quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:43 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik heb ze weer terug in m'n eigen size...
Toevallig had ik ze vandaag ook aan E_Wquote:
quote:
Oeh, zeer nice feelsgoodman!quote:
seto heeft geen veterdiplomaquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:14 schreef seto het volgende:
zijn jullie clowns ofzo met die gekleurde schoenen hahah
ik houd het gewoon lekker simpel
[ afbeelding ]
weetje
Seto = Vinylla... Vinylla = Seto ?!?!?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
seto heeft geen veterdiploma![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Seto = Vinylla... Vinylla = Seto ?!?!?!
seto = niet Vinyllaquote:
* DubzOne kan het ook allemaal niet meer volgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
seto = niet Vinylla
Vinylla = niet seto.
Die J-rod's zijn van SHOOTOOOOOOOOO genomen door Vinylla.
Ik vind ze wel tof, mits hakkuhbar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Waarom heeft iedereen kritiek op mijn AM90's? Ronduit associaal dit.
zijn dat je maroc-schoenen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:07 schreef sjimz het volgende:
LAPO's
[..]
[..]
Toevallig had ik ze vandaag ook aan E_W
[ afbeelding ]
* SHOOOTO heeft zijn bericht aangepast, speciaal voor DubzOne.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
* DubzOne kan het ook allemaal niet meer volgen![]()
rustig, jongenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
rustig, jongen![]()
lijkt me bij nader inzien trouwens een mix tussen maroc en turkije.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef SHOOOTO het volgende:
* SHOOOTO heeft zijn bericht aangepast, speciaal voor DubzOne.
ach kwestie van smaak, je vindt ze niet mooi of je vindt ze lelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Waarom heeft iedereen kritiek op mijn AM90's? Ronduit associaal dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
* DubzOne kan het ook allemaal niet meer volgen![]()
slechte tvp.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef SunBoom het volgende:
En alweer een pagina vol met BS.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef suikerbiet het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar de nike air max light 114 of de air max light neon premium van jd sport(ik weet niet hoe ik foto's moet posten). Weten jullie een winkel? Het liefst in nijmegen en niet op internet.
b.v.d.
google eens op de california bear flag, snuggere henkie.quote:
Hou je de witte laces erin TB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
google eens op de california bear flag, snuggere henkie.
@ Shooto, ik wil je J-rods.
en woord @ TT, moet eigelijk weer name-change hebben @ LB nu ik m'n Cali's weer terugheb
Ja ik heb ook een laceflip naar wit gedaan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja man... vind ze toch wel een stuk frisser zo moet ik zeggen.
Die J5 is niks meer geworden. Moet zeggen dat ik daar ook niet echt een goed bod op gedaan heb. Ik heb volgens mij momenteel nog het hoogste bod op die Cinco de Mayo's, dus ben benieuwd. Weet alleen niet of ik uiteindelijk heel veel hoger wil gaan met bieden. Is een toffe (zomer)schoen, maar niet een echte musthave voor mij. Plus zit nog steeds low on cash...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
En terecht! Binnenkort een Nike SB Cali-meet houden sjimz![]()
Had jij nog aankopen Dubzone? Zag dat je aan het bieden was op J5 stealth & Cinco SB?
Klote dat het zo lang kan duren.. Ik heb vandaag gebelt en de medewerker gaf aan dat het uiterlijk volgende week bij mij thuis wordt afgeleverd. Ze liggen daar sinds 30 maart. Ik hoop op het beste...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:07 schreef Qlubtempo het volgende:
En ik wacht nog steeds op mijn NAM1 die nog bij de douane staan..... morgen weer bellen....
Die van mij vanaf 25 maart......quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Klote dat het zo lang kan duren.. Ik heb vandaag gebelt en de medewerker gaf aan dat het uiterlijk volgende week bij mij thuis wordt afgeleverd. Ze liggen daar sinds 30 maart. Ik hoop op het beste...
Purchaze is te vertrouwen, staat voor niets in de OP. Je werd al eerder verwezen om langs Strak te gaan, misschien is dat een idee? (ze zitten gewoon hetzelfde als AM1/90s).quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:43 schreef suikerbiet het volgende:
de pegasus 89' is verkrijgbaar op purchaze maar is dit een vertrouwde site en kloppen de maten van de pegasus een beetje met air max 90 maten, zoniet weten jullie een winkel regio nijmegen waar ze deze verkopen, vind ze namelijk erg vet
ligt eraan of de douane ze vasthoudtquote:Op woensdag 8 april 2009 13:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer totdat mijn schoenen binnen zijn? Ze komen uit Amerika en ze zijn, als het goed is, vorige week woensdag op de post gedaan.
Heb ze trouwens van Sole Collector.quote:i also filled out the custom form to say the shoe value was $40 so you wont have to pay custom tax.
Daar trapt de douane niet altijd meer in.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Heb ze trouwens van Sole Collector.
Boardlords?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:50 schreef Rekkof het volgende:
tvp![]()
Zoek voor een vriend de aqua dunks in maat 7, iemand ze ergens gezien?
wow heb je die bij leip gekocht??quote:
Volgens mij zijn ze juist strenger als ik hier en daar verhalen lees. Pakketjes uit de US hebben de meeste pakkans (lees= standaard betalen, Inklaringskosten + btw), terwijl vanuit Azië de kans kleiner is. Een lagere waarde vermindert de kosten bij de douane, misschien helpt het als je ook een factuur (met een lagere waarde of course) met erbij doet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wow heb je die bij leip gekocht??
@Rest
hoe zit het nou met die kut douane? je mocht toch vanaf december meer invoeren?
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze juist strenger als ik hier en daar verhalen lees. Pakketjes uit de US hebben de meeste pakkans (lees= standaard betalen, Inklaringskosten + btw), terwijl vanuit Azië de kans kleiner is. Een lagere waarde vermindert de kosten bij de douane, misschien helpt het als je ook een factuur (met een lagere waarde of course) met erbij doet.
19% plus iets van een tientje inklaringskosten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef SinjiOnO het volgende:
Hoe komen ze op die 35 euro? Kan ik zelf ook even een berekening maken.
Vanaf 1 december 2008:quote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?
ja, maar dat is niet officieel bevestigd en staat ook niet op de site van de douane. Voorals moet je een beetje creatief zijn met de omschrijving, bijvoorbeeld samples, used shoes, lost baggage. Doos kan je misschien ook weglaten, die "spaar" je toch niet meerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?
Is de 7.5 jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:13 schreef Electric_Wizard het volgende:
Is dat die 7,5 van patta sjimz? Wist niet dat jij die zou passen.... vind ze eigenlijk steeds vetter worden, kon ze eerst niet zo waarderen.
Eigen doelpuntje dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef VjenneKloetn het volgende:
In utrecht gescoort:
[ afbeelding ]
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je ook uitschuifbare voeten zoals Cloud, sjimz? 7.5 - 9 (Cali's)?
Ik denk t niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Liggen die new balance van sjimz nog ergens in de (online) winkels?
Ebay misschien, maar denk maar niet dat je ze nog voor retail kan gaan halen.quote:
wat is een goede/duidelijke site?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:20 schreef Rekkof het volgende:
^^
Kijk anders gewoon ff op een sneakersite
Anders kijk je even de OP.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Bobooo het volgende:
[..]
wat is een goede/duidelijke site?
en kom niet met dat google gebeuren..
Er wordt gezegd mei of juni.quote:Op zondag 12 april 2009 08:42 schreef navigator het volgende:
Iemand enig idee wanneer deze in de stores liggen?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=8774
thanks, die onderste moet ik hebben.quote:
pumpkin weer op sneakers?quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Begin volgende maand bestellen.
Nergens ben ik bang, ze zijn iig sold out bij hanon zelfquote:Op zondag 12 april 2009 13:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meestal niet voor de runningschoenen, maar deze is echt keihard. Ik heb Ebay afgestruind, maar kan niets vinden. Iemand een idee waar je deze nog kan halen?
Niet voor weer elke dag ofzo. Maar deze zijn gewoon leuk voor de zomer, dat mint/blauwig kleurtjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
die reply serieus nemenquote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
Converse en Undefeated, geinige samenwerking. Ziet er goed uit. Ziet er verdomd veel uit als deze:quote:
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .quote:
Ze waren uit in een andere c/w.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
Ach so . Wanneer droppen deze ?>quote:
Ze waren idd al uit in het zwart..quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
same..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee, wel 20 mails van dirk gehad
hypebeast of niet, ik vind ze fucking aan, zeker via een hook-upquote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
New Balance 1500 x Provider.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Neraice het volgende:
Bij de sneakerz dus, danke
Wat is het model?
http://newbalancepatta.hyves.net/quote:ik heb btw die 2e superteam 33 serie ontworpen, met ruitpatroon. je ziet hem niet zo vaak.
die is eeruuuuuuugggg..(l)
maar dit mocht ik eigenlijk niet zeggen van New Balance, maar ja ik heb daar flinke vinger in de pap.
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
New Balance 1500 x Provider.
Google ze maar eens
Bij sneakrzszszs toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaald
Hé, is dat seto niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
http://newbalancepatta.hyves.net/
Ik ga mn NB's verkopen
Als ik vragen mag, hoeveel waren ze?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaald
HAHAHAHA IK WAS ER BIJNA INGETRAPT !!1quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hoeveel vraagt sjimz ervoor? Vuile reseller
Oooooh, dus jij was diegene met die poedersuikerkraam!quote:
Idd, sjimzquote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Resellers, ik kots erop.
Sjimz, tuig.
En wie betaalt je daarvoor? Unicef?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik vermoord Afghaanse kinderen dmv gps geleide bommen.
Als je een baan hebt: jij, zo niet dan je ouders.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef Neraice het volgende:
[..]
En wie betaalt je daarvoor? Unicef?
Hij geld terug, ik jordans terug. (nog niets gezien trouwens whehehe)quote:Op woensdag 15 april 2009 21:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja, hoe is het afgelopen met die fakes, blix?
Huh? Als ik nog geen baan heb betalen mijn ouders me voor het opblazen van Afghaanse kinderen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Als je een baan hebt: jij, zo niet dan je ouders.
Hij had ze toch van rein de vos?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ach weetje... fakes binnenhalen dat kan de beste overkomen. Helemaal als de ebay-user tonnen postieve feedback heeft en vooral ook pics in z'n advertentie heeft staan die overduidelijk heel erg van zichzelf zijn.
Schijt ouwe... vind het echt dope kicks!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Kut Reinquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey ik ben hier ook hoor lul.![]()
Ja, ik had ze van rein. Hij had ze op koninginnedag spotgoedkoop gekocht, en omdat hij het niet vertrouwde heeft hij legit checks laten doen op ISS, uit deze legit checks kwam niet dat ze fake waren.
Fucking hypebeastquote:
en en en en...?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nothing is lost yet...... maar ik begin wel een beetje te zweten nu
weetje of ze ook bij firmament komen te liggen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
Ze liggen ook bij DSM, steel een F16 en gebruik de schietstoel boven Londen.
Je bent echt een hypebeast, no Visquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ SHOOTO: ik post ze pas als ik een daadwerkelijke pickupfoto vanuit NL heb ontvangen... not gonna push my luck again
Jazekerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
thnkkks.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Damn, die freelance ninja heeft echt ogen achterin z'n hoofdquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je bent echt een hypebeast, no Vis![]()
[..]
Jazeker
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze eigenlijk ook in de winkels te koop?
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef SHOOOTO het volgende:
^ah duh! Ik zag Floyd nog op het Spuiplein, lekker aan het boarden.
Deze maxxies liggen nu bij FL, wel aardig maar CW is net niet. Mesh is wel een plus tov van de nieuwe 90s.
[ afbeelding ]
Nahja, ik heb ze toch maar gewoon op Caliroots besteldquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik meen ze in de Funkie House gezien te hebben in Den Haag maar ik kan het mis hebben.
[..]
Oeh, de middelste ziet er interessant uit.. valt me op dat FL steeds leuke maxjes in hun collectie krijgen.
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel coolerquote:Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef seto het volgende:
cali denkt dat hij cool is door discount visvim te kopen
quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel cooler
quote:Op zondag 19 april 2009 17:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Idd what was I thinking? Volle pond betalen maakt je veel cooler
Je hebt vast nog wel een DS paartje ergens liggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Morgen komt er vast weer een vette foto van mijn schoenen door ShootoWat zal ik eens aantrekken...
1 gaatje lager veteren en iets losser is een must.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:47 schreef kosterguy het volgende:
Nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow er is een hele manier van nikes strikken dusquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef SunBoom het volgende:
[..]
1 gaatje lager veteren en iets losser is een must.
nou ja, een way of life is het niet maar het mag wel een beetje losser (bloedcirculatie en vorm van de schoen behouden enzo).quote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef kosterguy het volgende:
[..]
Wow er is een hele manier van nikes strikken dus
zoiets?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
jup.
Vinylla werd al helemaal gek toen ik zei dat ik ze doormidden ging zagen
Hier was de hype niet zo groot, vermeende LB-ers hadden zonder moeite een paartje kunnen kopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:![]()
Tiffs vind ik toch maar overrated.
Wel mooi maar niet zo als de hype is.
en, hoeveel mensen zijn er doodgedrukt?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany picsquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je naar "Damsco" ging voor Tiffs.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany pics![]()
Vandaag waren ze (de FC crew) druk bezig met de laatste loodjes, inrichting is wel tof.
SinjiOnO: kan jij a.s. zaterdag wat pics maken van de shop? Pics komen dan op het FP van LB. (Vandaag was er niet veel om op de kiek te zetten).
kosterguy: ja, kan wat losser maar het ziet iig beter uit dan die unHeaven Gate's.
Los die ankle strap en strik je veters gewoon ipv ze in je schoen te stoppen!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Verhaal halen met sjimz.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef shiftsix het volgende:
ik had 16 maart een bestelling geplaatst bij revert
en toen had ik dmv email 1 van de 2 sneakers gecanceled
maar kheb mn geld nog steeds niet terug
heb al 3 keer gebeld, ze zeggen steeds dat ze terugbellen
maar dat doen ze niet
wat moet ik doen?
Dus toch die Visvims? Keigeil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
Supreme bruins liggen inmiddels @ Inklaring, verwacht ze begin volgende week binnen.... blije aankoop:
[ afbeelding ]
En ik ben eigenlijk opzoek naar een hookup voor die Nike Air Footscape Woven TZ "Microstripe" die morgen bij patta droppen en stiekem toch wel erg nice is.
[ afbeelding ]
130 euro en weet niet zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef Bijsluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Damnn deze is lauw!Weet iemand of dees verkijrgbaar is bij de Adidas store?
je maat vermelden is wel handig, op purchaze zijn ze nog verkrijgbaar in 11,12 en 13.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand als deze ergens te koop zijn, kan ze niet echt vinden.
Via internet mag ook als het betrouwbaar is!
Die zijn zo vet gast. Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef kensei het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verkoop ze, check V&A subforum
Ik zoek eigenlijk maat 9 of 10quote:Op zondag 26 april 2009 13:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je maat vermelden is wel handig, op purchaze zijn ze nog verkrijgbaar in 11,12 en 13.
iemand enig idee of deze site betrouwbaar is? Bedankt iig!quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef SHOOOTO het volgende:
Catch22-: toffe Superstars![]()
[..]
Je moet ze maar even bellen ofzo: Deluxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |