
2009/05/22
Apparently its some new version of the old Haruhi stuff.
And this is the first episode thats actually worth releasing because its not the repeat of old stuff.
And supposedly this will be released 'on schedule' whatever that means. Nobody knows the actual schedule.
And apparently it airs in such horrible quality that this size/rez is the best you're going to get unless someone wants to wank with filters for weeks.
Also to all you whining faggots, lol mkv.
Your friendly Dattebayo staff
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:31 schreef wdn het volgende:
Ha, werkt het een beetje DJ_?
Damn Ik wist dat er veel speedsubbers op zullen springen maar dit kan wel eens de doodsteek zijn voor de meesten
[..]
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
en is het veilig ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:31 schreef wdn het volgende:
Ha, werkt het een beetje DJ_?
Damn Ik wist dat er veel speedsubbers op zullen springen maar dit kan wel eens de doodsteek zijn voor de meesten
[..]
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemen![]()
edit2 en ik ben even weg![]()
![]()
Dattebayo in 'n *.mkv. Dit schreeuwt uit dat het een grap is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft een .mkv uitgebracht... Ik op mijn mac kan het niet fatsoenlijk afspelen.
Ook nog eens überbagger kwaliteit
Ik heb al een 5-tal avi's gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft een .mkv uitgebracht... Ik op mijn mac kan het niet fatsoenlijk afspelen.
Ook nog eens überbagger kwaliteit
waar speel je het spul op af? (PC? PS3? etc)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef LadyBugLydia het volgende:
Thanks wdn! Ik ben nu s01 ep 1-14 aan het binnenhalen, is dat het gehele seizoen?
En ik heb ook s2 ep 1 al erbij. Ik heb ze trouwens ook op mkv, maar even kijken wat de kwaliteit is. Maar volgens mij heb ik wel meer van DB op mkv. Ohja en mijn Bleach is overleden! Me afleveringen speelt dat rotding niet af, dus moet de hele zooi op divx ofzo zoeken..zucht
Ik zou ghibli films(en films over het algemeen) in 1 keer doorkijken, want anders ga je dingen missen uiteindelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef LadyBugLydia het volgende:
Sorry dat ik dat niet weet, heb ze tot nu toe nog niet nodig gehad.
Maar bedankt, misschien gaat het daardoor werken.
Gisteren een stukje van Princess Mononoke gekeken, begin is gaaf iig. En Perfect Blue aan begonnen, maar dat was pas 5 mins oid.
koekje doet 't meestal wel goedquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
Mag ik een geil koekje?quote:
Download anders VLC media player, speelt erg veel af.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef LadyBugLydia het volgende:
M'n vriend zegt trouwens dat mijn Bleach dvd-files zijn, niet mkv. Dus een codec heeft denk ik niet zoveel zin ? Ik kijk wel even of ik een ander bestandsformaat kan vinden, denk dat het met die dvd-bestanden niks wordt op dat mediaplayer-ding
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zoals ik eerder al zei, ik kijk geen anime op de PC maar op mijn mediaplayer die ik op de tv aansluit, met een tb geheugen eraan vast. Dus software heeft weinig te maken met de problemen die ik ondervind, helaas. Maargoed, ik kom er wel uit. Thanks for teh help tho ^^quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Download anders VLC media player, speelt erg veel af.
Voor mkv gebruik ik media player classic en de eerder genoemde codec pack.
Die codec pack is erg goed, veel subbers adviseren deze te gebruiken.
Tsja, heb je andere posts simpelweg niet gelezen, tenminste niet degene waarin je aangeeft via een mediaplayer kijken en een externe hd. Het is niet mogelijk om deze te updaten/andere media player op de mediaplayer te installen? Was zelfs mogelijk voor een ipod.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef LadyBugLydia het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zoals ik eerder al zei, ik kijk geen anime op de PC maar op mijn mediaplayer die ik op de tv aansluit, met een tb geheugen eraan vast. Dus software heeft weinig te maken met de problemen die ik ondervind, helaas. Maargoed, ik kom er wel uit. Thanks for teh help tho ^^
Heb je het vorige deel überhaupt gezien?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:57 schreef wdn het volgende:
Kent iemand "naked weapon"? BD.
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6624480
Ik zag de bd op tokyotosho. Is het de moeite om te kijken of moet ik de eerste zijn?
Edit: Naked Weapon op IMDbquote:In this sequel to NAKED KILLER...
volgens mij is er geen 5.1 release, gezien deze ook maar 2.0 audio heeftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:37 schreef Elegy het volgende:
Van de week Grave of the fireflies gekocht in de FRS. Helaas is het wel de el cheapo flutuitvoering. In 2.0Naja, dan maar verder blijven zoeken naar wel een goede uitvoering
jaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef borisz het volgende:
Is Prince of Tennis een leuke serie?
Klonk wel aardig wat ik even snel gelezen heb. Maar eens aflevering 1 kijken straks.quote:
Uhuh... Wacht maar... Er komt nog veel meer!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:50 schreef DJ_ het volgende:
ik ben nu verslaafd aan one piece <3 , eerder lijk het mij echt zo'n digimon beyblade serie door de art style van luffy .
maar wat had ik het mis zeg , echt een geweldige serie met een goede humor en toch nog een redelijk verhaal .
de background story's van de chars zijn echt goed uitgewerkt , en je leeft echt met ze mee .
ben nu bij eps 98 in een week tijd dus heb nog genoeg te gaan .
ohh en
NAMI-SAN !!!
wat was haar arc tof zeg
Erg goed nummer inderdaad.Vind de volledige versie een stuk beter dan de EDquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
PoT is leuk hoor, het gaat verder dan alleen Tennis.
Ik ben echt verslaafd aan Don't Say Lazy, eerst vond ik hem niet zoveel aan, maar nu...
(Die kent iedereen al maarja...)
En dan ook nog eens meer dan 10 films toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhuh... Wacht maar... Er komt nog veel meer!!!
400+ episodes
8 en de 9e moet nog gesubt worden...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
En dan ook nog eens meer dan 10 films toch?
Wacht, ik help je opweg:quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
8 en de 9e moet nog gesubt worden...
Verder 2 ova's en 1 special van een uur.
Wehehehe.... Ik kan meer kijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wacht, ik help je opweg:
Adaptation:
One Piece (Manga)
Wanted! (Manga, short stories)
Side story:
One Piece (2000),
One Piece: Nejimaki Jima no Daibouken,
One Piece: Chinjuujima no Chopper Oukoku,
One Piece: Dead end no Bouken,
One Piece: Norowareta Seiken,
One Piece: Omatsuri Danshaku to Himitsu no Shima,
One Piece: Karakuri Shiro no Mecha Kyohei,
One Piece: Taose! Kaizoku Ganzack,
One Piece Special: Adventure in the Ocean's Navel,
One Piece Special: Open Upon the Great Sea! A Father's Huge, HUGE Dream!,
One Piece Special: Protect! The Last Great Performance,
One Piece Special: The Detective Memoirs of Chief Straw Hat Luffy,
One Piece: Django's Dance Carnival,
One Piece: Dream Soccer King!,
One Piece: Take Aim! The Pirate Baseball King,
One Piece: Straw Hat Theater,
One Piece: Romance Dawn
Summary:
One Piece: Episode of Alabaster - Sabaku no Ojou to Kaizoku Tachi,
One Piece: Episode of Chopper Plus - Fuyu ni Saku, Kiseki no Sakura
Tokyotosho.info.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Kijana het volgende:
Silly question, waar kan ik goede kwaliteit FMA 2009 episodes vinden?
Awesome, dank je.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tokyotosho.info.En dan voor de Eclipse versie gaan.
Nee. Specials zijn specials.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een special een verkapte samenvatting is van een hele arc.
was daarvoor ook al dood hoor, sinds de oude garde weg is is 't niet meer wat 't ooit geweest wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:54 schreef Quir het volgende:
Wat is dit topic dood sinds ik niet meer post, zeg.
ik ben te druk met one piece kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
was daarvoor ook al dood hoor, sinds de oude garde weg is is 't niet meer wat 't ooit geweest was
Je bent niet de enige. Het kijkt, naar mijn idee, heel lekker weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben te druk met one piece kijken![]()
heb 205 eps gekeken in iets meer dan een week
inderdaad , het is alleen wel steeds de zelfde formule helaas .quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:03 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het kijkt, naar mijn idee, heel lekker weg.
Of gewoon de batches op de tracker van de subgroupquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:03 schreef wdn het volgende:
Voor complete seizoenen is er maar 1 plek: boxtorrent.
Overigens enorm irritant als je "zijn" stem ineens hoort wanneer je Dragon Ball Kai kijkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , het is alleen wel steeds de zelfde formule helaas .
luffy is weg , zoro en team nemen het tegen de handlangers op , zoro verslaat altijd de rechter hand van de badguy.
party wordt afgeslacht door de badguy , luffy komt weer tevoorschijn en red de dag .
is elke arc bijna zo geweest tot nu toe .
maar het blijft wel leuk
heb net een paar maand geleden met pijn en moeite de complete dbz met engelse stemmen gedownload ,quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Overigens enorm irritant als je "zijn" stem ineens hoort wanneer je Dragon Ball Kai kijkt.
"Site currently under maintenance"quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef wdn het volgende:
[..]
"Site currently under maintenance"
Och er zijn meer plekken op het web
en das niet allesquote:Dear Community (aka ex- Community),
I can imagine the emotions going through you right now, including confusion and anger, but before you judge anything, I want you to know the explanation for all of this. This post will be somewhat long, so bear with me here and please read to the very end.
As you may recall, some time ago removed the ads from (...) because of some spyware/virus issues that some users were reporting and (...) became supported by donations only. Well, we've always been concerned about whether there were enough donations to keep the site afloat and whether we need to come up with alternative ways of paying for the site (for those of you who were aware, the site was barely staying afloat a couple of years back). And so we've voiced this concern to Box several times. However, each time, he failed to give us a straight answer as to exactly how much we've been getting in donations, and only inferred that it was enough to pay the bills every month with a little extra over. Which we were fine with, since we figured that little bit of extra could be used in emergencies or for any necessary upgrades.
klopt maar zij hadden toch een erg leuke collectie animequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef wdn het volgende:
[..]
"Site currently under maintenance"
Och er zijn meer plekken op het web
de zelfde collectie staat nu gewoon op een ander domein , en je oude login en password werken er ook gewoonquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar zij hadden toch een erg leuke collectie anime
dat weet ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de zelfde collectie staat nu gewoon op een ander domein , en je oude login en password werken er ook gewoon
/SHOCKED~! Ik houd nou echt geen een filler arc verwacht!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef Qunix het volgende:
One Piece doet nu een hele arc fillers.........
Wel een toffe cliffhanger zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manga hoofdstuk blijkt overigens goed te zijn, heb het zelf niet gezien. Maar spoilers zijn er wel, ben beniewd!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Ge4ce op 17-06-2009 21:29:04 ]
het begint steeds meer op bleach te lijken met 10 min previews van de vorige eps , en een intro liedjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef Qunix het volgende:
One Piece doet nu een hele arc fillers.........
Wel een toffe cliffhanger zeg!
Mja... True... Toch is het verhaal beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het begint steeds meer op bleach te lijken met 10 min previews van de vorige eps , en een intro liedje
en dan 10 min een echte eps![]()
dit is vanaf eps 278 een nieuwe trend , en ik erger me er dood aan
Inderdaad erg jammer, toch valt een tweede seizoen vaak tegen maar ik heb goede hoop.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik a heel er balen dat K-on! tegen het einde loopt, laten we hopen op een season 2.
stukje ep 1 gezien, sindsdien heb ik eigenlijk niet meer naar de nieuwe series omgekeken.... (download en/of releases volgen)quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik a heel er balen dat K-on! tegen het einde loopt, laten we hopen op een season 2.
EENSquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef jordyjansen1 het volgende:
En Hajime no Ippo New Challenger dat is pas een super anime
Great Teacher Onizuka?quote:Op donderdag 18 juni 2009 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
Ohhh. Iemand GTO: Shonan Days 14 gelezen?
Sja... De intro van One Piece duurt ook langer dan 1 min 50. Ze doen het hele nummer eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
One piece, volgens mij nu 2 filler eps en dan gaan ze gewoon weer door maar ik kan het verkeerd hebben gezien. Ik vind de intro's bij bleach en one piece enorm irritant, ik heb de vorige afleveringen toch al gezien dan hoef ik niet nog 1/3 van de nieuwe ep de oude eps te zien.
Yes~! http://myanimelist.net/manga/14531/GTO:_Shōnan_14_Days ~quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef Qunix het volgende:
Great Teacher Onizuka?
In elk geval nog een OVAquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
K-on 12 nog niet tegengekomen helaas, zag wel dat de 2e ep uit was van het 2e seizoen van *insert tromgeroffel* The Melancholy of Haruhi Suzumiya.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
In elk geval nog een OVA
K-ON 12 was weer leuk![]()
Ui!
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
K-on 12 nog niet tegengekomen helaas, zag wel dat de 2e ep uit was van het 2e seizoen van *insert tromgeroffel* The Melancholy of Haruhi Suzumiya.
als dat zo is dan wacht ik totdat de hele serie is geaired , anders vergeet ik allesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?
Het is Haruhi he: zoek het uitzendingschema maar eens op dan zul je zien dat s1 en s2 door elkaar worden uitgezondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?
Als je gewoon s1 en s2 volgt zoals ze nu worden uitgezonden zou elke week 1 episode zien dus gewoon volgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als dat zo is dan wacht ik totdat de hele serie is geaired , anders vergeet ik alles
inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Qunix het volgende:
Moeilijk
S1 heb ik al gezien....
Weet nu wel dus wat er aan de hand is, waarom er vrij weinig releases zijn.
Wel eens op mijn PSP gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
Kijkt iemand van jullie wel eens anime op een I-Pod of ZEN, etc? Ik had een tijdje terug een Creative Zen gekocht (16 GB en optie voor 32 GB) en ik kan er super goed anime op kijken. Ik moet dan eerst oude 4:3 anime met vaste subs (en groot lettertype) omzetten naar het juiste voormaat, maar uiteindelijk is de kwaliteit perfect en goed te doen in de trein of waar dan ook. Altijd wat anime in je binnenzak, voor als ik me verveel op stage etc.
ik vind het eigenlijk nog best tegenvallen, zo'n klein schermpje....quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
Kijkt iemand van jullie wel eens anime op een I-Pod of ZEN, etc? Ik had een tijdje terug een Creative Zen gekocht (16 GB en optie voor 32 GB) en ik kan er super goed anime op kijken. Ik moet dan eerst oude 4:3 anime met vaste subs (en groot lettertype) omzetten naar het juiste voormaat, maar uiteindelijk is de kwaliteit perfect en goed te doen in de trein of waar dan ook. Altijd wat anime in je binnenzak, voor als ik me verveel op stage etc.
die straat heet ook wel lange potenquote:Dan iets anders:
Ik was laatst in Den Haag en daar stuitte ik op een American Book Store in de binnenstad. De straat als je vanaf de Tweede Kamer naar de Burger King loopt, aan je linkerhand halverwege. Ze verkopen er ook manga en zelfs wat figures. Hun collectie is alleraardigst, met zelfs wat nieuwe manga (07 Ghost bijv.). Ze hebben een SALE hoek met manga die interessant is, aangezien sommige boekjes afgeprijsd zijn tot 4 euro per stuk. En daarnaast krijg je er nog eens 10% studentenkorting bovenenop, op alle artikelen. Aanrader dus om eens langs te wippen, als je in de buurt bent.
Af en toe alleen valt bij mij altijd precies een stukje van de subs weg, dus ook van het beeld. Nog nooit goed gekregen welke converter ik ook heb gebruikt om het bestand aan te passen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef outcast_within het volgende:
bassquash is kut
Tokyo Magnitude 8.0quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef wdn het volgende:
"That anime blog" heeft weer een round up gemaakt: http://that.animeblogger.(...)-2009-anime-preview/
Ik vond die tune op het eind anders echt vet cool hoor. Volgde het verhaal alleen op het einde niet helemaal opeens ging alles echt heel snel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Ascendancy het volgende:
Einde van Eden is 3x nix. Beter maken ze dat goed met de films.
Het leek me zeker top5 materiaal, maar met zo'n einde, en mogelijk het slechtste nummer ooit voor een eindscene(onder die raketten), Vind ik het dat op dit moment niet waard. Erg Amerikaans gemaakt imo.
Dus dit was echt het einde. Echt een tegenvaller. En het was juist zo boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Ascendancy het volgende:
Einde van Eden is 3x nix. Beter maken ze dat goed met de films.
Het leek me zeker top5 materiaal, maar met zo'n einde, en mogelijk het slechtste nummer ooit voor een eindscene(onder die raketten), Vind ik het dat op dit moment niet waard. Erg Amerikaans gemaakt imo.
Ik zie ze alle 3 los van elkaar. Maar alle 3 vind ik ze tof. FMA1 is echter toch mijn persoonlijke favoriet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef Dethroned het volgende:
Wat vinden jullie van FMA2 ivm FMA ? Het tempo van verhaallijn gaat sneller, mijns inziens ietwat minder humor... Verder ben ik blij dat ze nu de manga volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |