Scopequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
Doe maar denken aan D-block & S-te-Fan ??quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
moet ik dan misschien denken aan act als activator?
of de letters SAT?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef Silaz het volgende:
Iemand die een linkje voor mij heeft met het nu-hardstyle gedeelte van superplastikk dj team.
Staat op LSDB. Maar dan wel incl. het early hardstyle gedeelte.quote:
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaastquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
gaan er busreizen vanuit midden-nederland?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Twisted....
Dik geluid en dikke linup voor maar 9 euro
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
S-urprise & A-c-T wie zouden dat toch zijn?
B-Front & Pulse presents; 2-Sidez
Zentiments
Bassdealer vs Hyperactivo
ik heb nette broek, overhemd en stropdasquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:03 schreef ElDani het volgende:
Kaarten zijn binnen en ook nu 1 aan Dalton gegeven! Het is dus definitief dat ik lekker ga feesten dan.
Gaan jullie wel in gala dan? Ik heb zelf een rokkostuum.. Ben alleen beetje bang dat die echt afschuwelijk smerig gaat worden. Alleen een los jasje dan?
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:06 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
sowieso liter bier overheen (in mijn geval dan) telkens als er knaller komt gaan die handjes de lucht in en probeer je je pils in 1 sec op te drinken en gaat de helft ernaast
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, gauw ff je drinken opzuipen om los te gaanmaar meestal net te laat en dus gaat je glas leeg door iets anders
(namelijk stampen
)
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan geniet ik juist vaak even heel intens...! Beetje om me heen loeren en genieten van het geluid en de lampen... Gooi hoe dan ook mijn bier niet weg!Hollander als ik ben!
Njah dat ligt er dan ook aan met wie ik ben, waar ik ben en wat ik op heb... maar stil genieten is soms ook erg nice!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga, bij een vet nummer, echt niet stilstaan hoorgewoon volle bak los, dat is voor mij genieten
![]()
![]()
en dat beetje pils over het randje heb ik er voor over
SPAM!quote:
Miktijd is 22:00 (Noisecontroleeerdeeeeers) en er zullen toch voornamelijk rondjes gelopen worden maar gestampt wordt er vooraanquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:10 schreef ElDani het volgende:
Haha dat dacht ik al, het is meestal belachelijk warm..Iemand een idee hoe laat hij binnen gaat zijn? En waar ik jullie aan ken herkennen ipv alleen "de klep" (mysterieus muziekje).. Ik ben wel op tijd binnen, het gaat 8 uur open en treinen stoppen snel met rijden.. Dusz al wel een uur of 9 binnen zijn..
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nette broek, overhemd en stropdasen tof dat jij en Dalton_ er ook bij zijn
![]()
[..]
pisgoot?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waag het om een pisgoot in dat ding te hebben! Als studentje zal ik je daar eigenhandig op corrigeren..
En kennen we niet ergens een of ander mooi meeting point maken met een tijd?
ik heb geen flauw idee wat het isquote:
ik ga denk ik voor de 2e, gewoon een brede strikquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:32 schreef ElDani het volgende:
Ik heb de hele avond tijd, dus dat zit wel goed!
http://www.how-to-tie-a-t(...)tie-a-tie-wind_1.jpg <-- zeer grote pisgoot, bijzonder FOUT
http://www.scania.com.au/Images/332_tie_gold_tcm90-177607.jpg <--- Geen pisgoot, Goedgekeurd..
http://www.gelderlander.n(...)aaddemos_339659h.jpg <-- Aad De mos, voorbeeld hoe het WEL hoort (qua dasjes dan)
Zie hier de korte les dasjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |