donequote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef poiuytr het volgende:
Is ook nog 93 in plaats van 92, komt door al de drank van gisteren!
Ripper kan je 'm even aanpassen?
komt als het goed is op Scantraxx Unreleased 2 jahquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die mag inderdaad wel een keer uitkomen, maar hoorde hier al keer dat ie waarschijnlijk op Scantraxx unrealesed komt?
Neem er nog een.quote:
quote:
Nein deze:quote:
Of warsteinerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:34 schreef Silaz het volgende:
[..]
Geen Dommelsch. hier in het twente land een grolsche
quote:
Warning....system crash....reboot settings!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:48 schreef Sethje het volgende:
vanavond even ons brain resetten
heldige plaatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dus ook in: Phillipe Rochard - Mash up -> Over ragplaten gesproken![]()
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef Sc0tTy het volgende:
ben ik nou gek, D-Block & S-te-fan - Shallow Planet is toch al vollop oud ?
Zow dat was mss wel de vetste set van heel q base vorig jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef poiuytr het volgende:
Zet zatox setje van Q-base nog maar een keertje weer op, wat een geniaal setje is dat toch
En ook een keer geen Ruffian die je er doorheen hoort schreeuwen..
Ik wist wel dat Ruffian daar niet stond, stond bij Zatox vooraan en zag Villain wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zow dat was mss wel de vetste set van heel q base vorig jaar![]()
![]()
En t is logisch dat Ruffian dr niet doorheen schreeuwt...Villain stond namelijk bij die area
enne TT =en gelijk maar even aangeven dat die set van DBSTF @ hardhouse generation toch wel dikke shit is...
Die was ook niet verkeerd, nee. Vond dat toen best een vette set. Zelfs Ciske de Rat zongen we mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:31 schreef RiKe het volgende:
Enorm kippenvel tijdens Qlimax 2007, Nothing else matters.
Zany op de booth, lasers die langs m schieten en iedereen mee zingen.
Hoe geweldig is het als er ineens 30.000 man een nummer zingen die jij hebt gemaakt![]()
Gevoel wat ik elke keer weer krijg bij het zien van die beelden op de DVD
Filmpjes zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef 16meter het volgende:
wat zijn jullie mooiste party herinneringen.. iedereen heeft er toch wel een aantal neem ik aan?
En natuurlijk niet te vergeten, het 5min pesten met wilde gullie basquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die was ook niet verkeerd, nee. Vond dat toen best een vette set. Zelfs Ciske de Rat zongen we mee.![]()
Q-Base 07 - is voor mijn gevoel mn eerste HS-feest. Met vage collega's meegereden die halverwege zonder mij naar huis gingen. Voornamelijk te vinden in Bunker 4, waar ik voor het eerst Those who can't dancequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef 16meter het volgende:
wat zijn jullie mooiste party herinneringen.. iedereen heeft er toch wel een aantal neem ik aan?
Ik stel voor dat jij altijd voordat je gaat pitten een verslagje maaktquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef NLS04 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x3so0n_zany-defqon1-2007_music
mee eensquote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij altijd voordat je gaat pitten een verslagje maaktleuk verhaal!
![]()
Die set van de donkey's kwam ook als een van de eerste in me op..een half uurtje, maar wel echt keihard gaan. Puur genieten..zeker in combinatie met de qlimax show..quote:Ow en all-time party herinneringen zijn toch wel :
Tatanka @ Qlimax 2006 - draaide ondermeer Low frequenced Bass (cehck filmpje van bert), The prophecy, Radio alarm
i.c.m de donkey rollers die daarop volgden. (wat een geile bedoeling.. shit!)
samen met de donkey set dacht ik ook gelijk aan deze..niet zozeer om de platen (die was ik alweer vergeten), maar puur om de herinnering aan de sfeer en het losgaanquote:Zany @ Defqon 2007 - Zover als ik kon kijken ging iedereen he-le-maal los tijdens deze set. Vooral bij de midintro van pounding senses![]()
TBY was toen ook heel vet ja..en die set heeft me de bijnaam kwartjesautomaat opgeleverdquote:En op plek drie komt Inqontrol van vorig jaar. Setjes van Technoboy, Noisecontrollers, Frontliner & Scope, DBSTF, Dana en ook Vince. Heerlijk feest was dat gewoon
bazig filmpjequote:Op zondag 15 maart 2009 11:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dit is een prachtig compilatiefilmpje van die set van 15 minuten vanuit de dj booth:
http://www.dailymotion.com/video/x3so0n_zany-defqon1-2007_music
hahah en van die Duitsers die in de rij voordat het feest begonnen is al helemaal out lopen te gaan in de brandende zon. die hardsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha mijn moment q-base al die buitenlanders op brancards die niet met drugs om kunnen gaan hahhaha ik zat een half uurtje met een ijsje en een cola te genieten van de muziek en mn eigen status, en allllll die mongolen afgevoerd zien worden hahahaha
Soms kan ik er zelf ook flink beroerd van raken, op Qlimax '07 een meisje rechts vooraan out zien gaan van de GHB nou is echt geen prettig gezicht kan ik je beloven.. zat geen leven meer in haar..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hahaha mijn moment q-base al die buitenlanders op brancards die niet met drugs om kunnen gaan hahhaha ik zat een half uurtje met een ijsje en een cola te genieten van de muziek en mn eigen status, en allllll die mongolen afgevoerd zien worden hahahaha
Op Q-base ook eens gezien. Bij de plee zo'n wijf in elkaar gezakt, vriendin hield haar overeind en gooide water over haar heen... zag er ook niet echt fris uit.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Soms kan ik er zelf ook flink beroerd van raken, op Qlimax '07 een meisje rechts vooraan out zien gaan van de GHB nou is echt geen prettig gezicht kan ik je beloven.. zat geen leven meer in haar..
Maarjah op feesten heb je altijd wel van die mongolen rond lopen die niet met drugs om kunnen gaan..
Ach dat eten/ drinken verhaal maakt niet zoveel uit, die mensen gebruiken gewoon veel en veel te veel..quote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Op Q-base ook eens gezien. Bij de plee zo'n wijf in elkaar gezakt, vriendin hield haar overeind en gooide water over haar heen... zag er ook niet echt fris uit.
Waarom laat je het zover komen vraag ik me dan altijd af.. ken je grenzen en zorg dat je voldoende eet/drinkt.
wtf - een release-teaserquote:
Die melodie klinkt zo vals hequote:
ja het klinkt inderdaad wel apart ja..maar volgens mij vind ik het wel vetquote:
Ik vind het inderdaad niks, dat stuk op 0:17 klinkt veel te blij en vals.quote:
ik vind het dansje wel grappigquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niks, dat stuk op 0:17 klinkt veel te blij en vals.![]()
Dat dansje in dat filmpje past er overigens wel goed bij.
3 a 4 flesjes water?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ach dat eten/ drinken verhaal maakt niet zoveel uit, die mensen gebruiken gewoon veel en veel te veel..
Als je gebruikt op een feest, zorg gewoon dat je thuis van te voren een goede maaltijd heb gehad en drinken op een feest is dan niet zo heel belangrijk met 3 a 4 flesjes water kom je dan gemakkelijk de avond wel door..
Probleem is vaak met zulke mensen dat ze niet eens wat ze gebruiken en hoe ze het moeten gebruiken..
Ik zelf niet, maar in principes moet je het zat met 3 a 4 flesjes water af kunnen..quote:
Was dat Decibel of Mysteryland?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef T_Killer het volgende:
Ready echt een van de vetste platen van 2009 tot nu toe...
En over dat out gaan op feesten...wie herinnert zich superman nog op decibel afgl jaar? Die gast was ver heen
binnenkort ook doen voor het te laat isquote:Op maandag 16 maart 2009 06:49 schreef DJ_ het volgende:
zo , gister maar even inqontrol kaarten gehaald .
heeft lang genoeg geduurt dacht ik zo
met name dat vetgedrukte stukjequote:Het staat al een tijd in de b2s agenda, maar hier nogmaals: op zaterdag 16 mei is het tijd voor een nieuwe editie van Euphoria in de 013 te Tilburg! Het steevast uitverkochte Hardstyle concept is al sinds jaar en dag een succes en ook in mei staat Euphoria weer garant voor een ijzersterke show!
Tijd voor de bekendmaking van de line-up:
Hardstyle 1
Deepack
Tatanka (IT)
Frontliner
Leep
Noisecontrollers LIVE
MC Villain
Hardstyle 2
B-Front
Scope DJ
Ran-D
Crypsis
Over de artiesten in area 1 hoeven we natuurlijk niets meer te vertellen. Deze namen staan als een huis en zorgen voor een gegarandeerd euforische avond! Opvallend is echter weer zaal 2, waar enkele veelbelovende talenten hun kunsten zullen gaan vertonen. Zo gaat B-Front releasen op een van de meest vooraanstaande Hardstyle labels, te weten Fusion records. Ook Scope DJ zijn releases staan als een huis. Inmiddels is hij gestopt met zijn werk om zich full time te kunnen richten op zijn carrière als DJ en Producer.
Ran-D is momenteel een van Nederlands’ grootste talenten. Hij is ontdekt door de Alpha2 en gestrikt voor hun A² records. Als laatste van het rijtje hebben we Crypsis. Een veelbesproken DJ vanwege zijn identiteit. Hij komt in april met een eigen album en zijn nummer ‘Get Hit’ is momenteel een van de meest gedraaide tracks. Kortom, deze artiesten beloven veel goeds voor de toekomst!
Idd, maar ik dacht dat hij samen met Ran-D gestrikt was voor A2-records?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
lees dit net op PF:
[..]
met name dat vetgedrukte stukje![]()
dat is hij dus ook, vandaar mijnquote:Op maandag 16 maart 2009 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd, maar ik dacht dat hij samen met Ran-D gestrikt was voor A2-records?
x2 (had hem op PF al gefeliciteerdquote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef ElDani het volgende:
EN uiteraard even vermelden wat ik op Partyflock zag.. Gefeliciteerd Bartman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |