Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.
Hotspot Shield blijkt zoiets te zijn, en het werkt goed hier. Alleen zal ik deze alleen gebruiken als er een One Piece uitlevering uitkomt. Sinds er een balk-grote add boven elke pagina komt als hij aanstaat. Verders is hij gewoon gratis.
VS, dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.
ze hebben er vast wel wat moeite voor over.. echter juist door de enorme diversiteit van regels/talen/gebruiken is het niet bol te werken om voor alles en iedereen er in te voorzien...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
VS, dat zegt al genoeg.![]()
In Europa blijkt gewoon teveel diversiteit te zijn in talen, regels en manier van werken. Daar hebben ze blijkbaar geen moeite voor over.
ik denk behoorlijk, anders wordt het niet (relatief) zo massaal aangeboden in US webshops...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
redelijk grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.quote:
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de mangaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.![]()
Leest hier iemand eigenlijk Area no Kish?
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de manga
Ik vind manga's nooit prettig lezen, de pagina's staan zo vol dat ik het hele verhaal kwijt ben :|
De anime van Air Gear is helaas maar 24 eps ofzo...
Oh, is dat de reden? Ik vond het wel erg jammer. Maar inderdaad 25 eps. Zou best kunnen dat ik die OVA ook nog ergens heb, zal even zoeken. En ik neem aan dat je de gesubte versie hebt gekeken, en niet de gedubte?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)
ik heb niet eens examens maar heb wel tijd te kortquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dan heb je vast geen examens volgende week
Ze zijn ook echt allemaal lesbisch hequote:Op zondag 17 mei 2009 00:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Mio is always getting molested in K-on xD!!!!!!!!!!
MIO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |