SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
yes, heb ik eindelijk 2 slaafjes voor in huisquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
eenmaal? andermaal?
Showtek verkocht aan die meneer in het twente shirt voor 45, veel plezier ermee
Goed planquote:Op woensdag 22 april 2009 01:07 schreef Koepert het volgende:
Als we nou gewoon t 100ste topic volstoppen met de mooiste quotes/memories/pictures van feesten/topics etc..
Mooie opmerkingen, gekke situaties, leuke/toffe/ontroerende ( ;') ) foto's dat werk..
Ik heb gewoon Luna als vaste schoonmakerquote:Op woensdag 22 april 2009 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yes, heb ik eindelijk 2 slaafjes voor in huis![]()
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een dikke kale als bijzettafeltje/voetenbankje en een joker ter entertainment
Activator album -> zeer binnenkort
Brennan Heart -> Defqon
D&S -> Geen idee
Saaitek 2 -> als ze klaar zijn bij remcore met poetsen
Die hoeven bij mij geen plaatjes te draaien hoor. Gewoon gezellig biertjes doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..
en in de categorie kippenvelmomentjes:
"dat andere eindhovense talent" (ik dus) is in ieder geval wel bereid om gezellig biertjes te komen doenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Die hoeven bij mij geen plaatjes te draaien hoor. Gewoon gezellig biertjes doen.
*Hoewel, miss wil het Eindhovens talent wel even een setje in elkaar draaien voor een bepaalde party op 14 Mei
jeweetz!!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
een dikke kale als bijzettafeltje/voetenbankje en een joker ter entertainment
Saaitek 2 -> als ze klaar zijn bij remcore met poetsen
als ze het mij dan ook even goed lerenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
wel fijn als een van de vriendjes van die joker (ik doel op iemand met een zuidelijke stijl) op visite komt..dan mogen ze wel een plaatje opzetten bij de meneer in het twente shirt schat ik zo in..of niet..
geen reet aan..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:
Iemand ervaringen met defQon.1 ?![]()
Mn huisgenoot en ik gaan er waarschijnlijk naartoe met wat studiegenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
geen reet aan..
kutmuziek..van die teringherrie de hele dag..altijd kutweer..veel te duur
om over t volk wat er op afkomt nog maar niet te spreken...Meen ik heb er echt zin in met dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoop alleen dat mn huisgenoot wel kaartjes kan bemachtigen![]()
![]()
de personificatie van de teloorgang van defqonquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef eQuaL het volgende:
Iemand ervaringen met defQon.1 ?![]()
Mn huisgenoot en ik gaan er waarschijnlijk naartoe met wat studiegenoten
wat is jullie hardstyle ervaring tot nu toe?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Meen ik heb er echt zin in met dit weer![]()
![]()
Hoop alleen dat mn huisgenoot wel kaartjes kan bemachtigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |