tof!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef Dalton_ het volgende:
Net even gecontact met ElDani,
Komt helemaal goed
ik ook wel een bietjequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toch wel jaloers op iedereen die naar QD gaat, veel plezier allemaal!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef Sethje het volgende:
heeeeej daar hoor je onze funktion one kastjes pompen tijdens afgelopen carnaval
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connectiesquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
nou omdat iedereen zo aandringt doe ik ook wel mee....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connecties
A-Lusion heb ik nog haast mee in de shoarma tent gezetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
viaviavia kan ik dan wel Alpha2 en/of A-lusion vragen
Kom gewoon naar Twisted....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
Vervoerquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Twisted....
Dik geluid en dikke linup voor maar 9 euro
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
S-urprise & A-c-T wie zouden dat toch zijn?
B-Front & Pulse presents; 2-Sidez
Zentiments
Bassdealer vs Hyperactivo
zie:quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
Zentiments
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
moet ik dan misschien denken aan act als activator?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Scopequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
Doe maar denken aan D-block & S-te-Fan ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef Silaz het volgende:
Iemand die een linkje voor mij heeft met het nu-hardstyle gedeelte van superplastikk dj team.
Staat op LSDB. Maar dan wel incl. het early hardstyle gedeelte.quote:
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaastquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
gaan er busreizen vanuit midden-nederland?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
Zentiments
ik heb nette broek, overhemd en stropdasquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaast
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanmaar meestal net te laat en dus gaat je glas leeg door iets anders
(namelijk stampen
)
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!Hollander als ik ben!
Njah dat ligt er dan ook aan met wie ik ben, waar ik ben en wat ik op heb... maar stil genieten is soms ook erg nice!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorgewoon volle bak los, dat is voor mij genieten
![]()
![]()
en dat beetje pils over het randje heb ik er voor over
SPAM!quote:
Miktijd is 22:00 (Noisecontroleeerdeeeeers) en er zullen toch voornamelijk rondjes gelopen worden maar gestampt wordt er vooraanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Haha dat dacht ik al, het is meestal belachelijk warm..Iemand een idee hoe laat hij binnen gaat zijn? En waar ik jullie aan ken herkennen ipv alleen "de klep" (mysterieus muziekje).. Ik ben wel op tijd binnen, het gaat 8 uur open en treinen stoppen snel met rijden.. Dusz al wel een uur of 9 binnen zijn..
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nette broek, overhemd en stropdasen tof dat jij en Dalton_ er ook bij zijn
![]()
[..]
pisgoot?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..
En kennen we niet ergens een of ander mooi meeting point maken met een tijd?
ik heb geen flauw idee wat het isquote:
ik ga denk ik voor de 2e, gewoon een brede strikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef ElDani het volgende:
Ik heb de hele avond tijd, dus dat zit wel goed!
http://www.how-to-tie-a-t(...)tie-a-tie-wind_1.jpg <-- zeer grote pisgoot, bijzonder FOUT
http://www.scania.com.au/Images/332_tie_gold_tcm90-177607.jpg <--- Geen pisgoot, Goedgekeurd..
http://www.gelderlander.n(...)aaddemos_339659h.jpg <-- Aad De mos, voorbeeld hoe het WEL hoort (qua dasjes dan)
Zie hier de korte les dasjes..
ben je met Bert dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Aahh... ik had ook nog nooit gehoord van een pisgootis ElDani een klein beetje koor-bal?
![]()
![]()
en neen, deze keer geen OV voor D_Rip![]()
kom met de auto en ben geen BOB en zelfs geen BERT (Beschonken En Rijdt Toch)
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ook met een blond meisje aan mijn zijde
en gelijk haar laten rijden, wat een kerel ben je toch ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijk)
[..]
Asys, hardtrance!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Meer mensen die hier de show Filterd van Asys checken?
Vind het altijd echt heerlijke muziek luister iedere episode, heeft iemand toevallig al ergens linkje gezien naar de niewste (35) van 26december?
Meestal staan ze wel op lsbd maar daar vind ik "nog" niks.
Iedereen draait 2 uur zo te zien en dat kan toch behoorlijk vet uitvallen. Alleen al daarom wil ik dit jaar naar Q-base, 2 uur durende setjesquote:
Line-up heeft zeker wel voordelen, weet zeker dat ik me hier kan en ga vermaken! XQ heeft sowieso iets "magisch", vind ik. een soort van eerbetoon aan de XQ-dj.quote:
ofniet dan!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
heren tot morgen avond... ik zie jullie allen links vooraan...
ik wens allen een prettige uitgaan
en de qountdown-gangers zie ik links vooraan
2009 wordt rammelen raggen beuken hier
en bier geeft veel plezier
vind hem ook niet echt heel denderend, vernieuwenf of wereldschokkendquote:
thnx, jij veel plezier met luisterenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef MrDice het volgende:
FearFM is net begonnen met de Top100. Voor de thuisblijvers natuurlijk![]()
Veel plezier bij Qountdown mensen
iig lange sets in de rabo lounge en van TBYquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef MrDice het volgende:
Dit is de lineup, nog niet de timetable. Dus wie zegt dat het twee uur durende sets zijn? Lijkt me eerder dat je hetzelfde krijgt als XQ Showtek vorig jaar, met combinaties en solo optredens afwisselend. Grote kans dat Technoboy meerdere malen een half uur tot een uur solo staat te draaien.
Dus nog maar even afwachten
i.v.m. je voet bedoel je?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
Goed lange zits in de Rabo Lounge voor mij
even kijken of er nog mensen mee willen, wil dit wel eens eindelijk mee makenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
Inqontrol - ctrl alt delete![]()
zekerheidje lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |