Ik heb meer van die schijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Ascendancy het volgende:
Waar is cowboy bebop in je lijstje?
En naruto en sekirei zijn misschien vermakelijk, maar pareltjes zijn het nou ook weer niet.
Ja dat is'm. Totale aanraderquote:
Als je wilt weten waarom een anime als Elfen Lied of een Lovely Complex of een Nana of een Bleach of een Naruto of een X'amd zo goed zijn zul je eerst vergelijkingsmateriaal moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef zquing het volgende:
Zeg maar wanneer je van de slechte anime wil afstappen, dan zal ik wel een lijstje met minder bekende kunststukjes maken
kijk je begint 't al te begrijpenquote:
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eensquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:02 schreef zquing het volgende:
[..]
kijk je begint 't al te begrijpenik ben de levende anime bijbel
Mijn woord is waarheid
heee, je bent een volgeling jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eens
Je moet mij nou maar eens laten winnen met welles-nietesquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Zolang je hetzelfde zegt als ik ben ik het met je eens
Okquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet mij nou maar eens laten winnen met welles-nietes
memories was echt goed jaquote:
Dear god.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:32 schreef LadyBugLydia het volgende:
Thanks!Ik dacht al.
Ik ben waarschijnlijk wel de enige malloot die ook echt heeft genoten van de fillers, me vrienden en vriend werden er helemaal gestoord van, terwijl ik er geen genoeg van kon krijgen. Ik ben ook helemaal weg van Jiraiya-sama. Maar Kakashi blijft m'n eerste liefde. Lol, hebben zelfs een 1 x 1,5m vlag van 'm hangen, en ik heb een ketting om met hem erop..en een pocketwatchNu wil ik nog een chibi-kakashi-knuffel
Humor? Hmmmm nou Full Metal Panic fomuffu is gewoon erg grappig, als naruto je aanspreekt zal World histories stongest desciple (volgorde van de drie eerste woorden kunnen anders zijn, ben nu te lui om het te checken). Er zijn anime's met veel humor, lovely complex, bokura chan en nog veel meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef LadyBugLydia het volgende:
Met bleach ben ik nog niet zover. Eerlijk gezegd weet ik niet precies waar ik was opgehouden om weer ff een paar afleveringen Naruto te gaan kijken. Daarmee loop ik nu iets van 2 afleveringen achter, Bleach duurt nog wel ff.
Maarja ik kan de hele week wel vullen met series, heerlijk ^^
Kan ik die Naruto-humor niet ook in een andere anime vinden?
kenichiquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Humor? Hmmmm nou Full Metal Panic fomuffu is gewoon erg grappig, als naruto je aanspreekt zal World histories stongest desciple (volgorde van de drie eerste woorden kunnen anders zijn, ben nu te lui om het te checken). Er zijn anime's met veel humor, lovely complex, bokura chan en nog veel meer.
Ik weet niet of je de site anime-planet.com kent, daar kun je je favoriete anime opzoeken en daaronder verschijnt een lijst van anime's die aangeraden worden door andere users.
Het is er niet echt op vooruit gegaanquote:
Typerend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)econd-season-begins/
En toen ontplofte het halve internet met comments.
4chan draait doorquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)econd-season-begins/
En toen ontplofte het halve internet met comments.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |