ben je met Bert dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Aahh... ik had ook nog nooit gehoord van een pisgootis ElDani een klein beetje koor-bal?
![]()
![]()
en neen, deze keer geen OV voor D_Rip![]()
kom met de auto en ben geen BOB en zelfs geen BERT (Beschonken En Rijdt Toch)
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijkquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Da_Ripper het volgende:
ook met een blond meisje aan mijn zijde
en gelijk haar laten rijden, wat een kerel ben je toch ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoewel Bert --MSFOK!-TaXi mij en menig andere FOKker dit jaar naar en van feesten heeft gereden ..... ben ik morgen (eindelijk)
[..]
Asys, hardtrance!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Meer mensen die hier de show Filterd van Asys checken?
Vind het altijd echt heerlijke muziek luister iedere episode, heeft iemand toevallig al ergens linkje gezien naar de niewste (35) van 26december?
Meestal staan ze wel op lsbd maar daar vind ik "nog" niks.
Iedereen draait 2 uur zo te zien en dat kan toch behoorlijk vet uitvallen. Alleen al daarom wil ik dit jaar naar Q-base, 2 uur durende setjesquote:
Line-up heeft zeker wel voordelen, weet zeker dat ik me hier kan en ga vermaken! XQ heeft sowieso iets "magisch", vind ik. een soort van eerbetoon aan de XQ-dj.quote:
ofniet dan!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
heren tot morgen avond... ik zie jullie allen links vooraan...
ik wens allen een prettige uitgaan
en de qountdown-gangers zie ik links vooraan
2009 wordt rammelen raggen beuken hier
en bier geeft veel plezier
vind hem ook niet echt heel denderend, vernieuwenf of wereldschokkendquote:
thnx, jij veel plezier met luisterenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:02 schreef MrDice het volgende:
FearFM is net begonnen met de Top100. Voor de thuisblijvers natuurlijk![]()
Veel plezier bij Qountdown mensen
iig lange sets in de rabo lounge en van TBYquote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef MrDice het volgende:
Dit is de lineup, nog niet de timetable. Dus wie zegt dat het twee uur durende sets zijn? Lijkt me eerder dat je hetzelfde krijgt als XQ Showtek vorig jaar, met combinaties en solo optredens afwisselend. Grote kans dat Technoboy meerdere malen een half uur tot een uur solo staat te draaien.
Dus nog maar even afwachten
i.v.m. je voet bedoel je?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
Goed lange zits in de Rabo Lounge voor mij
even kijken of er nog mensen mee willen, wil dit wel eens eindelijk mee makenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
Inqontrol - ctrl alt delete![]()
zekerheidje lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |