en hoequote:
Wat een film blijft datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Dalton_ a.k.a. Tholeone![]()
Je 'From Heaven' kwam net voorbij tijdens mn winamp-shuffle ...lekker dingetje hoor, fijne opbouw.
FF opgezocht en zag dat Corleone je wat feedback had gegeven. Heb je hier nog iets mee gedaan?
24ste is TBY-XQ![]()
Movie-Samples update: Boondock Saints![]()
Aah oke! Daar was het wel flink wat koeler dan waar wij stonden.. hebben hele tijd in het midden gestaan, aan het einde bij Dutch Master vooraan, en de rest van de avond beetje vooraan, achteraan... werden op 1 of andere manier steeds verplaatstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:39 schreef Dalton_ het volgende:
@SMutzskii: De rest van de Avond, heb ik ook ergens aan de linkerkant gestaan alleen wat verder naar achteren;), niet helemaal tegen de hekken aan zeg maar!
Jepquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Nog leute die de 24e naar Zak gaan? Noisecontrollers en Brennan Heart zijn aanwezig
Owjaa dit was ik vergeten. Ik hoorde de intro en werd helemaal gek omdat het al zo lang geleden was dat ik infinity had gehoord met zown geluidsysteemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
KGB's - Infinity (Dj Phil Ty remix)
Ik vind m maar standaart klinken, lang niet zo vet als het origineel.
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef OmeCo het volgende:
ligt t aan mij of valt de line up van XQ tegen?
Toevallig Pithune ofzo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Dalton_ het volgende:
Heb ik samen met een maat gemaakt, tijdje geleden die heb ik rondgestuurd
Die comments op Youtube hahah, gaan ze ruzie maken omdat er gedacht werd dat TBA de titel van de track zou zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:53 schreef mstx het volgende:
Ah, zo te zien heet dat nieuwe nummer van The Prophet "Morphed".![]()
^^ Hier op fok staat nog wel TBA in de titel van het filmpje.![]()
Daar word je ook zo moe vanquote:Op zondag 4 januari 2009 14:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die comments op Youtube hahah, gaan ze ruzie maken omdat er gedacht werd dat TBA de titel van de track zou zijn.
Kom op met die terrorquote:Op zondag 4 januari 2009 15:15 schreef RiKe het volgende:
M'n eigen filmpje dan maar..
Van m'n afgelopen optreden
Bekijk deze YouTube-video
Wel kijken op hoge kwaliteit
En ja wilde gullie bas is niet zoals hij hoort![]()
3:45 geeft wel aan wat voor volk het was...
Inderdaad...sta je al gloeiend hard te knallen (WGB en still drunk) en nog zeikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |