Is de 7.5 jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:13 schreef Electric_Wizard het volgende:
Is dat die 7,5 van patta sjimz? Wist niet dat jij die zou passen.... vind ze eigenlijk steeds vetter worden, kon ze eerst niet zo waarderen.
Eigen doelpuntje dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef VjenneKloetn het volgende:
In utrecht gescoort:
[ afbeelding ]
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je ook uitschuifbare voeten zoals Cloud, sjimz? 7.5 - 9 (Cali's)?
Ik denk t niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 schreef st0fzuiger het volgende:
Liggen die new balance van sjimz nog ergens in de (online) winkels?
Ebay misschien, maar denk maar niet dat je ze nog voor retail kan gaan halen.quote:
wat is een goede/duidelijke site?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:20 schreef Rekkof het volgende:
^^
Kijk anders gewoon ff op een sneakersite
Anders kijk je even de OP.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:07 schreef Bobooo het volgende:
[..]
wat is een goede/duidelijke site?
en kom niet met dat google gebeuren..
Er wordt gezegd mei of juni.quote:Op zondag 12 april 2009 08:42 schreef navigator het volgende:
Iemand enig idee wanneer deze in de stores liggen?
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=8774
thanks, die onderste moet ik hebben.quote:
pumpkin weer op sneakers?quote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Begin volgende maand bestellen.
Nergens ben ik bang, ze zijn iig sold out bij hanon zelfquote:Op zondag 12 april 2009 13:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meestal niet voor de runningschoenen, maar deze is echt keihard. Ik heb Ebay afgestruind, maar kan niets vinden. Iemand een idee waar je deze nog kan halen?
Niet voor weer elke dag ofzo. Maar deze zijn gewoon leuk voor de zomer, dat mint/blauwig kleurtjequote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
die reply serieus nemenquote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef punjabirule het volgende:
Witte Lacoste schoenen![]()
met klitteband![]()
![]()
![]()
Converse en Undefeated, geinige samenwerking. Ziet er goed uit. Ziet er verdomd veel uit als deze:quote:
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .quote:
Ze waren uit in een andere c/w.quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
Ach so . Wanneer droppen deze ?>quote:
Ze waren idd al uit in het zwart..quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn die niet al een tijdje uit ? Kon die dingen namelijk nergens in mijn maat vinden .
quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
same..quote:Op woensdag 15 april 2009 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee, wel 20 mails van dirk gehad
hypebeast of niet, ik vind ze fucking aan, zeker via een hook-upquote:Op woensdag 15 april 2009 01:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een hypebeast ben ik toch ook, soms word ik echt misselijk van mezelf
Vet, waar heb je die gehaald?quote:Op maandag 13 april 2009 11:17 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
2epaasdagwivahmetlekkerweerenzo.
New Balance 1500 x Provider.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef Neraice het volgende:
Bij de sneakerz dus, danke
Wat is het model?
http://newbalancepatta.hyves.net/quote:ik heb btw die 2e superteam 33 serie ontworpen, met ruitpatroon. je ziet hem niet zo vaak.
die is eeruuuuuuugggg..(l)
maar dit mocht ik eigenlijk niet zeggen van New Balance, maar ja ik heb daar flinke vinger in de pap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |