ik vind het erg intrigerend. valkirie is mijn nummer 2, maar die is dan ook een stuk voorspelbaarder.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoen
Valkyrie kan ik je af en toe zelfs van vertellen wanneer er waar een brug is getekendquote:Op zondag 10 mei 2009 18:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik vind het erg intrigerend. valkirie is mijn nummer 2, maar die is dan ook een stuk voorspelbaarder.
Omdat de meeste groepen tegenwoordig een dedicated server hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef wc-eend het volgende:
Wie subbed er meer dragonball kai? En waarom lukt het me nooit wat te vinden op nyaa torrents..
1. http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6399quote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef wc-eend het volgende:
Wie subbed er meer dragonball kai? En waarom lukt het me nooit wat te vinden op nyaa torrents..
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat de meeste groepen tegenwoordig een dedicated server hebben.
Ga eens op rizon.net IRC naar #news
Daar zitten van bijna alle groepen XDCC bots die je bijna alles kunnen leveren
Nee, dat weet hij wel denk ik wel. Het is alleen geen antwoord op zijn vraagquote:
Uiteraard wel, hij kan eht niet vinden op nyaa. Maar #news heeft allesquote:Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij wel denk ik wel. Het is alleen geen antwoord op zijn vraag
Nietusquote:Op maandag 11 mei 2009 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Uiteraard wel, hij kan eht niet vinden op nyaa. Maar #news heeft alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |