wtf - een release-teaserquote:
Die melodie klinkt zo vals hequote:
ja het klinkt inderdaad wel apart ja..maar volgens mij vind ik het wel vetquote:
Ik vind het inderdaad niks, dat stuk op 0:17 klinkt veel te blij en vals.quote:
ik vind het dansje wel grappigquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niks, dat stuk op 0:17 klinkt veel te blij en vals.![]()
Dat dansje in dat filmpje past er overigens wel goed bij.
3 a 4 flesjes water?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ach dat eten/ drinken verhaal maakt niet zoveel uit, die mensen gebruiken gewoon veel en veel te veel..
Als je gebruikt op een feest, zorg gewoon dat je thuis van te voren een goede maaltijd heb gehad en drinken op een feest is dan niet zo heel belangrijk met 3 a 4 flesjes water kom je dan gemakkelijk de avond wel door..
Probleem is vaak met zulke mensen dat ze niet eens wat ze gebruiken en hoe ze het moeten gebruiken..
Ik zelf niet, maar in principes moet je het zat met 3 a 4 flesjes water af kunnen..quote:
Was dat Decibel of Mysteryland?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef T_Killer het volgende:
Ready echt een van de vetste platen van 2009 tot nu toe...
En over dat out gaan op feesten...wie herinnert zich superman nog op decibel afgl jaar? Die gast was ver heen
binnenkort ook doen voor het te laat isquote:Op maandag 16 maart 2009 06:49 schreef DJ_ het volgende:
zo , gister maar even inqontrol kaarten gehaald .
heeft lang genoeg geduurt dacht ik zo
met name dat vetgedrukte stukjequote:Het staat al een tijd in de b2s agenda, maar hier nogmaals: op zaterdag 16 mei is het tijd voor een nieuwe editie van Euphoria in de 013 te Tilburg! Het steevast uitverkochte Hardstyle concept is al sinds jaar en dag een succes en ook in mei staat Euphoria weer garant voor een ijzersterke show!
Tijd voor de bekendmaking van de line-up:
Hardstyle 1
Deepack
Tatanka (IT)
Frontliner
Leep
Noisecontrollers LIVE
MC Villain
Hardstyle 2
B-Front
Scope DJ
Ran-D
Crypsis
Over de artiesten in area 1 hoeven we natuurlijk niets meer te vertellen. Deze namen staan als een huis en zorgen voor een gegarandeerd euforische avond! Opvallend is echter weer zaal 2, waar enkele veelbelovende talenten hun kunsten zullen gaan vertonen. Zo gaat B-Front releasen op een van de meest vooraanstaande Hardstyle labels, te weten Fusion records. Ook Scope DJ zijn releases staan als een huis. Inmiddels is hij gestopt met zijn werk om zich full time te kunnen richten op zijn carrière als DJ en Producer.
Ran-D is momenteel een van Nederlands’ grootste talenten. Hij is ontdekt door de Alpha2 en gestrikt voor hun A² records. Als laatste van het rijtje hebben we Crypsis. Een veelbesproken DJ vanwege zijn identiteit. Hij komt in april met een eigen album en zijn nummer ‘Get Hit’ is momenteel een van de meest gedraaide tracks. Kortom, deze artiesten beloven veel goeds voor de toekomst!
Idd, maar ik dacht dat hij samen met Ran-D gestrikt was voor A2-records?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
lees dit net op PF:
[..]
met name dat vetgedrukte stukje![]()
dat is hij dus ook, vandaar mijnquote:Op maandag 16 maart 2009 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd, maar ik dacht dat hij samen met Ran-D gestrikt was voor A2-records?
x2 (had hem op PF al gefeliciteerdquote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef ElDani het volgende:
EN uiteraard even vermelden wat ik op Partyflock zag.. Gefeliciteerd Bartman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |