Hier was de hype niet zo groot, vermeende LB-ers hadden zonder moeite een paartje kunnen kopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef sjimz het volgende:![]()
Tiffs vind ik toch maar overrated.
Wel mooi maar niet zo als de hype is.
en, hoeveel mensen zijn er doodgedrukt?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany picsquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik ben zaterdag bij die opening van de offline Freshcottonstore,
Maaree over die tiff's; WAAR IN A'DAM!?!?![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je naar "Damsco" ging voor Tiffs.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen Amsterdam en een paar oude Tiffany pics![]()
Vandaag waren ze (de FC crew) druk bezig met de laatste loodjes, inrichting is wel tof.
SinjiOnO: kan jij a.s. zaterdag wat pics maken van de shop? Pics komen dan op het FP van LB. (Vandaag was er niet veel om op de kiek te zetten).
kosterguy: ja, kan wat losser maar het ziet iig beter uit dan die unHeaven Gate's.
Los die ankle strap en strik je veters gewoon ipv ze in je schoen te stoppen!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef kosterguy het volgende:
En nog maar eentje!
''Goofy Boy''
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veters nu niet te strak?
Verhaal halen met sjimz.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef shiftsix het volgende:
ik had 16 maart een bestelling geplaatst bij revert
en toen had ik dmv email 1 van de 2 sneakers gecanceled
maar kheb mn geld nog steeds niet terug
heb al 3 keer gebeld, ze zeggen steeds dat ze terugbellen
maar dat doen ze niet
wat moet ik doen?
Dus toch die Visvims? Keigeil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
Supreme bruins liggen inmiddels @ Inklaring, verwacht ze begin volgende week binnen.... blije aankoop:
[ afbeelding ]
En ik ben eigenlijk opzoek naar een hookup voor die Nike Air Footscape Woven TZ "Microstripe" die morgen bij patta droppen en stiekem toch wel erg nice is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |