Tokyotosho.info.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Kijana het volgende:
Silly question, waar kan ik goede kwaliteit FMA 2009 episodes vinden?
Awesome, dank je.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tokyotosho.info.En dan voor de Eclipse versie gaan.
Nee. Specials zijn specials.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een special een verkapte samenvatting is van een hele arc.
was daarvoor ook al dood hoor, sinds de oude garde weg is is 't niet meer wat 't ooit geweest wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:54 schreef Quir het volgende:
Wat is dit topic dood sinds ik niet meer post, zeg.
ik ben te druk met one piece kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
was daarvoor ook al dood hoor, sinds de oude garde weg is is 't niet meer wat 't ooit geweest was
Je bent niet de enige. Het kijkt, naar mijn idee, heel lekker weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben te druk met one piece kijken![]()
heb 205 eps gekeken in iets meer dan een week
inderdaad , het is alleen wel steeds de zelfde formule helaas .quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:03 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het kijkt, naar mijn idee, heel lekker weg.
Of gewoon de batches op de tracker van de subgroupquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:03 schreef wdn het volgende:
Voor complete seizoenen is er maar 1 plek: boxtorrent.
Overigens enorm irritant als je "zijn" stem ineens hoort wanneer je Dragon Ball Kai kijkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , het is alleen wel steeds de zelfde formule helaas .
luffy is weg , zoro en team nemen het tegen de handlangers op , zoro verslaat altijd de rechter hand van de badguy.
party wordt afgeslacht door de badguy , luffy komt weer tevoorschijn en red de dag .
is elke arc bijna zo geweest tot nu toe .
maar het blijft wel leuk
heb net een paar maand geleden met pijn en moeite de complete dbz met engelse stemmen gedownload ,quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Overigens enorm irritant als je "zijn" stem ineens hoort wanneer je Dragon Ball Kai kijkt.
"Site currently under maintenance"quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef wdn het volgende:
[..]
"Site currently under maintenance"
Och er zijn meer plekken op het web
en das niet allesquote:Dear Community (aka ex- Community),
I can imagine the emotions going through you right now, including confusion and anger, but before you judge anything, I want you to know the explanation for all of this. This post will be somewhat long, so bear with me here and please read to the very end.
As you may recall, some time ago removed the ads from (...) because of some spyware/virus issues that some users were reporting and (...) became supported by donations only. Well, we've always been concerned about whether there were enough donations to keep the site afloat and whether we need to come up with alternative ways of paying for the site (for those of you who were aware, the site was barely staying afloat a couple of years back). And so we've voiced this concern to Box several times. However, each time, he failed to give us a straight answer as to exactly how much we've been getting in donations, and only inferred that it was enough to pay the bills every month with a little extra over. Which we were fine with, since we figured that little bit of extra could be used in emergencies or for any necessary upgrades.
klopt maar zij hadden toch een erg leuke collectie animequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef wdn het volgende:
[..]
"Site currently under maintenance"
Och er zijn meer plekken op het web
de zelfde collectie staat nu gewoon op een ander domein , en je oude login en password werken er ook gewoonquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt maar zij hadden toch een erg leuke collectie anime
dat weet ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de zelfde collectie staat nu gewoon op een ander domein , en je oude login en password werken er ook gewoon
/SHOCKED~! Ik houd nou echt geen een filler arc verwacht!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef Qunix het volgende:
One Piece doet nu een hele arc fillers.........
Wel een toffe cliffhanger zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manga hoofdstuk blijkt overigens goed te zijn, heb het zelf niet gezien. Maar spoilers zijn er wel, ben beniewd!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Ge4ce op 17-06-2009 21:29:04 ]
het begint steeds meer op bleach te lijken met 10 min previews van de vorige eps , en een intro liedjequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef Qunix het volgende:
One Piece doet nu een hele arc fillers.........
Wel een toffe cliffhanger zeg!
Mja... True... Toch is het verhaal beter.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het begint steeds meer op bleach te lijken met 10 min previews van de vorige eps , en een intro liedje
en dan 10 min een echte eps![]()
dit is vanaf eps 278 een nieuwe trend , en ik erger me er dood aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |