EENSquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:51 schreef jordyjansen1 het volgende:
En Hajime no Ippo New Challenger dat is pas een super anime
Great Teacher Onizuka?quote:Op donderdag 18 juni 2009 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
Ohhh. Iemand GTO: Shonan Days 14 gelezen?
Sja... De intro van One Piece duurt ook langer dan 1 min 50. Ze doen het hele nummer eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
One piece, volgens mij nu 2 filler eps en dan gaan ze gewoon weer door maar ik kan het verkeerd hebben gezien. Ik vind de intro's bij bleach en one piece enorm irritant, ik heb de vorige afleveringen toch al gezien dan hoef ik niet nog 1/3 van de nieuwe ep de oude eps te zien.
Yes~! http://myanimelist.net/manga/14531/GTO:_Shōnan_14_Days ~quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef Qunix het volgende:
Great Teacher Onizuka?
In elk geval nog een OVAquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik a heel er balen dat K-on! tegen het einde loopt, laten we hopen op een season 2.
K-on 12 nog niet tegengekomen helaas, zag wel dat de 2e ep uit was van het 2e seizoen van *insert tromgeroffel* The Melancholy of Haruhi Suzumiya.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef wdn het volgende:
[..]
In elk geval nog een OVA
K-ON 12 was weer leuk![]()
Ui!
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
K-on 12 nog niet tegengekomen helaas, zag wel dat de 2e ep uit was van het 2e seizoen van *insert tromgeroffel* The Melancholy of Haruhi Suzumiya.
als dat zo is dan wacht ik totdat de hele serie is geaired , anders vergeet ik allesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?
Het is Haruhi he: zoek het uitzendingschema maar eens op dan zul je zien dat s1 en s2 door elkaar worden uitgezondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens in de maand dat dat wordt uitgezonden?
Als je gewoon s1 en s2 volgt zoals ze nu worden uitgezonden zou elke week 1 episode zien dus gewoon volgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als dat zo is dan wacht ik totdat de hele serie is geaired , anders vergeet ik alles
inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Qunix het volgende:
Moeilijk
S1 heb ik al gezien....
Weet nu wel dus wat er aan de hand is, waarom er vrij weinig releases zijn.
Wel eens op mijn PSP gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
Kijkt iemand van jullie wel eens anime op een I-Pod of ZEN, etc? Ik had een tijdje terug een Creative Zen gekocht (16 GB en optie voor 32 GB) en ik kan er super goed anime op kijken. Ik moet dan eerst oude 4:3 anime met vaste subs (en groot lettertype) omzetten naar het juiste voormaat, maar uiteindelijk is de kwaliteit perfect en goed te doen in de trein of waar dan ook. Altijd wat anime in je binnenzak, voor als ik me verveel op stage etc.
ik vind het eigenlijk nog best tegenvallen, zo'n klein schermpje....quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
Kijkt iemand van jullie wel eens anime op een I-Pod of ZEN, etc? Ik had een tijdje terug een Creative Zen gekocht (16 GB en optie voor 32 GB) en ik kan er super goed anime op kijken. Ik moet dan eerst oude 4:3 anime met vaste subs (en groot lettertype) omzetten naar het juiste voormaat, maar uiteindelijk is de kwaliteit perfect en goed te doen in de trein of waar dan ook. Altijd wat anime in je binnenzak, voor als ik me verveel op stage etc.
die straat heet ook wel lange potenquote:Dan iets anders:
Ik was laatst in Den Haag en daar stuitte ik op een American Book Store in de binnenstad. De straat als je vanaf de Tweede Kamer naar de Burger King loopt, aan je linkerhand halverwege. Ze verkopen er ook manga en zelfs wat figures. Hun collectie is alleraardigst, met zelfs wat nieuwe manga (07 Ghost bijv.). Ze hebben een SALE hoek met manga die interessant is, aangezien sommige boekjes afgeprijsd zijn tot 4 euro per stuk. En daarnaast krijg je er nog eens 10% studentenkorting bovenenop, op alle artikelen. Aanrader dus om eens langs te wippen, als je in de buurt bent.
Af en toe alleen valt bij mij altijd precies een stukje van de subs weg, dus ook van het beeld. Nog nooit goed gekregen welke converter ik ook heb gebruikt om het bestand aan te passen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:28 schreef Sh0g het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef outcast_within het volgende:
bassquash is kut
Tokyo Magnitude 8.0quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef wdn het volgende:
"That anime blog" heeft weer een round up gemaakt: http://that.animeblogger.(...)-2009-anime-preview/
Ik vond die tune op het eind anders echt vet cool hoor. Volgde het verhaal alleen op het einde niet helemaal opeens ging alles echt heel snel.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Ascendancy het volgende:
Einde van Eden is 3x nix. Beter maken ze dat goed met de films.
Het leek me zeker top5 materiaal, maar met zo'n einde, en mogelijk het slechtste nummer ooit voor een eindscene(onder die raketten), Vind ik het dat op dit moment niet waard. Erg Amerikaans gemaakt imo.
Dus dit was echt het einde. Echt een tegenvaller. En het was juist zo boeiend.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Ascendancy het volgende:
Einde van Eden is 3x nix. Beter maken ze dat goed met de films.
Het leek me zeker top5 materiaal, maar met zo'n einde, en mogelijk het slechtste nummer ooit voor een eindscene(onder die raketten), Vind ik het dat op dit moment niet waard. Erg Amerikaans gemaakt imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |