maar wát voor een oudjequote:
Zeer netjesquote:Op maandag 29 december 2008 21:28 schreef Da_Ripper het volgende:
#80 op de valreep van '08
Unknown - Street Spiritquote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef kollie het volgende:
hoe heet dat nummer dat nu gedraaid wordt?
Het origineel is van Radio Head - Street Spiritquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef kollie het volgende:
street spirit ja! Dank!
hopelijk draait TBY m op XQquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef 16meter het volgende:
Goede shit draaien ze. Lekker opwarmen voor woensdag.
ook niet via de linx uit de OP?quote:Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef LeonH het volgende:
kud... krijg fear fm niet geopend...
is volgens mij ook van stephy ja , maar volgens mij is deze discussie hier al eeder geweest .quote:Op maandag 29 december 2008 21:36 schreef ElDani het volgende:
Nu? Volgens mij Stephy - Street Spirit. Niet zeker!
Top TT trouwens~!
En dat is dus The Pitcher ft. DV8 - Shine.quote:
Dat is behoorlijk klote. Sterkte ermee. Ik loop zelf al een week bakken met fruit en keelpastilleszooi na binnen te werken om zo goed mogelijk van een keelonsteking af te komen en ik loop op schemaquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen kaarten voor Qountdown heb, gister een spierscheur in me voet opgelopen.
ligt eraan; heb je nog andere dingen waar je die vracht ook goed voor kunt gebruiken? zo ja, is dat belangrijker dan Qountdown? zo nee, de gok nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Dalton_ het volgende:
Zware twijfel,
Gister een vracht fooiengeld gehad, zal ik dan toch de gok nemen via marktplaats een kaartje te regelen. met alle risico's van dien?
dat is een zeer schappelijke prijs, maar goed het is morgen ook al zoverquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
op partyflock werden ook kaartjes aangeboden voor 55 euro
gewoon gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef ElDani het volgende:
Ik kan nog aan 2 kaarten voor QD komen.. Weet alleen niet zeker of ik een vriend op ken trommelen..
verkoop je dat andere kaartje aan Dalton_quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef ElDani het volgende:
Ik kan nog aan 2 kaarten voor QD komen.. Weet alleen niet zeker of ik een vriend op ken trommelen..
Thuisblijven inderdaad, maja dan maar 10-01 op XXquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Minder JortK, beterschap drmee. Wat dan? Thuisblijven met O&N?
Keel komt dus goed NLS, maar is je knie inmiddels weer stampklaar?![]()
*superplastik_dj_team komt binnendigitaal dan he, niet de echte natuurlijk
Probleem is dus dat ik echt helemaal niemand ken dan.. Vind ik toch niet een heel geruststellende gedachte.. En inderdaad moet ik ook nog dat 2e kaartje kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef 16meter het volgende:
wie heeft het over de hele avond alleen staan
Mensen genoeg daaro
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:37 schreef ElDani het volgende:
Ja, probleem blijft.. In mijn eentje.. Geen zin om die hele avond alleen te staan he?Het is toch nieuwjaar en alles.. Vandaar.
preciesquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef 16meter het volgende:
wie heeft het over de hele avond alleen staan
Mensen genoeg daaro
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik echt helemaal niemand ken dan.. Vind ik toch niet een heel geruststellende gedachte.. En inderdaad moet ik ook nog dat 2e kaartje kwijt.
2e kaartje kan zogezegd wel naar Dalton_quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:52 schreef ElDani het volgende:
Ja tuurlijk ik ken jullie ook wel indirect.. Maar toch. Ik vind het wel gek zeg maar om dan naar mijn eerste ECHT grote feest te gaan.. In mijn 1tje.
sterkte man!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen kaarten voor Qountdown heb, gister een spierscheur in me voet opgelopen.
misschien is dat in overleg met Dalton_ een betere optiequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef ElDani het volgende:
anders moet ik morgen ff naar Brabant treinen voor die 2 kaarten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel tof dat je gaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ok dan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef ElDani het volgende:
I've made up my mind.. Ik ga naar QD! Op PF ligt 1 kaartje bij mij in de buurt, en anders moet ik morgen ff naar Brabant treinen voor die 2 kaarten..
Inderdaad.. Laatste jaar dat ik het doe..quote:Ik wil Qountdown echt voor geen goud missen. Weet zeker dat ik me daar meer vermaak dan bij iemand thuis met veel drank, vuurwerk ( ) en 'knallende kurken'.
tof!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef Dalton_ het volgende:
Net even gecontact met ElDani,
Komt helemaal goed
ik ook wel een bietjequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toch wel jaloers op iedereen die naar QD gaat, veel plezier allemaal!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef Sethje het volgende:
heeeeej daar hoor je onze funktion one kastjes pompen tijdens afgelopen carnaval
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connectiesquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
nou omdat iedereen zo aandringt doe ik ook wel mee....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connecties
A-Lusion heb ik nog haast mee in de shoarma tent gezetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
viaviavia kan ik dan wel Alpha2 en/of A-lusion vragen
Kom gewoon naar Twisted....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
Vervoerquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Twisted....
Dik geluid en dikke linup voor maar 9 euro
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
S-urprise & A-c-T wie zouden dat toch zijn?
B-Front & Pulse presents; 2-Sidez
Zentiments
Bassdealer vs Hyperactivo
zie:quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
Zentiments
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
moet ik dan misschien denken aan act als activator?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Scopequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
Doe maar denken aan D-block & S-te-Fan ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef Silaz het volgende:
Iemand die een linkje voor mij heeft met het nu-hardstyle gedeelte van superplastikk dj team.
Staat op LSDB. Maar dan wel incl. het early hardstyle gedeelte.quote:
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaastquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
gaan er busreizen vanuit midden-nederland?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
Zentiments
ik heb nette broek, overhemd en stropdasquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaast
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanmaar meestal net te laat en dus gaat je glas leeg door iets anders
(namelijk stampen
)
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!Hollander als ik ben!
Njah dat ligt er dan ook aan met wie ik ben, waar ik ben en wat ik op heb... maar stil genieten is soms ook erg nice!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorgewoon volle bak los, dat is voor mij genieten
![]()
![]()
en dat beetje pils over het randje heb ik er voor over
SPAM!quote:
Miktijd is 22:00 (Noisecontroleeerdeeeeers) en er zullen toch voornamelijk rondjes gelopen worden maar gestampt wordt er vooraanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Haha dat dacht ik al, het is meestal belachelijk warm..Iemand een idee hoe laat hij binnen gaat zijn? En waar ik jullie aan ken herkennen ipv alleen "de klep" (mysterieus muziekje).. Ik ben wel op tijd binnen, het gaat 8 uur open en treinen stoppen snel met rijden.. Dusz al wel een uur of 9 binnen zijn..
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nette broek, overhemd en stropdasen tof dat jij en Dalton_ er ook bij zijn
![]()
[..]
pisgoot?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..
En kennen we niet ergens een of ander mooi meeting point maken met een tijd?
ik heb geen flauw idee wat het isquote:
ik ga denk ik voor de 2e, gewoon een brede strikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef ElDani het volgende:
Ik heb de hele avond tijd, dus dat zit wel goed!
http://www.how-to-tie-a-t(...)tie-a-tie-wind_1.jpg <-- zeer grote pisgoot, bijzonder FOUT
http://www.scania.com.au/Images/332_tie_gold_tcm90-177607.jpg <--- Geen pisgoot, Goedgekeurd..
http://www.gelderlander.n(...)aaddemos_339659h.jpg <-- Aad De mos, voorbeeld hoe het WEL hoort (qua dasjes dan)
Zie hier de korte les dasjes..
ben je met Bert dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Aahh... ik had ook nog nooit gehoord van een pisgootis ElDani een klein beetje koor-bal?
![]()
![]()
en neen, deze keer geen OV voor D_Rip![]()
kom met de auto en ben geen BOB en zelfs geen BERT (Beschonken En Rijdt Toch)
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ook met een blond meisje aan mijn zijde
en gelijk haar laten rijden, wat een kerel ben je toch ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijk)
[..]
Asys, hardtrance!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Meer mensen die hier de show Filterd van Asys checken?
Vind het altijd echt heerlijke muziek luister iedere episode, heeft iemand toevallig al ergens linkje gezien naar de niewste (35) van 26december?
Meestal staan ze wel op lsbd maar daar vind ik "nog" niks.
Iedereen draait 2 uur zo te zien en dat kan toch behoorlijk vet uitvallen. Alleen al daarom wil ik dit jaar naar Q-base, 2 uur durende setjesquote:
Line-up heeft zeker wel voordelen, weet zeker dat ik me hier kan en ga vermaken! XQ heeft sowieso iets "magisch", vind ik. een soort van eerbetoon aan de XQ-dj.quote:
ofniet dan!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
heren tot morgen avond... ik zie jullie allen links vooraan...
ik wens allen een prettige uitgaan
en de qountdown-gangers zie ik links vooraan
2009 wordt rammelen raggen beuken hier
en bier geeft veel plezier
vind hem ook niet echt heel denderend, vernieuwenf of wereldschokkendquote:
thnx, jij veel plezier met luisterenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef MrDice het volgende:
FearFM is net begonnen met de Top100. Voor de thuisblijvers natuurlijk![]()
Veel plezier bij Qountdown mensen
iig lange sets in de rabo lounge en van TBYquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef MrDice het volgende:
Dit is de lineup, nog niet de timetable. Dus wie zegt dat het twee uur durende sets zijn? Lijkt me eerder dat je hetzelfde krijgt als XQ Showtek vorig jaar, met combinaties en solo optredens afwisselend. Grote kans dat Technoboy meerdere malen een half uur tot een uur solo staat te draaien.
Dus nog maar even afwachten
i.v.m. je voet bedoel je?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
Goed lange zits in de Rabo Lounge voor mij
even kijken of er nog mensen mee willen, wil dit wel eens eindelijk mee makenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
Inqontrol - ctrl alt delete![]()
zekerheidje lijkt me
Zekerheidjequote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
zekerheidje lijkt me
Nee tijdens XQ.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:04 schreef kollie het volgende:
[..]
i.v.m. je voet bedoel je?
QD-gangers veel plezier alvast
Vind ik niet, wie had je daar dan verwacht? Ik mis alleen zatox en hhz, hhz word gecompenseerd met wildstylezz die de laatste ook fucking vet draait....quote:
Zeker na vorig jaar, hoe vet was datquote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
zekerheidje lijkt me
Hoopte stiekum wel op Acti, Davide en idd Zatox. Hhz trekt me eigenlijk toch niet zo dus ben wel in mn nopjes met Wildstylez.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:19 schreef Sethje het volgende:
Vind ik niet, wie had je daar dan verwacht? Ik mis alleen zatox en hhz, hhz word gecompenseerd met wildstylezz die de laatste ook fucking vet draait....
zatox draait in italie en activator draait in spanjequote:Op woensdag 31 december 2008 14:45 schreef ElDani het volgende:
Wat Sehtje zegt. Stephy wel laten komen, maar Zatox niet? En what about Activator?? (Lijkt me vet: een Activator & Zatox set!). Niet lullig bedoeld tegenover Stephy, maar Zatox is toch een stapje hoger weer. Ook Francesco Zeta had ik wel eens willen zien..
quote:Black Box
21:00 - 22:00 Fausto
22:00 - 23:00 Noisecontrollers
23:00 - 00.00 Haze
00:00 - 01:00 Deepack
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Technoboy
03:00 - 04:30 The Prophet & Frontliner*
04:30 - 06:00 Alpha² present Ran-D & B-Front (A² Records)*
06:00 - 07:00 Luna & Dutch Master
Hosted by: Ruffian
Rabo Lounge
20:00 - 21:45 Gizmo
21:45 - 23:30 Zenith
23:30 - 01:15 Pavo
01:15 - 03:00 Clive King
03:00 - 04:45 Trilok & Chiren
04:45 - 06:00 Dana
* Door ziekte kan Zatox niet aanwezig zijn op Qountdown.
Inderdaad, deze man draait zo lekker!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:05 schreef LeonH het volgende:
niet dat ik ga vanavond maar snap nog steeds niet waarom een man als pavo altijd maar in een 2e zaal draait op al die feesten
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
In mijn top 1000 zou Arise NIET staan
Laat ik niet weer op je teentjes gaan staan door hier niet op in te gaanquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef MrDice het volgende:
Zo slecht is die plaat nou ook weer niet
Mooie worden rippert!quote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFCdie er 100% met alle gemak in gaat!
Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken, yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde, luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt .....
HARDSTYLE
![]()
Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009
Gegroet![]()
D_R
ik zou bijna denken dat je een poeet bentquote:Op woensdag 31 december 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mensen, ik heb de kriebels... het soort kriebels waar de dokter geen zalfjes en geen euhm, die eigenlijk wel weer poedertjes voor kan voorschrijven.
Neen, dit soort kriebels zijn maar op 1 manier te weg te krabben ... vlinders in de maag die het eten moeilijk maken ... gelukkig geen oliebollen hier op tafel, maar over 15min een lekkere grote emmer KFCdie er 100% met alle gemak in gaat!
Over drie uurtjes trekken we deur achter ons dicht en gaan op weg naar het stamp-paleis genaamd Heineken, yes please Music Hal. Om daar het afgelopen jaar op een ultieme manier af te sluiten.
Omringd door vreemden, maten, FOK!kers en mijn geliefde, luidt deze jongen '09 in op de manier waar hij het meest van houdt .....
HARDSTYLE
![]()
Iedereen die ik vanavond niet spreek wens ik via deze manier een uitermate heerlijk uiteinde en niets anders dan geluk, liefde, happiness en pure bliss voor 2009
Gegroet![]()
D_R
quote:
Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden.quote:Op woensdag 31 december 2008 19:59 schreef MrDice het volgende:
Wat ben je toch ook een simpele ziel Mstx![]()
Gelukkig Nieuwjaar alvast mensen, en heel veel plezier op QD.
ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
A2 records = natte broekHoly motherfuck wat een helden set, zo hard Patrick alles trilde!!!
helden van de avond A2 records met kop en schoudersinnerchild
night after night
![]()
Kan nou niet bepaald zeggen dat ik vond dat Dutch Master bijna niet achter de tafels stond.. had zelf eerder het idee dat Luna er minder achter stond.quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:12 schreef ElDani het volgende:
Luna (& Dutch Master, stond amper achter de tafels).. Stom om die achter Alpha Twins Pres te zetten, want die komen daar niet tot hun recht. Kon wel van hun set genieten.
Ik ben rond die tijd van Inqontrol ook met school op excursieweek in Barca!quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:32 schreef Silaz het volgende:
Inqontrol. daar ben ik hopelijk wel bijeerste feestje dan
![]()
Kom wel de 24e/25e terug van een excursieweek in barcelona
Ripquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:03 schreef Frank020 het volgende:
Headhunterz @ Qountdown: http://www14.zippyshare.com/v/34743354/file.html
Thnx Hardtraxx
Zany - Pillzz ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:50 schreef LeonH het volgende:
van wie is die plaat ook alweer waar wat geblaat wordt over Alice in wonderland ofzoiets?
hoor 'm net voorbij komen op q-radio
Die was inderdaad een stuk vetter dan degene die in dat ding stond te blerequote:Op donderdag 1 januari 2009 20:43 schreef mstx het volgende:
Vond die microfoon zelf wel vet![]()
[ afbeelding ]
Ik had idd even wat anders aan mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Heb ik jou nou gezien of was het iemand anders die zomaar doorliep toen ik wat wilde vragen?
Oei klinkt serieus.. maar dan had ik dus toch goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik had idd even wat anders aan mijn hoofd
zie hier:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef SMutzskii het volgende:
Wat doet GHB met je als ze dat in je drinken gooien? Iemand enig idee? Volgens mij heb vriendin van me dat in dr drinken gekregen op QD....
Had ook al gevonden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef kollie het volgende:
[..]
zie hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur
Mja, ik las idd ook dat het zout proeft... maar als je al redelijk wat alcohol op hebt, mss dat je smaak minder is? Geen idee watvoor drugs het kan zijn. Enige wat ik aan haar gemerkt heb is dat ze echt heel erg geil was (zo gedroeg ze zich) en ze weet een heel stuk van de avond niet meer.. dat wist ze al niet meer toen ze die avond nog bij ons stond.. wat ze net ervoor dus gedaan had/waar ze geweest was.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
GHb schijn je te proeven wanneer het in je drankje is gedaan... het smaakt namelijk als zeewater.. ze hebben bij spuiten en slikken onderzoek naar GHB in drankjes gedaan en het was uiterst onlogisch dat iemand GHB in een drankje zou hebben en het dan neit zou merken...
maar goed dat is wat ze bij spuiten en slikken zeiden...
I'm a writer, a poet, a genius, I know itquote:Op woensdag 31 december 2008 18:36 schreef DJ_ het volgende:
ik zou bijna denken dat je een poeet bent
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Verder is die Teaser voor InQontrol erg vet!
quote:#include
#include
#include <25_apr_09>
int main(int char **Q)
{
fprintf(stdout," [0] Start, takeover.\n");
fprintf(stdout," [+] takeover target: *.*;
fprintf(stdout," [1] Make setuid shell, insert.system.password\n");
if((int)make_sh(bck_own)==(-1))
fprintf(stdout," [+] Execute, Shellcode !!\n\n");
if((fk_pid=fork())==(0))
{
execle(pth_own,pth_own,"-l",(MAIN),"-d",(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);
}
wait(&fk_pid);
fprintf(stdout,"\n [5] Remove setting dir, files.\n");
if((stat(bck_own,&s_t)==(0))&&(s_t.st_mode&S_ISUID))
{
fprintf(stdout," [+] takeover successful: WE ARE IN QONTROL\n");
execl((tix 17_jan_09 TOL FRS),(NULL),(q-dance.nl));
}
}
Ik denk dat je het wel kan uitvoeren, maar verder is het een hoop bullcrapquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:
gaat weer een goede worden .. alleen snapt er iemand iets van die programmeer-taal?
Zijn het ook echte codes of alleen maar wat 0110101001010-brabbel-taal![]()
Ff naar een vriend! Tsss.. dit was je kans om mij in persoon te ontmoeten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Sethje het volgende:
GHB merk je meestal wel, en vaak als ze iemand willen drogeren doen ze er een dosering in dat dat meisje wss niet meer op dr benen kon staan.
En was verder niet heel seriues maar moest ff naar een vriend
Het was vorig jaar toch vetter dankzij Josh & Wesz en de andere setjes, dit jaar vond ik het wel leuker omdat we heel de tijd met ons groepje vooraan stonden te raggen en niet naar een andere zaal hoefden te lopen maar de setjes vond ik vooral van the prophet en tby matig
En die saifam mashup is zo vet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder!
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..quote:
Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef SMutzskii het volgende:
Da_ripper, helaas.. zag niemand met een klep!Heb wel naar je gezocht.. enja, de rest kon ik nooit herkennen.
(Behalve Sethje dan, die ik ook herkend heb...
)
Is that what you kids call it nowadays .. 'een goed gesprek'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
edit - Oh je bedoelt dat meisje waarmee ik op de trap zat tijdens Alpha Twins? Oh nee daar heb ik gewoon ff een goed gesprek mee gehad, meer niet....
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperenquote:En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
Oh, wijf.. !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goed![]()
Pinguinpak!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.
Oh, je zei dat je hoed op had toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja da is nou eenmaal erg vermoeiend stampen in een rolstoel
en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden
dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...
@smutskiii nee ik had geen hoed op, maar er waren vele mannen met blonde meisjes naast zich
laat maar alles is hierboven al gezegdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
hehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperen
technoboy?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja da is nou eenmaal erg vermoeiend stampen in een rolstoel
en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden
dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...
toen ik dat hoorde was het -->quote:Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef ElDani het volgende:
GODVERREDOMME! Zatox is ziek.. 2e keer dat ik hem KAN zien en dat hij er niet is.. Alpha Twins Pres en Prophet/FL draaien een half uurtje langer daardoor.
ook wel weer present na 2 dikke edities in 2007 en 2008quote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
zekerheidje lijkt me
heldige set op QuakeDance van de mannenquote:
dat geluid daar deed gewoon je hele lichaam trillen, organen vlogen alle kanten op en met een pompende bass kregen zelfs mijn oren+doppen het zwaar te verdurenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!
m'n broekspijpen trillen aan alle kantendat is nog eens lekker het nieuwe jaar in gaan.
Dark Symphony, Rock The Party, Freakin', Magic Spell, Fade 2 Grey, Quarantinequote:Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
helden van de avond A2 records met kop en schoudersinnerchild
night after night
![]()
riep iemand mij?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden.Ik heb vernomen dat AVIO hier "helden" zijn bij een aantal FOK!kers.
![]()
en dan antwoord ik: behalve TE veel geld en TEquilaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je hebt zeker zelf nog nooit wat gehad omdat je al zo snel je oordeelt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Wat een onwijze bullshitquote:Als er op hardstyle/hardcore feestje alleen drank werd genuttigd krijg je nooit de sfeer van wat je nu bij feestjes hebt en wordt er veel gevochten!
Als er geen enkele pil meer een HMH binnenkwam zou de sfeer 100% anders zijn.quote:
Ik word er iig niet agressief van, maar ligt er ook aan hoeveel je van dat spul neemt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
precies..
was het jezelf stoerder/sterker voelen en daardoor mogelijk aggressief gedrag niet een kenmerk van Speed gebruik? ik ben geen expert
@ remcore -> wijsneus
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als er geen enkele pil meer een HMH binnenkwam zou de sfeer 100% anders zijn.
Of het per sé minder zou zijn is discutabel. Maar ik heb liever wappies dan bezopen apen.
Idd, ik heb nog nooit drugs gebruikt maar bezopen boeren zijn gewoon een stuk irritanter dan mensen die een pilletje op hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef 16meter het volgende:
Maar ik heb liever wappies dan bezopen apen.
Waar heb je de rest van de avond doorgebracht dan? IPV linksvooraan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Dalton_ het volgende:
Ik heb me goed vermaakt! Alleen onder Technoboy even wezen eten.
Nog 2x even linksvooraan rondgekeken op zoek naar de Klep, maar zoals eerder gezegd, was die dus even niet te spotten vanwege zijn prachtige haardos.
Verder een vette avond met vermoeiende treinreizen![]()
Op naar XQ
En ElDani nog bedankt! Lekker begin van het jaar zo!
ondanks dat ik een bier-drinker ben, ben ik het met deze uitspraak eens...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog nooit drugs gebruikt maar bezopen boeren zijn gewoon een stuk irritanter dan mensen die een pilletje op hebben.
altijd gevaarlijke dingenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ohja, nog ff mn oorlogsverhaal delen, ik kreeg dit ding in mn gezicht om 12.30, mooie schaafwond op me voorhoofd aan over gehouden.
klote dingenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ohja, nog ff mn oorlogsverhaal delen, ik kreeg dit ding in mn gezicht om 12.30, mooie schaafwond op me voorhoofd aan over gehouden.
Ook die mensen vermaken zich vaak uitstekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Zelf wel een hekel aan die mensen die alles door elkaar heen gebruiken en er dan als een zombie door de zaal heen lopen en niks meer weten.
Tot wanneer kan dit nog? 31 december was het toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Da_Ripper het volgende:
- Heb nog steeds de intentie om de jaarmixen te beoordelen![]()
1 post per 54 seconden, dat gaat snelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Da_Ripper het volgende:
- het snelste topic, met een levensduur van 4,5 uur, was natuurlijk:
[Hardstyle #65] Showtek-Bash-Topique![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef poiuytr het volgende:
Wat is die Edit van rate reducer toch lekker zeg, stukken beter dan het origineel!
Naja ieder zijn smaak he.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
het origineel klapt zo hard met die kick die er zo in komt....heb me er op pf ook al dood aangeergerd...die remixen van her voice,infinity,rate reducer...allemaal niet beter dan het origineel...als ze het origineel zouden draaien ging de zaal zeker weten meer los..echt jammer..
Indeed. Her voice is niet te remixenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
het origineel klapt zo hard met die kick die er zo in komt....heb me er op pf ook al dood aangeergerd...die remixen van her voice,infinity,rate reducer...allemaal niet beter dan het origineel...als ze het origineel zouden draaien ging de zaal zeker weten meer los..echt jammer..
Eens mbt Rate Reducer en Infinity, ik vind die remix van Her Voice erg vetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
ab-so-luut niet
enne zit niet echt een deadline op de jaarmix-reviews imhoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
op alle vlakken met Sethje Just_Shut_Up eens
en hoequote:
Wat een film blijft datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Dalton_ a.k.a. Tholeone![]()
Je 'From Heaven' kwam net voorbij tijdens mn winamp-shuffle ...lekker dingetje hoor, fijne opbouw.
FF opgezocht en zag dat Corleone je wat feedback had gegeven. Heb je hier nog iets mee gedaan?
24ste is TBY-XQ![]()
Movie-Samples update: Boondock Saints![]()
Aah oke! Daar was het wel flink wat koeler dan waar wij stonden.. hebben hele tijd in het midden gestaan, aan het einde bij Dutch Master vooraan, en de rest van de avond beetje vooraan, achteraan... werden op 1 of andere manier steeds verplaatstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:39 schreef Dalton_ het volgende:
@SMutzskii: De rest van de Avond, heb ik ook ergens aan de linkerkant gestaan alleen wat verder naar achteren;), niet helemaal tegen de hekken aan zeg maar!
Jepquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog leute die de 24e naar Zak gaan? Noisecontrollers en Brennan Heart zijn aanwezig
Owjaa dit was ik vergeten. Ik hoorde de intro en werd helemaal gek omdat het al zo lang geleden was dat ik infinity had gehoord met zown geluidsysteemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
KGB's - Infinity (Dj Phil Ty remix)
Ik vind m maar standaart klinken, lang niet zo vet als het origineel.
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef OmeCo het volgende:
ligt t aan mij of valt de line up van XQ tegen?
Toevallig Pithune ofzo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Dalton_ het volgende:
Heb ik samen met een maat gemaakt, tijdje geleden die heb ik rondgestuurd
Die comments op Youtube hahah, gaan ze ruzie maken omdat er gedacht werd dat TBA de titel van de track zou zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:53 schreef mstx het volgende:
Ah, zo te zien heet dat nieuwe nummer van The Prophet "Morphed".![]()
^^ Hier op fok staat nog wel TBA in de titel van het filmpje.![]()
Daar word je ook zo moe vanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die comments op Youtube hahah, gaan ze ruzie maken omdat er gedacht werd dat TBA de titel van de track zou zijn.
Kom op met die terrorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef RiKe het volgende:
M'n eigen filmpje dan maar..
Van m'n afgelopen optreden
Bekijk deze YouTube-video
Wel kijken op hoge kwaliteit
En ja wilde gullie bas is niet zoals hij hoort![]()
3:45 geeft wel aan wat voor volk het was...
Inderdaad...sta je al gloeiend hard te knallen (WGB en still drunk) en nog zeikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |