Werd er ff op gewezen dat dit topic een dag eerder was aangemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
6 uur eerder? Beter kijken.Persoonlijk hou ik er niet van om topics te openen, maar de laatste opent de nieuwe schijnt hier de regel te zijn.
Daar was ik ook al achter...quote:
Bij die kon je dat... Sinds kort niet... Je zag dan slechte shop nacht tv van tbs of tokyo tvquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter...
Maar je zou verwachten dat met livejptv je continu naar een zender kon kijken.
Het als je met sommige zenders hier kan doen... Maar goed blijkbaar dus niet...
Eiji is inderdaad een figuur apart.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
TVP
Bakuman blijft me verassen. Eiji is zoo gaaf.
Lezen er hier meer mensen bakuman? Van de makers van death note, maar imo is dit veel beter dan DN.
26eps?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:13 schreef DJ_ het volgende:
shangri-la is trouwens echt goed
hoop dat die serie nog een tijdje door gaat
das mooiquote:
Eden of the East is leuk ja!quote:Op zondag 10 mei 2009 02:01 schreef Ascendancy het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, aangezien er hier veel toradora fans waren geloof ik.
Nipponsei heeft de nieuwe albums gisteren HQ gereleased
Oh, Eden of the east gaat volgens mij echt een pareltje worden als het eindplot niet teleurstelt.
Ongelofelijk hoe goed de interactie en animatie zijn.
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Eden of the East is leuk ja!
Ben benieuwd wat er nou volgende afl gaat gebeuren![]()
Zeker doenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien ook een keer met Eden beginnen, so far vind ik Phantom de beste van dit seizoen.
ben het ook maar gaan kijken hierdoor maar het is inderdaad geweldig .quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind Eden of the East op dit moment de anime van het seizoen
gg is altijd prima, kijk ik eigenlijk altijd. Alleen ze disbanden zo vaakquote:Op zondag 10 mei 2009 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben het ook maar gaan kijken hierdoor maar het is inderdaad geweldig .
welke subs kijken jullie ? , ik kijk nu Lunar maar die heeft maar 3 eps .
de andere subbers heb ik eigenlijk nooit van gehoord is dat wat of ?
GG deed altijd series samen met eclipse toch ? , aangezien ik niet genoeg kan krijgen van deze showquote:Op zondag 10 mei 2009 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
gg is altijd prima, kijk ik eigenlijk altijd. Alleen ze disbanden zo vaak
Lunar is waarschijnlijk nog net iets beter, maar idd heel langzaam.
gg is nooit in hoofdletters :pquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
GG deed altijd series samen met eclipse toch ? , aangezien ik niet genoeg kan krijgen van deze show
download ik de andere 2 maar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |