abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68941521
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef zquing het volgende:
mischien kunnen we een soort van minimeet houden? Lijkt me wel leuk
Een anime-marathon?
Ik heb met kerst met 2 vrienden in 3 dagen heel d.grayman gekeken. Je voelt je daarna wel brak
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_68946700
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
ok na 27 posts over Neon genesis , welke kan ik dan het beste kijken de anime serie , of wachten op de rest vande films ?
Ik zou de anime kijken, wordt alles toch denk ik beter verteld dan in een paar films. Sowieso; als de serie je weet te grijpen, ga je zó door de serie heen.
NGE vond ik trouwens -heel cliché misschien- best wel een indrukwekkende serie. Het greep me vanaf het begin en ik kreeg soms ook echt een ongemakkelijk gevoel ofzo bij het kijken, dat had ik tot dan toe alleen bij bijv Grave of the Fireflies gehad.

Van nieuwe series die uitkomen kijk ik uit naar Aoi Hana (heb de manga niet helemaal gelezen, maar wel goede dingen over gehoord). En de nieuwe sayonara sensei. Ik wist trouwens niet eens dat er een tweede seizoen uit was, mja heb ook een tijdje geen anime meer bijgehouden.
Eerste seizoen van sayonara sensei vond ik grappig, al waren sommige eps ook weer wat minder.
pi_68948616
Jippie!!!!!!

One Piece heeft nu 400 episodes!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:50:59 #94
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68949343
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Welles
Nietus!

Oh enne "Magical Girl Lyrical Nanoha The Movie 1st [Trailer].mp4"
een trailer voor een movie van Nanoha !?
quote:
Anime film

It has also been announced that a movie base on the retelling of the first story of Nanoha Takamachi is set to open in Japan on Winter. It will be titled, "Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 1st". The movie will retell the first story of Nanoha Takamachi, an ordinary third-grade girl who becomes a magical girl in search of Jewel Seeds from another world, and Fate Testarossa, another magical girl competing for the Jewel Seeds. However, it is emphasized that the movie is not necessarily the "true history" of the story, but a "new parallel history."[8]

A trailer of the film and some documents including replicas of character design sketches and original drawings were shown at Aniplex's booth at Tokyo International Anime Fair 2009.[9] The official website was opened on 9 May, 2009.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:08:05 #95
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68962780
IK vond Shangri-La erg warrig in het begin, maar na 5 afleveringen begin ik het steeds interessanter te vinden. FMA 2 begin ik ook wat meer in te komen, hoewel ik de voice-over een beetje irritant vind en de muziek uit de eerst FMA veel passender vond.

Ah, en ik zie net dat Valkyria Chronicles 06 uit is met subs. Nog even snel d/l'en en kijken voor het slapen gaan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68975331
Pani Poni Dash! is echt te gek, alleen ben ik bang dat wij sommige goede humor niet zouden begrijpen.
Roken is lekker
pi_69003507
Higashi no Eden word langzamer, maar zeker per aflevering interessanter en interessanter. Het word duidelijker, en meerdere karakters lopen het podium op. Ben benieuwd waar en hoe dit eindigt...
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_69044485
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Qunix het volgende:
Jippie!!!!!!

One Piece heeft nu 400 episodes!
http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=news&id=565
pi_69045257
quote:
quote:
This content is not available in your territory.

FUNimation® Entertainment manages a full spectrum of rights for anime series acquired from producers in Japan. These rights include broadcasting, licensing, production, home video sales and distribution, as well as internet. The rights agreed upon may vary per series or per region. If you are receiving this message, FUNimation does not have the internet rights for this series in your area.

If you believe you are currently in a territory to which FUNimation has rights, please e-mail us your current location at Webmaster[@]Funimation.com so we can investigate the discrepancy.

Thank you for your interest!

Return to FUNimation.com

© 2008-2009 FUNimation Entertainment. All Rights Reserved.

Naja... Leuk voor de USA.
pi_69045315
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:46 schreef Qunix het volgende:

Naja... Leuk voor de USA.
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.

Hotspot Shield blijkt zoiets te zijn, en het werkt goed hier. Alleen zal ik deze alleen gebruiken als er een One Piece uitlevering uitkomt. Sinds er een balk-grote add boven elke pagina komt als hij aanstaat. Verders is hij gewoon gratis.
pi_69049194
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.

Hotspot Shield blijkt zoiets te zijn, en het werkt goed hier. Alleen zal ik deze alleen gebruiken als er een One Piece uitlevering uitkomt. Sinds er een balk-grote add boven elke pagina komt als hij aanstaat. Verders is hij gewoon gratis.
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.
pi_69049987
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.
VS, dat zegt al genoeg.

In Europa blijkt gewoon teveel diversiteit te zijn in talen, regels en manier van werken. Daar hebben ze blijkbaar geen moeite voor over.
pi_69052083
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

VS, dat zegt al genoeg.

In Europa blijkt gewoon teveel diversiteit te zijn in talen, regels en manier van werken. Daar hebben ze blijkbaar geen moeite voor over.
ze hebben er vast wel wat moeite voor over.. echter juist door de enorme diversiteit van regels/talen/gebruiken is het niet bol te werken om voor alles en iedereen er in te voorzien...
dus is hetwel logisch dat alleen US wordt gedaan, scheelt enorm veel werk voor relatief weinig kijkers
pi_69052213
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
pi_69053092
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
ik denk behoorlijk, anders wordt het niet (relatief) zo massaal aangeboden in US webshops...
pi_69053112
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
redelijk groot
ze kopen steeds meer en meer series op sinds inu-yasha en naruto daar zijn gedubbed
edult swim aired bijna niks anders meer en cartoon network pakt ook heel veel mee
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_69071126
geen anime, wel een animatie film:
Coraline
Wat een geweldige sfeer
ik zeg: aanradertje (ookal is het geen anime )
pi_69071617
Raar dat K-ON nu kerst is

Btw... Gaat tot 13 episodes.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qunix op 15-05-2009 22:23:18 ]
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:32:05 #109
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69072721
Sukisho
Gakuen Heaven :D
Air Gear :D:D
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_69079459
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef joepie91 het volgende:
Air Gear :D:D
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.

Leest hier iemand eigenlijk Area no Kish?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:10:11 #111
183846 joepie91
pi_69084692
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 06:40 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.

Leest hier iemand eigenlijk Area no Kish?
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de manga
Ik vind manga's nooit prettig lezen, de pagina's staan zo vol dat ik het hele verhaal kwijt ben :|
De anime van Air Gear is helaas maar 24 eps ofzo...
pi_69085508
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de manga
Ik vind manga's nooit prettig lezen, de pagina's staan zo vol dat ik het hele verhaal kwijt ben :|
De anime van Air Gear is helaas maar 24 eps ofzo...
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:06:02 #113
183846 joepie91
pi_69086058
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)
Oh, is dat de reden? Ik vond het wel erg jammer. Maar inderdaad 25 eps. Zou best kunnen dat ik die OVA ook nog ergens heb, zal even zoeken. En ik neem aan dat je de gesubte versie hebt gekeken, en niet de gedubte?

*highly dislikes dubs*

Maar goed, ik kan niet wachten tot een (mogelijk) vervolg

EDIT: Je hebt PM
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:34:43 #114
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69087933
Ben deze week ook begonnen met het kijken van Pandora Hearts, Tears to Tiara en Phantom. Vooralsnog vermakelijk. Heb ook nog de eerste ep van Guin Saga klaarstaan. Pfff, dalijk volg ik iets van 9 animes tegelijk.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69088034
Ik dacht dat ook te kunnen, maar dat gaat de laatste tijd steeds minder. Een tijdje terug had ik nog zo'n kutleven dan ik eigenlijk het hele seizoen zou kunnen volgen, maar ik ben er op dit moment mr met 3 bij

Tears to Tiara vond ik trouwens echt te slecht. Die arthur Wat een pauperhomo karakter,
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:49:37 #116
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69088274
Het hoeft van mij niet allemaal geweldig te zijn. Ik heb op het moment gewoon tijd te veel.
pi_69088491
Dan heb je vast geen examens volgende week
pi_69095675
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dan heb je vast geen examens volgende week
ik heb niet eens examens maar heb wel tijd te kort
werk echter wel gewoon.....
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:41:08 #119
107418 wdn
Elfen lied O+