Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OMG, WTF, HUH, OINK![]()
Cross-over: Rock <--> Jump à la Aerosmith / Run DMC??
Riggidy riggidy rock![]()
Dat Scooter lijdt aant syndroom van Down wisten we al, maar dat Status Quo zich hier ook voor leent![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.. die man moet echt dood.quote:
Scooter is meer dan 1 iemand hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef Koepert het volgende:
Scooterwat een grap die man, hoe hij t presteert om relatief weinig (lees: niks) toe te voegen aan een bestaand nummer en m TOCH grandioos te verneuken... Status Quo is cool. Scooter moet dood, pijnlijk..
Goh wat lijkt Tholeone op een bepaalde dj naam van iemand in dit topicquote:
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Scooter is meer dan 1 iemand hoor
Respect to the man in the icecream van!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef MrDice het volgende:
Scootahhhh back in the house yeaaahhhhhhhh. How much is the fish!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....
Ook dat nog eens jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef Sethje het volgende:
vocals gejat van mc rems, in time
mijn oren wat doe je!!!quote:
Haha, nee dacht ik al hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Dalton_ het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef LeonH het volgende:
Veel handige tips
[..]
Haha daar zat ik al min of meer op te wachten! Toch is het niet van Corleone afgeleidt,
Maar we gaan er iets mee doen, die hoge tonen zijn inderdaad het beginstukje van de vocal,
Kan me voorstellen dat je ze wat nadrukkelijk aanwezig vind, en we gaan er iets mee doen!
Dank
gezelliequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar dat wordt voortaan vooraan bij de box knallen
Hoeveel betaal je ongeveer voor zon setje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
oordoppen in the housenet even ingehad maar het voelt echt raar..
![]()
helemaal als je ze eruit haalt net of je oor leeg gezogen wordt
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
Dito (on both)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Silaz het volgende:
Eerste indruk is goed dalton![]()
Alleen rond de 1.57 vind ik wel datie beetje 'vol' klinkt. Dat het elkaar overlapt enzo. je snapt me wel denk ik.
![]()
* Silaz zet Gizmo@freshfm nogmaals op.
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxsetquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.
Hey, zolang jij daar gelukkig mee bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxset
als je mazzel hebt staat die op Scantraxx Unreleased Volume 2quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef 16meter het volgende:
Waar blijft JDX - Wan Taim trouwens?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Respect to the man in the icecream van!
welcomequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voorbeelden? Gallen! Rellen! Bloed willen we zien!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MrDice het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is die community van LSDB een stelzeikbakken
bij elkaar zeg. En dan vooral sommige moderators. Zou je toch kapot moeten schamen dat zulke idioten je website moeten modereren. MIC kunnen ze er trouwens ook wat van. Echte Hollanders zullen we maar zeggen.
Ramptoeristquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Voorbeelden? Gallen! Rellen! Bloed willen we zien!!
-truequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Bijvoorbeeld het commentaar op die top 20 van The Vision. Jongens, het is zijn top 20, kappen met dat gezanik stelletje idioten.
Ben ik wel met je eens hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Bijvoorbeeld het commentaar op die top 20 van The Vision. Jongens, het is zijn top 20, kappen met dat gezanik stelletje idioten.
en mixt hij zelf ook, of dat dan toch weer niet??quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef 16meter het volgende:
Zit daar zo'n knakkertje die werkelijk elke set een minnetje geeft. Irritant gewoon.
Nee, maar hij weet wel wat goed is en wat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en mixt hij zelf ook, of dat dan toch weer niet??
het is een ouwe zak van 64quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:52 schreef 16meter het volgende:
Nu-style is voor kinderen enzo.. dat soort reacties.
die naam ken ik ergens van; van MIC, zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha, dat is Opperhoofd, ik let er al niet meer op intussen
ben benieuwd naar z'n nieuwe spul! maar wat doet let's get it on daarquote:1 Zatox T.B.A
Loud Louder Loudest
2 WildMotherfuckers Droppin ' Beats
B2BW
3 Zatox Presents Vyolet Wicked
Master & Slave
4 Zatox T.B.A
The NoiseMaker
5 Zany & Noisecontrollers Fusion
Delomelancum
6 Unknow artist unknow
Back to the 95
7 Art of Figthers vs Endymion Traxtorm Records
Let's Get It On
8 Max Enforcer Seismic Sp
Loudness
9 Inkastratox Suka Records
Supertelesciappone
10 Balistic & Zero Vision Seismic
Upgrade Th Noise
wel curieus dat jij nu oordoppen hebt gekocht en ik daardoor waarschijnlijk nog sneller doof ga wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is toch ZIJN top 10 ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef kollie het volgende:
top 10 van zatox:
[..]
ben benieuwd naar z'n nieuwe spul! maar wat doet let's get it on daar
quote:1. Zany - Animated Audio
2. Floorcrushers - Psycho Stylez
3. Wildstylez ft. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
4. Dark Oscillators - Nero
5. Clive King - Pure Cocaine
6. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz remix)
7. Outsiders - Maneater
8. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
9. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
10. Beat Providers - The Solstice
11. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
12. Alpha Twins - Fragments
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
Super lekkere tracklist.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef LeonH het volgende:
lsdb zet ik al nooit meer een set op...
als je als onbekende zijnde een set post komt er meer min dan plus op, maar als je the prophet ofzo bent met dezelfde set maar 3 promo's erin krijg je opeens ik weet niet hoeveel respect van die gasten
Met alle respect uiteraard naar de maker aangezien ik ook regelmatig setjes er vandaan haal
als het goed is na het weekend verkrijgbaar via uw betere iTunes boer. M'n eerste "radioshow podcast" met den volgenden plaatjes
[..]
kan met deze helaas niet meer... aangezien deze naar de podcast gaat en is gepresenteerd en "exclusiviteit" enzoquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Super lekkere tracklist.
Pleur 'm ook ff op de PM straks.
Hoe groter je wordt hoe meer idioten je aantrekt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MrDice het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is die community van LSDB een stelzeikbakken
bij elkaar zeg. En dan vooral sommige moderators. Zou je toch kapot moeten schamen dat zulke idioten je website moeten modereren. MIC kunnen ze er trouwens ook wat van. Echte Hollanders zullen we maar zeggen.
quote:1. Psyko Punkz - Raise Your Hands
2. Coone - Xpress Yourself
3. Chuckie meets Trilok & Chiren - Never Scared (Trilok & Chiren Mix)
4. Chiren - Ressurection
5. D-Block & S-Te-Fan ft MC Villain - Evolutionz
6. Return Corps vs Hollow - Wrong Frequency (Zany Mix)
7. Donkey Rollers - Voice Of Consience
8. Trilok - The Music's Banging
9. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
10. Francesco Zeta - Fairyland
11. Luna - Who We Are
12. Alphaverb - Takin' Over
13. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Mix)
14. Liqkuid & Kayem - Thugz On Dub
15. Zany & The Beholder - The New God
16. Davide Sonar & MBG - The Message
17. Gentalica - Thunderstyle
18. Kold Konexion - Minus One
19. The Beholder meets Zany - Euphoria
20. Noisecontrollers - Night After Night
21. The Machine - Mist
22. Francesco Zeta - Maniak Psyko
23. Zany feat DV8 - Wilde Gullie Bas?!
79:46 minuten
als je zelf helemaal niet mixt thuis met Virtual DJ of echte gear (of wat dan ook) lijkt het me dat niet echt 'terecht' dat je dan flink commentaar gaat leveren op de setjes van anderen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:46 schreef mstx het volgende:
maar zijn commentaar is in 99% van de gevallen gewoon terecht dus ik snap de ophef niet helemaal.
Idd een leuke tracklistquote:Op zaterdag 13 december 2008 05:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zier er nice uit, ben um aan het binnenhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |