Ik vond ze behoorlijk gaar op Hardbass..quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef kollie het volgende:
Line-up niet superverrassend ofzo. Wel super dat DR op de main staan, dat belooft wat. Die mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. NC op de main ook leuk. Eerst kaarten krijgen
dat kan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk gaar op Hardbass..
2 uur dacht ik ongeveer, dus hij zal toch ergens in het midden gehakt moeten worden. Of je radio moet al mp3 aankunnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:23 schreef CrustyClown het volgende:
@Leon. Hoe lang is de set trouwes geworden? Is het auto-cd matriaal?
at natuurlijk, maar qua lengte (A)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef CrustyClown het volgende:
Aftellen geblazen voor LeonH zijn mix
Yep, ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik hoor al berichten dat mensen de 3-Qdance-feesten-bezocht code al hebben ontvangen![]()
![]()
![]()
Morgen om 10:00 kun je die code invoeren ...
mja nu weet ik dus niet of ik, als ik die code gebruik, nog steeds op 25 april opnieuw kaartjes kan proberen te bestellenquote:Beste Q-dancer,
Zoals je waarschijnlijk al weet vindt Defqon.1 dit jaar plaats op zaterdag 13 juni. De reguliere voorverkoop start op 25 april.
Q-dance vindt het belangrijk dat er zoveel mogelijk echte Q-fans naar Defqon.1 kunnen komen. Via Ticketonline.nl en Q-dance.nl hebben we jou daarom geselecteerd om als eerste een kaartje voor Defqon.1 te kunnen kopen.
Deze e-mail bevat een code waarmee je, een week voordat de reguliere verkoop van start gaat, je kaartje al in huis kunt halen.
Let goed op! Je code:
- is alleen te gebruiken van zaterdag 18 april 10.00 uur tot maandag 20 april 23.59 uur.
- wordt maar één keer verstrekt. Zorg dat je deze e-mail niet kwijt raakt!
- kan slechts één keer gebruikt worden. Druk niet op de 'back' toets van je browser tijdens het bestelproces.
- is strikt persoonlijk, alleen jijzelf kunt hiermee kaarten kopen voor Defqon.1.
quote:
En dit keer met alleen maar voice over in het begin en eindquote:1. Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone Mashup)
2. Southstylers - Wicked Generation (Zany's overdrive mix)
3. Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox mix)
4. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
5. Project 1 - Art Of Creation
6. Scope DJ - Lockdown
7. Black & White - Dirty Games (Tatanka remix)
8. Zany ft. The Pitcher - Guardian Angel
9. Hardstyle Masterz - B Cool (TBY's Atomic mix)
10. Ran-D vs. Adaro - My Name Is Hardstyle
11. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
12. Luna mts. Trilok & Chiren - Street Knowledge (Beat Providers remix)
13. Donkey Rollers - Followers
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Donkey Rollers - Immeasurably
http://www.freaky.nl/cms/(...)tween%2520Worlds.htmquote:Project One - Rmxz 001
art. nr. : SCREL 018
A1. Rate Reducer (Headhunterz Remix)
B1. Numbers (Wildstylez Remix)
Release datum : maandag 27 april 2009
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Reloaded
quote:A-lusion meets Scope DJ - Between Worlds
art. nr. : SCANSL 004
A1. Between Worlds
B1. Reaching Out
Release datum : maandag 20 april 2009
Medium : 12-inch
Label : Scantraxx Silver
ik verwacht ze ongeveer vlak voor Defqonquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:26 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)252dRmxz%2520001.htm
[..]
http://www.freaky.nl/cms/(...)tween%2520Worlds.htm
[..]
idd... in plaat van de jump tent...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef de_huig het volgende:
die saxofoonman is echt een baas![]()
vooral die vocalen![]()
QLI-MAX
eksploooooor die mirrekel of ouwer ekzistenz..blabla
deze man moet een eigen tent op defqon krijgen
Whahaha hijs weer geniaalquote:
quote:
nou vooruit..maar even een bijdrage van mijn kant danquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:14 schreef Silaz het volgende:
Boh, jullie mogen wel opschieten met postenik wil vandaag nog de honderd halen, aangezien ik morgen een weekje naar Barcelona ga
Heb ik wat te luisteren in het vliegtuig
dan zal ik ook maar wat postenquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:14 schreef Silaz het volgende:
Boh, jullie mogen wel opschieten met postenik wil vandaag nog de honderd halen, aangezien ik morgen een weekje naar Barcelona ga
Heb ik wat te luisteren in het vliegtuig
Megaupload tot 500 MBquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:47 schreef LeonH het volgende:
Wat is een goede site om grote bestanden te uploaden? Zal een 120 mb ofzo denkelijk worden
als je hem hebt upgeload, zou je het dan naar mij kunnen pm'enquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:47 schreef LeonH het volgende:
Wat is een goede site om grote bestanden te uploaden? Zal een 120 mb ofzo denkelijk worden
128quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:29 schreef Sc0tTy het volgende:
zippyshare oid ? dies nml een stuk snellerbtw wat is de bitrate ?
wat houdt vip op defqon in? alleen een extra podium op de main toch..of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
128
Had eigenlijk een VIP ticket voor mij willen bestellen maar je kon geen 2 categorieën bestellen, en aangezien ik nu al weet dat de rest dat er niet voor gaat neerleggen heb ik me maar regular gekocht...
128 maar ? vind je dat niet een beetje weinig ? had toch wel minimaal 192 verwachtquote:
Op defqon weet ik niet, maar het zal vast zoiets zijn, met gratis fruitbar enzo allemaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat houdt vip op defqon in? alleen een extra podium op de main toch..of heb ik het mis?
Dan zal ik m nog eens naar 192 opslaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
128 maar ? vind je dat niet een beetje weinig ? had toch wel minimaal 192 verwacht
Dank uquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan zal ik m nog eens naar 192 opslaan
Inderdaad, heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en het weer van vandaag nodigt gewoon uit tot DefQon.1
variabele bitrate, bij stukjes waar minder geluiden/instrumenten aan te pas komen wordt de kwaliteit dacht ik tijdelijk omlaag gezet ofzoiets, en bij stukken waarbij kicks, melodieen en de hele kermis erbij komt gaat de bitrate weer omhoog. Wat dus automatisch door die rustige stukken minder ruimte in neemt.quote:
Variable bitrate (VBR) is a term used in telecommunications and computing that relates to the bitrate used in sound or video encoding. As opposed to constant bitrate (CBR), VBR files vary the amount of output data per time segment. VBR allows a higher bitrate (and therefore more storage space) to be allocated to the more complex segments of media files while less space is allocated to less complex segments.quote:
Dat ligt aan de instellingen. Bij VBR 192-320 (variabel tussen de 192 en 320kbit) is het natuurlijk groter omdat de minimale bitrate 192 is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw mss is vbr beter, dat is kleiner als voledig 192 en dan kan bitrate nog hoger
Toerismequote:
Hulde aan Ticketonline voor dit knappe staaltje programmeerwerk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:43 schreef T_Killer het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik had mijn foute wachtwoord ingetypt bij ticketonline, en toen is t mislukt, als ik nu weer die code invoer geeftie aan dat die code al gebruikt is.....
ER BESTAAT GEEN GOD!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad had met code maar 1 kaartje besteld, voor zichzelf![]()
Als de rest er geen moeite mee heeft en hun plasje dan nog op kunnen houden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
ToerismeJij toevallig ook of..?
zeg LeonH, kan jij mij die set niet stiekem vast sturenmet dit tempo...
Omdat dat de bedoeling is. Staat duidelijk in die mail.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Hulde aan Ticketonline voor dit knappe staaltje programmeerwerk.
[..]
Waarom zou je dat doen?
![]()
Heel toevallig ga ik morgen ook na Barcelona op vakantie voor een week met schoolquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
ToerismeJij toevallig ook of..?
zeg LeonH, kan jij mij die set niet stiekem vast sturenmet dit tempo...
wat gezellie, kunnen jullie samen hardstylen in barcaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heel toevallig ga ik morgen ook na Barcelona op vakantie voor een week met school
Dat is makkelijk in dat systeem van hun aan te geven door in de dropdown box alleen maar een 1 te zetten ipv 4 dus dat lijkt me onzin... Verder denk ik dat die link zo vaak is doorgestuurd dat het voor hun alleen maar meer tijd en geld dus kost om al die codes te blokkeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Omdat dat de bedoeling is. Staat duidelijk in die mail.
Als je er 4 hebt besteld en je hebt NIET 3 keer via Ticketonline kaartjes besteld voor een Q-Dance feest (dus je hebt die code gekregen door op dat defqon 1 logo te klikken op die Q site en je gegevens in te vullen) dan word je bestelling geannuleerd heb ik vernomen.
de bestelling wordt dus alsnog geannuleerd en de e-tickets worden geblokkeerd...quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Onzin, vriend van mij heeft er 4 bestelt, en kreeg ook gewoon 4 etickets gestuurd!
Hierin staat niks (!!!) dat dit alleen geldig is wanneer je 3 events van Q hebt bezocht via TO... Met andere woorden, ze kunnen je niks maken als je wat hebt besteld, aangezien hier de link en de code in staat...quote:Beste Q-dancer,
Zoals je waarschijnlijk al weet vindt Defqon.1 dit jaar plaats op zaterdag 13 juni. De reguliere voorverkoop start op 25 april.
Q-dance vindt het belangrijk dat er zoveel mogelijk echte Q-fans naar Defqon.1 kunnen komen. Via Ticketonline.nl en Q-dance.nl hebben we jou daarom geselecteerd om als eerste een kaartje voor Defqon.1 te kunnen kopen.
Deze e-mail bevat een code waarmee je, een week voordat de reguliere verkoop van start gaat, je kaartje al in huis kunt halen.
Let goed op! Je code:
- is alleen te gebruiken van zaterdag 18 april 10.00 uur tot maandag 20 april 23.59 uur.
- wordt maar één keer verstrekt. Zorg dat je deze e-mail niet kwijt raakt!
- kan slechts één keer gebruikt worden. Druk niet op de 'back' toets van je browser tijdens het bestelproces.
- is strikt persoonlijk, alleen jijzelf kunt hiermee kaarten kopen voor Defqon.1.
Bij vragen of problemen kun je contact opnemen met Ticketonline via defqon@ticketonline.nl.
Dit is jouw code:
Vul de code in op:
http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=defq&referrer=voorinschrijving
De line-up van Defqon.1 en alle overige informatie bekijk je hier op de website
Heel veel succes en we hopen je te zien op 13 juni!
Q-dance
idd, wrschnlijk zitten ze nog bij [Hardstyle #98] I Gotta Maintain The Stress On The Brain...quote:
Dan ga je in het vliegtuig toch gewoon verderquote:Op zondag 19 april 2009 11:45 schreef poiuytr het volgende:
Bah aardig naar de tering van gisteren, over paar uurtjes al vliegen..
Gisteren Noisecontrollers weer een keer gezien maar wat ik ging dat weer los zeg en dat als een tent als dieka.
Jammer dat ik topic deel 100 niet meer mee krijg of moeten deze even snel vol spamen in een halfuurtje
Ja ik. Wat een kutfeest. Rond 3:30 was het al ongeveer leeg dus toen zijn wij ook maar gegaan.quote:
Denk dat ik zo ook wel even ergens biertje drink knap je altijd van opquote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan ga je in het vliegtuig toch gewoon verder
is wel chille pokoe jahquote:Op zondag 19 april 2009 14:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
100?
Heatzone is tof, moete meer sets knalle
dat Hands-Up genre is het downloaden echt niet waard mijn god wat een drama is dat zegquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef RiKe het volgende:
http://partyflock.nl/party/151915:Hardstyle_Unlimited.html
Daar gaan we weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
de kwaliteit is ver te zoeken ja...quote:Op zondag 19 april 2009 18:14 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Net als de rest van de releases van de afgelopen 2 weken van Frontliner/Noisecontrollers/Gentalica/Technoboy/Dozer/Isaac
en dan de volgende ochtend met showtek op je wekkerradio wakker worden...nee bedanktquote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef RiKe het volgende:
Er is gewoon een deal gesloten met alle grote bier fabrikanten, de kwaliteit van de muziek gaat achteruit, dus moet je meer drinken om op peil te blijven!
Muziek is net zo gevoelig voor verandering (CHANGE!!!...flauw..ik weet het) als het kijken naar vrouwen, hoe meer je op hebt, hoe mooier het wordt
Terwijl je een kater hebt van de drank....nee niet zo'n goed planquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef de_huig het volgende:
[..]
en dan de volgende ochtend met showtek op je wekkerradio wakker worden...nee bedankt
Echt niet man, die gaat hard losquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef 16meter het volgende:
kutplaat die DJs life
quote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend wel hardstyle, maar zaterdag niet weer
jammer dat je er niet bent Bert, had je je mening over AVIO aan kunnen passenquote:
Ik baal er nog steeds van die gemist te hebben..quote:Op maandag 20 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
Wildstylez @ InQontrol 2008Geen moment stilgestaan tijdens die set
quote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend geen hardstyle, maar zaterdag wel weer
idd =] Wildstylezzquote:Op maandag 20 april 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend geen hardstyle, maar zaterdag wel weer
quote:Net zoals Activator komen ook D-Block & S-te-Fan met een album. De heren zijn al dagelijks bezig in de studio en het album ligt naar verwachting na de zomer in de winkels. Op In Qontrol 2009 kan je een voorproefje van het nieuwe album verwachten.
D-Block & S-te-Fan:
“Al meer dan 4 jaar, werken wij samen als D-Block & S-te-Fan. In onze vijfde jaar willen we iets terug doen aan alle mensen die ons gesteund hebben.
Daarom hebben wij besloten om te beginnen met de productie van een artiesten album. Wij vinden dit een leuke manier om ons publiek te bereiken en iets speciaals te doen voor hen. Wij voelen ons gewijd aan hardstyle en willen ons perspectief tonen van wat hardstyle is voor ons.
Wij hebben het doel om het album af te krijgen na de zomer, maar omdat wij al dagelijks bezig zijn, hebben wij besloten dat onze live act op In Qontrol deze zaterdag de kick off is. Wij zullen alleen met deze live act enkele nieuwe tracks draaien! Deze zaterdag wordt oud versus nieuw, dus je kunt ook oudere releases verwachten in deze live act.”
Nieuwe website
D-Block & S-te-Fan:
“Zoals je kunt zien op onze site, zullen wij onze nieuwe website in een zeer korte termijn lanceren. De nieuwe en verbeterde website bevat een aantal extra functies waardoor het veel leuker is om te bezoeken (en we je eenvoudiger up-to-date kunnen houden). De nieuwe website komt in mei online!”
Ook al een album. Pff, begint idd een trend te worden zeg! Ach, zolang ze maar een hoog niveau kunnen handhaven met het produceren van de tracks is het niet zo een probleem. Niet dat dadelijk alleen maar albums verschijnen met; simpele in elkaar gedraaide tracks om een cd te vullen om de massa te bereikenquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef ElDani het volgende:
Ik krijg steeds vaker het vermoeden dat Dov hier achter zit..
Na Headhunterz en Wildstylez kwam nu ook Brennan Heart op de proppen met een nieuw album. Nu, een halve week later is ook DBSTF met een bericht over een album gekomen.. A-Lusion word al een tijd over gesuggereerd dat hij bezig zou zijn aan een nieuw album. En ook bij Scope Dj heb ik mijn vermoedens, want er stond laatst in een PF bericht dat hij full-time ging produceren ipv part-time, maar aan de hoeveelheid releases merk je het niet, want het is angstvallig stil..
Nou Frontliner en Davide Sonar nog.. Frontliner zie ik, met de snelheid waarmee hij nu tracks produceert, ook vroeg of laat nog wel een album maken.. Davide alleen niet denk ik.
In ieder geval hoop ik dat het DBSTF redelijk divers is, en dus niet de hele tijd dezelfde samples bevat. Ik ga, na dit bericht, zeker wel bij de act zijn. Dus ik ga het allemaal zien.
je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef ElDani het volgende:
Ik krijg steeds vaker het vermoeden dat Dov hier achter zit..
Na Headhunterz en Wildstylez kwam nu ook Brennan Heart op de proppen met een nieuw album. Nu, een halve week later is ook DBSTF met een bericht over een album gekomen.. A-Lusion word al een tijd over gesuggereerd dat hij bezig zou zijn aan een nieuw album. En ook bij Scope Dj heb ik mijn vermoedens, want er stond laatst in een PF bericht dat hij full-time ging produceren ipv part-time, maar aan de hoeveelheid releases merk je het niet, want het is angstvallig stil..
Nou Frontliner en Davide Sonar nog.. Frontliner zie ik, met de snelheid waarmee hij nu tracks produceert, ook vroeg of laat nog wel een album maken.. Davide alleen niet denk ik.
In ieder geval hoop ik dat het DBSTF redelijk divers is, en dus niet de hele tijd dezelfde samples bevat. Ik ga, na dit bericht, zeker wel bij de act zijn. Dus ik ga het allemaal zien.
ze volgen elkaar nu wel snel opquote:Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ook al een album. Pff, begint idd een trend te worden zeg! Ach, zolang ze maar een hoog niveau kunnen handhaven met het produceren van de tracks is het niet zo een probleem. Niet dat dadelijk alleen maar albums verschijnen met; simpele in elkaar gedraaide tracks om een cd te vullen om de massa te bereiken
Had laatst die set van NC bij Hardhouse generation opstaan tijdens het fitnessen, en dat begon ook een beetje eentonig te worden om eerlijk te zijn. Constant dezelfde kicks... Je herkent een artiest wel er aan (je hebt een Fronliner kick, Prophet kick, HHZ kick, DBSTF kick, Isaac kick etc etc) maar na 5 nummer achter elkaar heb je dat wel gehoord.quote:Op maandag 20 april 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zou zomaar gelijk kunnen hebbenals het past gaan we wel ff kijken/luisteren
en de hele tijd zelfde type melo/kicks/bass wordt je bij een heel album niet echt vrolijk van nee!!
[..]
ze volgen elkaar nu wel snel op
Bij zany heb ik ook nooit het gevoel van ... ooja alweer een zany track, ze verschillen veel met elkaar, wat je bij veel andere artiesten niet kan zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef LeonH het volgende:
Enige waarbij ik dat nog niet heb gehad is bij het Zany album.
maar je kunt toch niet ontkennen dat er redelijk wat overeenkomsten zijn tussen hun nummers... (afgezien van hun eigen stijl-elementen)quote:
wat ze uitbrengen zeker. Zou willen dat ik al zo ver was. Maar de herhaling zit er ook gewoon zo vaak in bij hun. Zelfde kick, zelfde melodiegeluid, zelfde synths over and over again.quote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef Sethje het volgende:
dbstf is altijd pure kwaliteit....
x2, heb vant weekend al naar een paar tracks kunnen luisterenquote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Album van activator kijk ik erg naar uit, maar die albums van brennan heart en dbstf hoeft van mij niet zo.
Ik vind dat sowieso over het algemeen bij de hardstyle tracks die bijv. nu allemaal in de Fear FM 40 staan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ze uitbrengen zeker. Zou willen dat ik al zo ver was. Maar de herhaling zit er ook gewoon zo vaak in bij hun. Zelfde kick, zelfde melodiegeluid, zelfde synths over and over again.
Waarom zou Acti een nieuw album beginnen. Hij is zelf al eigenaar van Activa Records?quote:Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuw label?
Tell me more.. toch niet weer een scantraxxx sublabel he?
Timetable tool:quote:You? / Harder styles:
21:30 - 22:30 Kamui
22:30 - 23:30 Scot project
23:30 - 00:30 Wildstylez
00:30 - 01:00 D-Block & S-te-fan LIVE
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Luna
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Tat & Zat (Tatanka & Zatox)
Hosted by: MC DV8
The media? / Hardstyle:
21:30 - 22:30 D’Stylerz
22:30 - 23:30 Ivan Carsten
23:30 - 00:00 AVIO LIVE
00:00 - 01:00 Digital Punk & Profyler
01:00 - 02:00 The Pitcher
02:00 - 03:00 Tuneboy
03:00 - 04:00 Ran-D
04:00 - 05:00 Frontliner
05:00 - 06:00 B-front
06:00 - 07:00 Dutch master
Hosted by: MC V
The Government? / Hardcore:
21:30 - 22:30 Kasparov
22:30 - 00:00 Evil Activities
00:00 - 01:00 Na-Goyah
01:00 - 02:15 Predator vs. Angerfist
02:15 - 02:45 Noize Suppressor LIVE
02:45 - 03:45 Endymion
03:45 - 04:45 Tommyknocker
04:45 - 05:45 Mindustries
05:45 - 07:00 The DJ Producer
Hosted by: MC Villian
Money? / Early rave
21:30 - 23:00 Yves deruyter
23:00 - 00:00 Bountyhunter
00:00 - 01:00 Flamman & Abiraxas feat. MC Remsy
01:00 - 02:00 Pavo & Gizmo
02:00 - 03:00 Bass D & King matthew
03:00 - 04:00 Buzz Fuzz
04:00 - 05:00 Isaac & The Viper
05:00 - 06:00 Shadowlands Terrosists
06:00 - 07:00 Leviathan
Hosted by: MC Da Syndrome
Ben benieuwd waar ik uiteindelijk allemaal terecht kom. Heb nog nooit een gemaakte planning daadwerkelijk gevolgd..quote:22:30 - 23:30 Ivan Carsten
23:30 - 00:00 AVIO LIVE
00:00 - 00:30 Wildstylez
00:30 - 01:00 DBSTF LIVE
01:00 - 02:00 The Pitcher / Headhunterz
02:15 - 02:45 Noize Supressor
03:00 - 04:00 Ran-D / TBY
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Tat & Zat (Tatanka & Zatox)
Flamman & Abraxas is ook nog wel een leuke om te onthouden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef Sethje het volgende:
knip
flamman & abraxas, helaas geen wildstylez dan maar hhz draait toch ong hetzelfde meestal
knip
Sta dan al met Hardtraxx te gaan! Hebben we geen ander mooi tijdstip?quote:
of we meeten tijdens AVIOquote:
checkquote:
inderdaad, maar daar komen we dan ook wel weer uit dacht ik zoquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef de_huig het volgende:
er zitten weer een paar pittige keuzes tussen
ran-d vs technoboy en
b-front vs noisecontrollers om maar eens wat te noemen
Lanfanatics toevallig? Die is ook dit weekend...quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Jammer genoeg kan ik niet naar IQde lanparty die ik organiseer in het dorp is in het zelfde weekend.
Bij hoeveel berichten is een topic vol ?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat is Too Close een gruwelijke track zeg!!
eerst lekker chilleng op Kamui natuurlijk en een rondje langs alle zalen met een pilskequote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
half 12 moet je binnen zijn, als je AVIO / Wildstylez niet wilt missen
quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef SlipSlop het volgende:
Ik zoek het nummer van de Zangeres zonder naam. Het is het nummer Mexico maar dan in een of andere hardstyle remix
Hij stond vroeger op youtube maar kan hem nu nergens meer vinden.
wie o wie red mijn leven
Had net Choirs/Pumping Blood en Master & Slave @ Beatport gekocht.. Werken de MP3s niet.. Zonde van mijn geld.. Meteen ff klantenservice gedaan haha.quote:01. Abyss & Judge - Rapture
02. The Hose - The Pressure
03. Headhunterz - Forever Az One
04. The KGB's - Farenheit (Technoboy Remix)
05. Gentalica - Ready..?
06. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
07. Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)
08. Soutstylers - Crystal
09. The Pitcher - New World
10. Zany & DV8 - Fever
11. Bruno Power - Mandala
12. Williams Syndrome - Redemption
Zekers zekers, verder trouwens niemand kijken bij Scot Project?quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef ElDani het volgende:
Yves De Ruyter is ook wel heel erg vet trouwens!!
Vroeger wel ja.. zijn remix van Arome's hands up is echt goudquote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zekers zekers, verder trouwens niemand kijken bij Scot Project?
Echt een held die vent, geniale producties
Een van mijn favoriete plaatjes, maar arome is hij zelf ook tochquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Vroeger wel ja.. zijn remix van Arome's hands up is echt goudMaar het schijnt dat ie tegenwoordig vooral vage shit draait..
Bij Kamui krijg ik al m'n portie hardtrance, Ivan Carsten wil ik niet missen. Die is goed bezig de laatste tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zou bij Scot Project gaan kijken..quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft beatport Hardstyle?quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef ElDani het volgende:
Yves De Ruyter is ook wel heel erg vet trouwens!!
Net nieuw mixje af overigens
[..]
Had net Choirs/Pumping Blood en Master & Slave @ Beatport gekocht.. Werken de MP3s niet.. Zonde van mijn geld.. Meteen ff klantenservice gedaan haha.
Doen ze al een tijdje, alleen nogal on opgemerkt. Het heet daar ook Hard Dance ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft beatport Hardstyle?
Koop daar normaal mijn techno en electro shizzle
Nog 114 postsquote:
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef CrustyClown het volgende:
Heeft er ook iemand champagne voor de opening van #100 ?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ik
* ReMcOrE stemt voor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:59 schreef ElDani het volgende:
[..]
Op In Qontrol tijdens AVIO-meeting (of word dat hem niet?) een 100 biertje doen kan ook denk ik
ik moet nog een keuze maken, moeilijk moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom geen meet tussen 4.00 en 5.00 tijdens zany of frontliner.. zijn toch 2 artiesten die niet iedereen per se hoeft te zien
super leuk ideequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
en het is lekker laat dus mensen die erg van de kaart zijn kunnen we dan gezamelijk uitlachen![]()
lulz als ik daar zou zijn zou ik zany echt niet willen missen voor een meetquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom geen meet tussen 4.00 en 5.00 tijdens zany of frontliner.. zijn toch 2 artiesten die niet iedereen per se hoeft te zienen het is lekker laat dus mensen die erg van de kaart zijn kunnen we dan gezamelijk uitlachen
![]()
Van Zany mag ik hopen dat er een nieuwe productie komt op IQ, want de CD heeft hij ondertussen wel genoeg gepromoot.. Tuurlijk gaat hij een aantal van zijn album gebruiken, maar hopelijk een wat diversere set.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
lulz als ik daar zou zijn zou ik zany echt niet willen missen voor een meetZany ftw
Je kent me toch ik zit vol goede ideeenquote:
en meteen daad bij woordquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen
quote:
quote:
hoe sneller we dit topic volspammen, des te sneller komen we dat te wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef CrustyClown het volgende:
Moet Leon er dan niet zijn om de mix in het topic te knallen, of heeft Rip stiekem al het linkje
Ik heb alleen Remcore ooit eens gezien.... Ik heb jouw nummer rip, wat mij betreft drinken we gewoon ergens tijdens de set van Ivan C of AVIO een pintjequote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Die meet komt vast wel goed. Men heeft al een idee hoe het hoofd er van een aantal fok!kers uitziet (hoewel kweet niet of je die ook herkent om 4 / 5 uur). Klep gaat wel weer mee, maar zal hem niet altijd op hebben .. anders pm je mij je 06![]()
Sta je daar met je boner op de loopbandquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Was toch ff bang dat wanneer ik terug zou komen dat 't topic al vol was![]()
heb wel graag de mix want zo'n Beyonce DVD is nu ook niet echt bevorderlijk tijdens het sporten :S
goed plan kollie[ afbeelding ]
quote:
Zonder code?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Dat zit er goed in, anders morge iedereen niet posten ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:47 schreef CrustyClown het volgende:
Zat net trouwens te denken. Dadelijk openen we op 'showtek-bashdag' onze 100ste topic, dan zit hij ons prachtige topic binnen paar minuten vol
quote:Do you like Fishdiks, put them in your mouth ? Yes ? What are you .. A Gay Fish ?
leuk ideequote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Koepert het volgende:
Als we nou gewoon t 100ste topic volstoppen met de mooiste quotes/memories/pictures van feesten/topics etc..
Mooie opmerkingen, gekke situaties, leuke/toffe/ontroerende ( ;') ) foto's dat werk..
2 vrienden van mij waren 2 weken geleden bij die Q-Dance tour in Schotland..... die schotten schreeuwden op élke melodie die ze hoorden "Here we go, here we go, here we fucking go!!!!".quote:Op woensdag 22 april 2009 07:09 schreef 16meter het volgende:
subklacht: Here we fucking go wordt elke keer dat je hem er een stukje van hoort nóg triester![]()
![]()
Fishdicksquote:Op woensdag 22 april 2009 00:34 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD die D-Mind Pres. Meteorica - Fishdickz is echt vet![]()
![]()
die ep is ook echt geniaal btw
[..]
quote:
quote:
Dat zou betekenen dat het domein iig al in handen is van de prophet. Mag hij die afschuwelijk lelijke pagina wel eens verwijderen. BAH BAH BAHquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef ElDani het volgende:
Hardstyle.com schijnt vanmiddag online geweest te zijn (zonder www. ervoor)
Nu weer forbidden helaas.
Dus liefhebbers van legaal (ik geloof dat ik de enige ben): Breek die spaarrekening maar aan!
OMG, heb je die ook weerquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even in het waterdierenthema te blijven :
Narwhals![]()
ik hoorde laatst dat showtek weg is bij Q-dance. Vandaar dat ze ook niet op Defqon en IQ staan. Weet iemand daar meer van?quote:
Ik zie het ja. De Southstylers staan er trouwens nog wel tussen. Dacht ook dat B-Front zich inmiddels daarbij had aangesloten maar zie hem niet op de site staan. Ran-D, Profyler & Digital punk al wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:53 schreef Sethje het volgende:
vergelijk de lineup van defqon met het artiesten aanbod van platinum ( lees: Q-dance ) en je hebt je antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
yes, heb ik eindelijk 2 slaafjes voor in huisquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
eenmaal? andermaal?
Showtek verkocht aan die meneer in het twente shirt voor 45, veel plezier ermee
Goed planquote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Koepert het volgende:
Als we nou gewoon t 100ste topic volstoppen met de mooiste quotes/memories/pictures van feesten/topics etc..
Mooie opmerkingen, gekke situaties, leuke/toffe/ontroerende ( ;') ) foto's dat werk..
Ik heb gewoon Luna als vaste schoonmakerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yes, heb ik eindelijk 2 slaafjes voor in huis![]()
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een dikke kale als bijzettafeltje/voetenbankje en een joker ter entertainment
Activator album -> zeer binnenkort
Brennan Heart -> Defqon
D&S -> Geen idee
Saaitek 2 -> als ze klaar zijn bij remcore met poetsen
Die hoeven bij mij geen plaatjes te draaien hoor. Gewoon gezellig biertjes doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..
en in de categorie kippenvelmomentjes:
"dat andere eindhovense talent" (ik dus) is in ieder geval wel bereid om gezellig biertjes te komen doenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die hoeven bij mij geen plaatjes te draaien hoor. Gewoon gezellig biertjes doen.
*Hoewel, miss wil het Eindhovens talent wel even een setje in elkaar draaien voor een bepaalde party op 14 Mei
jeweetz!!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een dikke kale als bijzettafeltje/voetenbankje en een joker ter entertainment
Saaitek 2 -> als ze klaar zijn bij remcore met poetsen
als ze het mij dan ook even goed lerenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..
geen reet aan..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:
Iemand ervaringen met defQon.1 ?![]()
Mn huisgenoot en ik gaan er waarschijnlijk naartoe met wat studiegenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
geen reet aan..
kutmuziek..van die teringherrie de hele dag..altijd kutweer..veel te duur
om over t volk wat er op afkomt nog maar niet te spreken...Meen ik heb er echt zin in met dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoop alleen dat mn huisgenoot wel kaartjes kan bemachtigen![]()
![]()
de personificatie van de teloorgang van defqonquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:
Iemand ervaringen met defQon.1 ?![]()
Mn huisgenoot en ik gaan er waarschijnlijk naartoe met wat studiegenoten
wat is jullie hardstyle ervaring tot nu toe?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Meen ik heb er echt zin in met dit weer![]()
![]()
Hoop alleen dat mn huisgenoot wel kaartjes kan bemachtigen![]()
hahahaha, toen ik die post las zag ik ook al "De Lullo's" (Jiskefet) voor me op Defqonquote:Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
de personificatie van de teloorgang van defqon
* Sc0tTy vind dat wel een goede naam van topic #100 als die vandaag valtquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:47 schreef NLS04 het volgende:
ik hoorde laatst dat showtek weg is bij Q-dance. Vandaar dat ze ook niet op Defqon en IQ staan. Weet iemand daar meer van?
of zorg dat je ons niet tegen komtquote:Op woensdag 22 april 2009 14:11 schreef de_huig het volgende:
als je zou gaan om te kunnen zeggen dat je een keer op defqon bent geweest zou ik willen adviseren: ga niet
och..links vooraan is toch een beetje een no-go area voor mooiboyz heb ik de indrukquote:
want dan ziet niemand ze staanquote:Op woensdag 22 april 2009 14:34 schreef de_huig het volgende:
[..]
och..links vooraan is toch een beetje een no-go area voor mooiboyz heb ik de indruk
De reden dat Acti niet bij Q feesten is, is vanwege het feit dat hij denkt dat ze niet gewenst zijn in NL? Dat is wat je nu zegt iig..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:11 schreef ElDani het volgende:
IK heb er zin in!!
Maar volgens mij heeft Showtek echt wel door dat ze niet meer heel erg gewenst zijn in NL.. Vandaar ook dat ze misschien uit Platinum Agency gestapt zijn.
En dat zal ook de rede zijn dat Acti niet bij Q-Dance feesten is..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:45 schreef 16meter het volgende:
SHOWTEK MASTERS ARE BACK AGAIN
ROCKING THIS PARTY FOR YOU OUR FRIENDS
WE TURN THE BASS UP SO DAMN HIGH
THESE WICKED TUNES MAKE YOU FEEL LIKE U CAN FLYYYYY
tututuUTUTUTUTUTUTUT
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
"shout out"
Wij zijn showtek
en maken harde troep
nee geen tracks
maar harde poep.
We we geld zien
en wel nu
we maken albums
we draaien als individu
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:51 schreef 16meter het volgende:
GOOI DIE HANDJES NU MAAR IN DE LUCHT
NON-STOP GAAN WE DOOR, GEEN GEZUCHT
SHOWTEK BEHIND DA DECKS
THAT SOUND IS SO FLEX
WE GAAN NU LEKKER LOS
GEEF DE BOYZ RESPEEEECT!!!!
KOMT BINNENKORT UIT MAAR IK MOCHT DE TEKST AL VRIJGEVEN VAN DV8
AAN HET EINDE KOMT NOG 2 MINUTEN LANG
HOLLAND KLAP KLAP KLAP
HOLLAND KLAP KLAP KLAP
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is geen dikke stijl
ik ben duro en ik kwijl
ik heb een dikke kale kop
showtek is de top!!
Er is geen dikke stijl
ik ben walt en ik ben geil
vrouwen zie ik overal
toch jammer dat ik op mannen val
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
showtek.. jullie zijn wack
wij klappen jullie op je bek
stallen onze fiets in eht fietsenrek
we droppen jullie in de drek
ja dat lijtk me te gek
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
I earned some cash but it didn't last
so I now fuck little boys in the ass
I don't know where I stand what I'm to do
I am so gay and my brother is too
I go down on my knees and move my head fast
Cum over me as long as it lasts
Slip it into my arsehole
give me some head
I now for the record
fuck my brother instead
zo daar heb ik alng over gedaan op de melodie van Wonderful days
quote:Er waren eens 2 broeders genaamd Janseeeeeeen
die maar baggertracks in elkaar bleven flanzen
maar zij hadden schijt
en namen profijt
want al hun fans zijn toch maar lapschwanzen
laaa-la-la la-laaaaaa-la
laaa-la-la la-laaaaaa-la
en we gaan doooooooorrrrrrr:
De 2 dj's genaamd showteeeeekkkk
hadden aan skillz & smaak 'n groot gebrek
maar het was al bekend
en zo evident
hullie producties zijn gewoon wack
laaa-la-la la-laaaaaa-la
laaa-la-la la-laaaaaa-la
Dit topic bestaat om the bashen
wij slijpen al onze messen
en gaan dan volluit
halen showtek onderuit
met brute kracht en met finesse
laaa-la-la la-laaaaaa-la
laaa-la-la la-laaaaaa-la
als ik me niet errug vergihis..
heeft showtek een heel groot gemihis..
want over hun centen
wilden zij graag veel rente
maar ze hadden een rekening bij fortis..
laaa-la-la la-laaaaaa-la
laaa-la-la la-laaaaaa-la
post 300 is eindlijk in ziiiiiiiicht
we hebben voldaan aan onze spam-pliiiiiicht
het was heel gezellig
misschien wat eentoning
eens kijken wat we op google hebben aangericht
laaa-la-la la-laaaaaa-la
laaa-la-la la-laaaaaa-la
en we gaan dooooooooorrrrrr:
onze eigenste mister Dice..
die vond dit topic niet nice
en ook hardstyle_babbels
vond het wat hels
maar we stellen ieder zijn mening op prijs!
jaaaaaaaaaa!
x2.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef CrustyClown het volgende:
De reden dat Acti niet bij Q feesten is, is vanwege het feit dat hij denkt dat ze niet gewenst zijn in NL? Dat is wat je nu zegt iig..
En acti heeft overigens laatst nog gewoon opgetreden via een Platinum Agency feestje, namelijk 10 Years TBY in Utrecht..
Kortom wat bedoel je met acti is niet op Q feestjes
de tweede pavo en zany sowieso ook al..toen we aan kwamen rijden met dollie op de hoedenplank van de tent en ripper ons zag vanuit zijn eigen waggie (en dat ook liet merkenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat was eigenlijk het eerste feest waar ik je tegenkwam Rip? Loudness? waar ik de hele avond achter JortK heb gestaan zonder het door te hebben
Hm dan heb ik het waarschijnlijk wat ongelukkig opgechreven.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2.
Acti's sound is wat minder toegankelijk voor de meeste mensen (zelfde als met de producties van Alpha2 en A-lusion btw) maar om nou te zeggen dattie niet gewenst is in Nederland
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog maar 4 !!! spannend!!!!
En nu zijn rip en Leon H er niet om eht te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |