* SHOOOTO heeft zijn bericht aangepast, speciaal voor DubzOne.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
* DubzOne kan het ook allemaal niet meer volgen![]()
rustig, jongenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
rustig, jongen![]()
lijkt me bij nader inzien trouwens een mix tussen maroc en turkije.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef SHOOOTO het volgende:
* SHOOOTO heeft zijn bericht aangepast, speciaal voor DubzOne.
ach kwestie van smaak, je vindt ze niet mooi of je vindt ze lelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Waarom heeft iedereen kritiek op mijn AM90's? Ronduit associaal dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef DubzOne het volgende:
[..]
* DubzOne kan het ook allemaal niet meer volgen![]()
slechte tvp.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef SunBoom het volgende:
En alweer een pagina vol met BS.
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef suikerbiet het volgende:
Hallo,
ik ben op zoek naar de nike air max light 114 of de air max light neon premium van jd sport(ik weet niet hoe ik foto's moet posten). Weten jullie een winkel? Het liefst in nijmegen en niet op internet.
b.v.d.
google eens op de california bear flag, snuggere henkie.quote:
Hou je de witte laces erin TB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
google eens op de california bear flag, snuggere henkie.
@ Shooto, ik wil je J-rods.
en woord @ TT, moet eigelijk weer name-change hebben @ LB nu ik m'n Cali's weer terugheb
Ja ik heb ook een laceflip naar wit gedaan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja man... vind ze toch wel een stuk frisser zo moet ik zeggen.
Die J5 is niks meer geworden. Moet zeggen dat ik daar ook niet echt een goed bod op gedaan heb. Ik heb volgens mij momenteel nog het hoogste bod op die Cinco de Mayo's, dus ben benieuwd. Weet alleen niet of ik uiteindelijk heel veel hoger wil gaan met bieden. Is een toffe (zomer)schoen, maar niet een echte musthave voor mij. Plus zit nog steeds low on cash...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Electric_Wizard het volgende:
En terecht! Binnenkort een Nike SB Cali-meet houden sjimz![]()
Had jij nog aankopen Dubzone? Zag dat je aan het bieden was op J5 stealth & Cinco SB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |