Gewoon de afleveringen volgen die nu worden uitgezonden lijkt me. Dat zijn de DVD versies in HD chronologisch uitgezonden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef zquing het volgende:
Wel in de originele volgorde kijken en niet in de dvd volgorde
serie 1 leek mij wel aardig, alleen vanwege de non-chronoligise volgorde heb ik het nooit afgekeken, kan er namelijk niet tegen als ik B eerder tegen kom (in korte tijdspanne) dan A......quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:29 schreef Yonjuuni het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)econd-season-begins/
En toen ontplofte het halve internet met comments.
je maakt me bijna bang om deze serie te gaan kijken zonder eerst s1 nog weer te kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:45 schreef wdn het volgende:
Ze zenden s2 door s1 heen. Ik zou haast gaan denken dat ze weer een stunt gaan uithalen
Bijvoorbeelde s2 epiodes die afspelen tussen de episodes van s1 waardoor er straks een 28 eps serie is waarvan het nog moeilijker wordt de volgorde te bepalen.
Oh en de titels van s2 zijn bekend en ze zitten vol spoilers denk ik
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemenquote:Dattebayo and Live-Evil proudly present Haruhi tl;dr season 2
2009/05/22
Apparently its some new version of the old Haruhi stuff.
And this is the first episode thats actually worth releasing because its not the repeat of old stuff.
And supposedly this will be released 'on schedule' whatever that means. Nobody knows the actual schedule.
And apparently it airs in such horrible quality that this size/rez is the best you're going to get unless someone wants to wank with filters for weeks.
Also to all you whining faggots, lol mkv.
Your friendly Dattebayo staff
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:31 schreef wdn het volgende:
Ha, werkt het een beetje DJ_?
Damn Ik wist dat er veel speedsubbers op zullen springen maar dit kan wel eens de doodsteek zijn voor de meesten
[..]
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
en is het veilig ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:31 schreef wdn het volgende:
Ha, werkt het een beetje DJ_?
Damn Ik wist dat er veel speedsubbers op zullen springen maar dit kan wel eens de doodsteek zijn voor de meesten
[..]
edit: nog 10 minuutjes. Ik wist wel dat het een goede dag was om vrij te nemen![]()
edit2 en ik ben even weg![]()
![]()
Dattebayo in 'n *.mkv. Dit schreeuwt uit dat het een grap is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft een .mkv uitgebracht... Ik op mijn mac kan het niet fatsoenlijk afspelen.
Ook nog eens überbagger kwaliteit
Ik heb al een 5-tal avi's gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Qunix het volgende:
Dattebayo heeft een .mkv uitgebracht... Ik op mijn mac kan het niet fatsoenlijk afspelen.
Ook nog eens überbagger kwaliteit
waar speel je het spul op af? (PC? PS3? etc)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:12 schreef LadyBugLydia het volgende:
Thanks wdn! Ik ben nu s01 ep 1-14 aan het binnenhalen, is dat het gehele seizoen?
En ik heb ook s2 ep 1 al erbij. Ik heb ze trouwens ook op mkv, maar even kijken wat de kwaliteit is. Maar volgens mij heb ik wel meer van DB op mkv. Ohja en mijn Bleach is overleden! Me afleveringen speelt dat rotding niet af, dus moet de hele zooi op divx ofzo zoeken..zucht
Ik zou ghibli films(en films over het algemeen) in 1 keer doorkijken, want anders ga je dingen missen uiteindelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef LadyBugLydia het volgende:
Sorry dat ik dat niet weet, heb ze tot nu toe nog niet nodig gehad.
Maar bedankt, misschien gaat het daardoor werken.
Gisteren een stukje van Princess Mononoke gekeken, begin is gaaf iig. En Perfect Blue aan begonnen, maar dat was pas 5 mins oid.
koekje doet 't meestal wel goedquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |