Een anime-marathon?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef zquing het volgende:
mischien kunnen we een soort van minimeet houden? Lijkt me wel leuk
Ik zou de anime kijken, wordt alles toch denk ik beter verteld dan in een paar films. Sowieso; als de serie je weet te grijpen, ga je zó door de serie heen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef DJ_ het volgende:
ok na 27 posts over Neon genesis , welke kan ik dan het beste kijken de anime serie , of wachten op de rest vande films ?
Nietus!quote:
quote:Anime film
It has also been announced that a movie base on the retelling of the first story of Nanoha Takamachi is set to open in Japan on Winter. It will be titled, "Magical Girl Lyrical Nanoha The MOVIE 1st". The movie will retell the first story of Nanoha Takamachi, an ordinary third-grade girl who becomes a magical girl in search of Jewel Seeds from another world, and Fate Testarossa, another magical girl competing for the Jewel Seeds. However, it is emphasized that the movie is not necessarily the "true history" of the story, but a "new parallel history."[8]
A trailer of the film and some documents including replicas of character design sketches and original drawings were shown at Aniplex's booth at Tokyo International Anime Fair 2009.[9] The official website was opened on 9 May, 2009.
http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=news&id=565quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef Qunix het volgende:
Jippie!!!!!!![]()
![]()
![]()
One Piece heeft nu 400 episodes!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:35 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
http://www.funimation.com/f_index.cfm?page=news&id=565
quote:This content is not available in your territory.
FUNimation® Entertainment manages a full spectrum of rights for anime series acquired from producers in Japan. These rights include broadcasting, licensing, production, home video sales and distribution, as well as internet. The rights agreed upon may vary per series or per region. If you are receiving this message, FUNimation does not have the internet rights for this series in your area.
If you believe you are currently in a territory to which FUNimation has rights, please e-mail us your current location at Webmaster[@]Funimation.com so we can investigate the discrepancy.
Thank you for your interest!
Return to FUNimation.com
© 2008-2009 FUNimation Entertainment. All Rights Reserved.
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.quote:
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Daar heb je ordinaire progjes voor die het omzeilen. Of beter gezegd, gewoon je IP afschermen zodat ze niet erachter kunnen komen uit welk 'land/area' je komt.
Hotspot Shield blijkt zoiets te zijn, en het werkt goed hier. Alleen zal ik deze alleen gebruiken als er een One Piece uitlevering uitkomt. Sinds er een balk-grote add boven elke pagina komt als hij aanstaat. Verders is hij gewoon gratis.
VS, dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan nog is het natuurlijk belachelijk dat ze Europa zo hard naaien om geld te verdienen in de VS.
ze hebben er vast wel wat moeite voor over.. echter juist door de enorme diversiteit van regels/talen/gebruiken is het niet bol te werken om voor alles en iedereen er in te voorzien...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
VS, dat zegt al genoeg.![]()
In Europa blijkt gewoon teveel diversiteit te zijn in talen, regels en manier van werken. Daar hebben ze blijkbaar geen moeite voor over.
ik denk behoorlijk, anders wordt het niet (relatief) zo massaal aangeboden in US webshops...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
redelijk grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Ge4ce het volgende:
Ik weet niet hoe groot anime is in Amerika...
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.quote:
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de mangaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik snap al een tijdje niet echt veel meer van die serie. Moet hem eigenlijk eens nalezen... maar ehh... Er zijn genoeg andere series die eerder aan de beurt komen.![]()
Leest hier iemand eigenlijk Area no Kish?
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik had het over de anime, niet over de manga
Ik vind manga's nooit prettig lezen, de pagina's staan zo vol dat ik het hele verhaal kwijt ben :|
De anime van Air Gear is helaas maar 24 eps ofzo...
Oh, is dat de reden? Ik vond het wel erg jammer. Maar inderdaad 25 eps. Zou best kunnen dat ik die OVA ook nog ergens heb, zal even zoeken. En ik neem aan dat je de gesubte versie hebt gekeken, en niet de gedubte?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:43 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
25, omdat de stem van Ikki plots was overleden en daarom geen vervolg/continue is voorgelegd. Maar wie weet, vinden ze een paar nieuwe stemmen, en maken ze toch nog een Air Gear vervolg. Genoeg materiaal in ieder geval. Er is overigens ook nog een OVA over een van de battles. Misschien lastig te vinden... heb hem zelf ook namelijk met geluk alleen in het Duits gevonden. (Alweer ruim een jaar geleden... Volgens mij heb ik deze niet opgeslagen...)
ik heb niet eens examens maar heb wel tijd te kortquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Ascendancy het volgende:
Dan heb je vast geen examens volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |