maar wát voor een oudjequote:
Zeer netjesquote:Op maandag 29 december 2008 21:28 schreef Da_Ripper het volgende:
#80 op de valreep van '08
Unknown - Street Spiritquote:Op maandag 29 december 2008 21:33 schreef kollie het volgende:
hoe heet dat nummer dat nu gedraaid wordt?
Het origineel is van Radio Head - Street Spiritquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef kollie het volgende:
street spirit ja! Dank!
hopelijk draait TBY m op XQquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef 16meter het volgende:
Goede shit draaien ze. Lekker opwarmen voor woensdag.
ook niet via de linx uit de OP?quote:Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef LeonH het volgende:
kud... krijg fear fm niet geopend...
is volgens mij ook van stephy ja , maar volgens mij is deze discussie hier al eeder geweest .quote:Op maandag 29 december 2008 21:36 schreef ElDani het volgende:
Nu? Volgens mij Stephy - Street Spirit. Niet zeker!
Top TT trouwens~!
En dat is dus The Pitcher ft. DV8 - Shine.quote:
Dat is behoorlijk klote. Sterkte ermee. Ik loop zelf al een week bakken met fruit en keelpastilleszooi na binnen te werken om zo goed mogelijk van een keelonsteking af te komen en ik loop op schemaquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen kaarten voor Qountdown heb, gister een spierscheur in me voet opgelopen.
ligt eraan; heb je nog andere dingen waar je die vracht ook goed voor kunt gebruiken? zo ja, is dat belangrijker dan Qountdown? zo nee, de gok nemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef Dalton_ het volgende:
Zware twijfel,
Gister een vracht fooiengeld gehad, zal ik dan toch de gok nemen via marktplaats een kaartje te regelen. met alle risico's van dien?
dat is een zeer schappelijke prijs, maar goed het is morgen ook al zoverquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
op partyflock werden ook kaartjes aangeboden voor 55 euro
gewoon gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef ElDani het volgende:
Ik kan nog aan 2 kaarten voor QD komen.. Weet alleen niet zeker of ik een vriend op ken trommelen..
verkoop je dat andere kaartje aan Dalton_quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef ElDani het volgende:
Ik kan nog aan 2 kaarten voor QD komen.. Weet alleen niet zeker of ik een vriend op ken trommelen..
Thuisblijven inderdaad, maja dan maar 10-01 op XXquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Minder JortK, beterschap drmee. Wat dan? Thuisblijven met O&N?
Keel komt dus goed NLS, maar is je knie inmiddels weer stampklaar?![]()
*superplastik_dj_team komt binnendigitaal dan he, niet de echte natuurlijk
Probleem is dus dat ik echt helemaal niemand ken dan.. Vind ik toch niet een heel geruststellende gedachte.. En inderdaad moet ik ook nog dat 2e kaartje kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef 16meter het volgende:
wie heeft het over de hele avond alleen staan
Mensen genoeg daaro
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:37 schreef ElDani het volgende:
Ja, probleem blijft.. In mijn eentje.. Geen zin om die hele avond alleen te staan he?Het is toch nieuwjaar en alles.. Vandaar.
preciesquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:41 schreef 16meter het volgende:
wie heeft het over de hele avond alleen staan
Mensen genoeg daaro
quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Probleem is dus dat ik echt helemaal niemand ken dan.. Vind ik toch niet een heel geruststellende gedachte.. En inderdaad moet ik ook nog dat 2e kaartje kwijt.
2e kaartje kan zogezegd wel naar Dalton_quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:52 schreef ElDani het volgende:
Ja tuurlijk ik ken jullie ook wel indirect.. Maar toch. Ik vind het wel gek zeg maar om dan naar mijn eerste ECHT grote feest te gaan.. In mijn 1tje.
sterkte man!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen kaarten voor Qountdown heb, gister een spierscheur in me voet opgelopen.
misschien is dat in overleg met Dalton_ een betere optiequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef ElDani het volgende:
anders moet ik morgen ff naar Brabant treinen voor die 2 kaarten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wel tof dat je gaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ok dan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef ElDani het volgende:
I've made up my mind.. Ik ga naar QD! Op PF ligt 1 kaartje bij mij in de buurt, en anders moet ik morgen ff naar Brabant treinen voor die 2 kaarten..
Inderdaad.. Laatste jaar dat ik het doe..quote:Ik wil Qountdown echt voor geen goud missen. Weet zeker dat ik me daar meer vermaak dan bij iemand thuis met veel drank, vuurwerk ( ) en 'knallende kurken'.
tof!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef Dalton_ het volgende:
Net even gecontact met ElDani,
Komt helemaal goed
ik ook wel een bietjequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toch wel jaloers op iedereen die naar QD gaat, veel plezier allemaal!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:09 schreef Sethje het volgende:
heeeeej daar hoor je onze funktion one kastjes pompen tijdens afgelopen carnaval
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connectiesquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
nou omdat iedereen zo aandringt doe ik ook wel mee....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ook flink wat artiesten, gezien zijn connecties
A-Lusion heb ik nog haast mee in de shoarma tent gezetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
viaviavia kan ik dan wel Alpha2 en/of A-lusion vragen
Kom gewoon naar Twisted....quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:13 schreef RiKe het volgende:
Kunnen we geen Fok! Hardstyle party doen ofzo?
Seth regelt het geluid wel als ik het zo lees....
Vervoerquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Twisted....
Dik geluid en dikke linup voor maar 9 euro
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
S-urprise & A-c-T wie zouden dat toch zijn?
B-Front & Pulse presents; 2-Sidez
Zentiments
Bassdealer vs Hyperactivo
zie:quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kom gewoon naar Twisted....
Dik geluid en dikke linup voor maar 9 euro
Josh & Wesz
Scope DJ vs Jones
Frequencers
B-Front & Pulse presents; 2-Sidez
Zentiments
Bassdealer vs Hyperactivo
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
moet ik dan misschien denken aan act als activator?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |