Dat is beter ook want dan zullen de wide-screen versies er ook zijn...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:12 schreef mschol het volgende:
jullie maken me nieuwsgierig...
maar ga pas kijken alssie klaar is..
Hoiquote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef LadyBugLydia het volgende:
*Komt langs op aanraden van zquing*
Konnichiwaa
![]()
Hoi, ben Japan- en lolita-gek dus ik dacht ik kom eens kijken. Ik kijk natuurlijk ook anime, lees alleen geen manga. En wil na m'n afstuderen in juni beginnen met een cursus Japans in Amsterdam.
Dus.
Welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef LadyBugLydia het volgende:
*Komt langs op aanraden van zquing*
Konnichiwaa
![]()
Hoi, ben Japan- en lolita-gek dus ik dacht ik kom eens kijken. Ik kijk natuurlijk ook anime, lees alleen geen manga. En wil na m'n afstuderen in juni beginnen met een cursus Japans in Amsterdam.
Dus.
Heb zelf ook nooit echt manga gelezen, vond 't fijne aan anime dat je zo weinig moeite ervoor hoeft te doen xD. Maar wat voor genres kijk je voornamelijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
En geen manga omdat ik het al druk genoeg heb met gewone boeken, anime, films, series, werk, etc. etc. etc. En ik vind het minder lekker lezen dan een gewoon boek. Zit er de laatste tijd wel aan te denken om ermee te beginnen, vooral sinds ik bij de American Bookstore ben geweest lolz.
TTGLquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Andere aanraders, Deathnote, Code Geass met als topper Tengen Toppa Gurren Lagann.
Die laatste zit wat meer richting Naruto dan de eerdere twee.
K-ON! en Midori No Hibi en Cardcaptor Sakuraquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef wdn het volgende:
Dan kunnen we Claymore ook wel opnoemen.
Ook interesse in de meer op meiden gerichte anime? Nana was echt geweldig (zou der nog ooit een vervolg komen) Anime gericht op humor? Nagasarete Arentou is geweldig om dierennamen te leren
(Kuma Inu Neko komen er zo vaak in voor dat je ze nooit meer vergeet. Lovely Complex. Muziek? Nana en Beck zijn "must see". Historische anime zijn meestal ook geweldig qua sfeer en setting. Samurai Champloo, Rurouni Kenshin om er 2 te noemen.
Sayonara Zetsubou Senseiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Azumanga Daioh en Pani Poni Dash! als je van humor houd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nagenoeg allemaal de moeite waard om te kijken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Moyashimon!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:09 schreef wdn het volgende:
Wat was de naam van die anime over die sake en die jongen die die bacterien kon zien? ook hilaaaarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |