Klote dat het zo lang kan duren.. Ik heb vandaag gebelt en de medewerker gaf aan dat het uiterlijk volgende week bij mij thuis wordt afgeleverd. Ze liggen daar sinds 30 maart. Ik hoop op het beste...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:07 schreef Qlubtempo het volgende:
En ik wacht nog steeds op mijn NAM1 die nog bij de douane staan..... morgen weer bellen....
Die van mij vanaf 25 maart......quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:14 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Klote dat het zo lang kan duren.. Ik heb vandaag gebelt en de medewerker gaf aan dat het uiterlijk volgende week bij mij thuis wordt afgeleverd. Ze liggen daar sinds 30 maart. Ik hoop op het beste...
Purchaze is te vertrouwen, staat voor niets in de OP. Je werd al eerder verwezen om langs Strak te gaan, misschien is dat een idee? (ze zitten gewoon hetzelfde als AM1/90s).quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:43 schreef suikerbiet het volgende:
de pegasus 89' is verkrijgbaar op purchaze maar is dit een vertrouwde site en kloppen de maten van de pegasus een beetje met air max 90 maten, zoniet weten jullie een winkel regio nijmegen waar ze deze verkopen, vind ze namelijk erg vet
ligt eraan of de douane ze vasthoudtquote:Op woensdag 8 april 2009 13:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer totdat mijn schoenen binnen zijn? Ze komen uit Amerika en ze zijn, als het goed is, vorige week woensdag op de post gedaan.
Heb ze trouwens van Sole Collector.quote:i also filled out the custom form to say the shoe value was $40 so you wont have to pay custom tax.
Daar trapt de douane niet altijd meer in.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Heb ze trouwens van Sole Collector.
Boardlords?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:50 schreef Rekkof het volgende:
tvp![]()
Zoek voor een vriend de aqua dunks in maat 7, iemand ze ergens gezien?
wow heb je die bij leip gekocht??quote:
Volgens mij zijn ze juist strenger als ik hier en daar verhalen lees. Pakketjes uit de US hebben de meeste pakkans (lees= standaard betalen, Inklaringskosten + btw), terwijl vanuit Azië de kans kleiner is. Een lagere waarde vermindert de kosten bij de douane, misschien helpt het als je ook een factuur (met een lagere waarde of course) met erbij doet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wow heb je die bij leip gekocht??
@Rest
hoe zit het nou met die kut douane? je mocht toch vanaf december meer invoeren?
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze juist strenger als ik hier en daar verhalen lees. Pakketjes uit de US hebben de meeste pakkans (lees= standaard betalen, Inklaringskosten + btw), terwijl vanuit Azië de kans kleiner is. Een lagere waarde vermindert de kosten bij de douane, misschien helpt het als je ook een factuur (met een lagere waarde of course) met erbij doet.
19% plus iets van een tientje inklaringskosten.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef SinjiOnO het volgende:
Hoe komen ze op die 35 euro? Kan ik zelf ook even een berekening maken.
Vanaf 1 december 2008:quote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?
ja, maar dat is niet officieel bevestigd en staat ook niet op de site van de douane. Voorals moet je een beetje creatief zijn met de omschrijving, bijvoorbeeld samples, used shoes, lost baggage. Doos kan je misschien ook weglaten, die "spaar" je toch niet meerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
weet ik toch, maar het bedrag was toch verhoogd naar 140e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |