wat is een goede/duidelijke site?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:20 schreef Rekkof het volgende:
^^
Kijk anders gewoon ff op een sneakersite
Anders kijk je even de OP.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Bobooo het volgende:
[..]
wat is een goede/duidelijke site?
en kom niet met dat google gebeuren..
Er wordt gezegd mei of juni.quote:Op zondag 12 april 2009 08:42 schreef navigator het volgende:
Iemand enig idee wanneer deze in de stores liggen?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=8774
thanks, die onderste moet ik hebben.quote:
pumpkin weer op sneakers?quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Begin volgende maand bestellen.
Nergens ben ik bang, ze zijn iig sold out bij hanon zelfquote:Op zondag 12 april 2009 13:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meestal niet voor de runningschoenen, maar deze is echt keihard. Ik heb Ebay afgestruind, maar kan niets vinden. Iemand een idee waar je deze nog kan halen?
Niet voor weer elke dag ofzo. Maar deze zijn gewoon leuk voor de zomer, dat mint/blauwig kleurtjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
die reply serieus nemenquote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
Converse en Undefeated, geinige samenwerking. Ziet er goed uit. Ziet er verdomd veel uit als deze:quote:
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .quote:
Ze waren uit in een andere c/w.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
Ach so . Wanneer droppen deze ?>quote:
Ze waren idd al uit in het zwart..quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
same..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee, wel 20 mails van dirk gehad
hypebeast of niet, ik vind ze fucking aan, zeker via een hook-upquote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
New Balance 1500 x Provider.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Neraice het volgende:
Bij de sneakerz dus, danke
Wat is het model?
http://newbalancepatta.hyves.net/quote:ik heb btw die 2e superteam 33 serie ontworpen, met ruitpatroon. je ziet hem niet zo vaak.
die is eeruuuuuuugggg..(l)
maar dit mocht ik eigenlijk niet zeggen van New Balance, maar ja ik heb daar flinke vinger in de pap.
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
New Balance 1500 x Provider.
Google ze maar eens
Bij sneakrzszszs toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaald
Hé, is dat seto niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
http://newbalancepatta.hyves.net/
Ik ga mn NB's verkopen
Als ik vragen mag, hoeveel waren ze?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb ze vanmiddag gehaald
HAHAHAHA IK WAS ER BIJNA INGETRAPT !!1quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hoeveel vraagt sjimz ervoor? Vuile reseller
Oooooh, dus jij was diegene met die poedersuikerkraam!quote:
Idd, sjimzquote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Resellers, ik kots erop.
Sjimz, tuig.
En wie betaalt je daarvoor? Unicef?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik vermoord Afghaanse kinderen dmv gps geleide bommen.
Als je een baan hebt: jij, zo niet dan je ouders.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef Neraice het volgende:
[..]
En wie betaalt je daarvoor? Unicef?
Hij geld terug, ik jordans terug. (nog niets gezien trouwens whehehe)quote:Op woensdag 15 april 2009 21:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja, hoe is het afgelopen met die fakes, blix?
Huh? Als ik nog geen baan heb betalen mijn ouders me voor het opblazen van Afghaanse kinderen?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Als je een baan hebt: jij, zo niet dan je ouders.
Hij had ze toch van rein de vos?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ach weetje... fakes binnenhalen dat kan de beste overkomen. Helemaal als de ebay-user tonnen postieve feedback heeft en vooral ook pics in z'n advertentie heeft staan die overduidelijk heel erg van zichzelf zijn.
Schijt ouwe... vind het echt dope kicks!quote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Kut Reinquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey ik ben hier ook hoor lul.![]()
Ja, ik had ze van rein. Hij had ze op koninginnedag spotgoedkoop gekocht, en omdat hij het niet vertrouwde heeft hij legit checks laten doen op ISS, uit deze legit checks kwam niet dat ze fake waren.
Fucking hypebeastquote:
en en en en...?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nothing is lost yet...... maar ik begin wel een beetje te zweten nu
weetje of ze ook bij firmament komen te liggen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
Ze liggen ook bij DSM, steel een F16 en gebruik de schietstoel boven Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |